Gaming05.09.2011

Coca-Cola Zero gaming platform


coca-cola-zero-gaming-platform.jpg
coca-cola-zero-gaming-platform.jpg

Coca-Cola Zero zal zich op lange termijn op het terrein van gaming begeven en geeft daarom vandaag officieel het startsein voor de Nederlandse versie van Coke Zero Gaming Zone op MSN. Dit nieuwe online gaming platform biedt dagelijks informatie, reviews en trailers over de allernieuwste games. De Coke Zero Gaming Zone op MSN richt zich op mannen in de leeftijd van 18 tot 25 jaar en wordt in 9 verschillende Europese landen uitgerold. In samenwerking met een van ’s werelds grootste gameontwikkelaars en hardware- producenten, Sony PlayStation, is een unieke actie opgezet waarbij van september tot en met november 2011 dagelijks een PlayStation 3 pakket wordt weggegeven.

Michel Palmen, Senior Brand Manager bij Coca- Cola Zero: “Gaming en Coca-Cola Zero passen perfect bij elkaar. We zijn er dan ook uitermate trots op dat we de eerste zijn die een dergelijk project ondernemen in samenwerking met een gerenommeerde partner als Sony Playstation. Ons doel is dat de Coke Zero Gaming Zone ’the place to be’ wordt voor iedereen die op de hoogte wil blijven van de laatste nieuwtjes uit de gamewereld en voor exclusieve wedstrijden.

Blogs van de ‘gameking’

Gameking Boris van de Ven is het gezicht van de Coke Zero Gaming Zone op MSN en zal in de vorm van blogs regelmatig zijn licht schijnen op de nieuwste gamereleases. “Gaming is in Nederland uitermate populair. Mensen zijn altijd op zoek naar informatie, trailers en recenties over de nieuwste games. Op de Coke Zero Gaming Zone kan men hier altijd voor terecht. Bovendien wordt er regelmatig extra bonusmateriaal aangeboden, heeft de bezoeker toegang tot quizzes, cheats en trailers. De Coke Zero Gaming Zone is het verzamelpunt voor de laatste nieuwstjes uit de gamewereld en is een dagelijks bezoekje meer dan waard,” aldus Boris van de Ven.

...

Verder lezen over Coca-Cola

The Undrinkable Can een blikje Cola wat je niet kunt opdrinken

Zou jij een blikje Coca-Cola kopen wat je niet kunt opdrinken en dan ook nog eens voor een bedrag van meer dan 100 dollar. Rare vraag, raar idee, of toch niet want wat is er precies aan de hand in het Mexicaanse Chiapas?...

Coffee corner08.02.2024

The Undrinkable Can een blikje Cola wat je niet kunt opdrinken

Coca Cola maakt op bijzondere wijze entree in metaverse

Coca-Cola heeft vanaf nu een Byte. Geen bite, maar een Byte. Het colamerk komt namelijk met een frisdrank die in eerste instantie in het metaverse beschikbaar is, waarna het over een paar weken de oversteek maakt naar de...

Metaverse05.04.2022

Coca Cola maakt op bijzondere wijze entree in metaverse

Cola met een Byte?
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Er begint een bijzondere boycot op gang te komen: voetballers op het EK voetbal die niets te maken willen hebben met grote frisdrank- of biermerken. Het begon allemaal met Christiano Ronaldo. Voor de eerste wedstrijd van...

Marketing17.06.2021

Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Wat is er aan de hand?
​Coca-Cola: hoe zit het nou met dat geheime ingrediënt?

Op deze dag in 1892 gebeurde er iets groots voor Coca Cola. Het begon weliswaar in 1885 met de uitvinding van cola, maar het werd pas echt een bedrijf in 1892. It Atlanta, Georgia werd The Coca-Cola Company een feit. In...

Nieuws29.01.2021

​Coca-Cola: hoe zit het nou met dat geheime ingrediënt?

Coca-Cola introduceert fles gemaakt van oceaanplastic

Coca-Cola heeft een eerste fles geïntroduceerd die deels van plastic uit oceanen en zeeën is gemaakt. Het gaat om een prototype van een plastic fles, waarvan het materiaal grotendeels vervaardigd is uit ingezameld en g...

Nieuws08.10.2019

Coca-Cola introduceert fles gemaakt van oceaanplastic

Niet recyclen? Dan hoef je ook geen Coca-Cola te drinken!

Coca Cola lanceert haar zomercampagne met een bijzondere boodschap: "Don’t buy Coca-Cola if you don’t help us recycle". Met de campagne hoopt Coca-Cola consumenten bewust te maken van de noodzaak om te recyclen en...

Marketing06.06.2019

Niet recyclen? Dan hoef je ook geen Coca-Cola te drinken!

Coco-Cola realiseert de hoogste mediawaarde

De mediawaarde van van een merk is het resultaat van alle aandacht die een merk krijgt, zowel betaald als onbetaald: paid, owned en earned media bij elkaar. Van de top 20 foodmerken in Nederland genereert Coca-Cola de ho...

Marketing13.07.2017

Coco-Cola realiseert de hoogste mediawaarde

van de top 20 foodmerken
Coca-Cola en Coca-Cola Zero koken: je schrikt van het resultaat

Op Facebook kwam dit filmpje voorbij en daar heb ik toch wel even met open mond naar zitten kijken. Misschien is het voor jou oud nieuws, ik zie het voor het eerst. In twee verschillende pannetjes worden blikjes Coca-Col...

Coffee corner07.03.2017

Coca-Cola en Coca-Cola Zero koken: je schrikt van het resultaat