Coca-Cola Zero zal zich op lange termijn op het terrein van gaming begeven en geeft daarom vandaag officieel het startsein voor de Nederlandse versie van Coke Zero Gaming Zone op MSN. Dit nieuwe online gaming platform biedt dagelijks informatie, reviews en trailers over de allernieuwste games. De Coke Zero Gaming Zone op MSN richt zich op mannen in de leeftijd van 18 tot 25 jaar en wordt in 9 verschillende Europese landen uitgerold. In samenwerking met een van ’s werelds grootste gameontwikkelaars en hardware- producenten, Sony PlayStation, is een unieke actie opgezet waarbij van september tot en met november 2011 dagelijks een PlayStation 3 pakket wordt weggegeven.
Michel Palmen, Senior Brand Manager bij Coca- Cola Zero: “Gaming en Coca-Cola Zero passen perfect bij elkaar. We zijn er dan ook uitermate trots op dat we de eerste zijn die een dergelijk project ondernemen in samenwerking met een gerenommeerde partner als Sony Playstation. Ons doel is dat de Coke Zero Gaming Zone ’the place to be’ wordt voor iedereen die op de hoogte wil blijven van de laatste nieuwtjes uit de gamewereld en voor exclusieve wedstrijden.“
Blogs van de ‘gameking’
Gameking Boris van de Ven is het gezicht van de Coke Zero Gaming Zone op MSN en zal in de vorm van blogs regelmatig zijn licht schijnen op de nieuwste gamereleases. “Gaming is in Nederland uitermate populair. Mensen zijn altijd op zoek naar informatie, trailers en recenties over de nieuwste games. Op de Coke Zero Gaming Zone kan men hier altijd voor terecht. Bovendien wordt er regelmatig extra bonusmateriaal aangeboden, heeft de bezoeker toegang tot quizzes, cheats en trailers. De Coke Zero Gaming Zone is het verzamelpunt voor de laatste nieuwstjes uit de gamewereld en is een dagelijks bezoekje meer dan waard,” aldus Boris van de Ven.