De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Onlangs introduceerde Heineken de nieuwste thuistap in Nederland; THE SUB®.
THE SUB® combineert de geavanceerde technologie van KRUPS, een state-of-the-art design van Marc Newson met de beste bieren van over de hele wereld. Dit maakt THE SUB® de ultieme must-have voor mannen (vrouwen: leuk kerstcadeautje?). De naam “THE SUB®” is afkomstig van de stoere wereld van de onderzeeër (‘sub’marine). Leuk detail: THE SUB® wordt ‘geladen’ met THE TORP® (‘torp’edo), een compacte bierverpakking van twee liter.
Met de introductie van THE SUB® brengt Heineken de beste kwaliteit koud en vers tapbier naar de Nederlandse woonkamer. THE TORPS zijn er in vele verschillende biervarianten, waarvan een aantal nog niet eerder in Nederland verkrijgbaar. Op dit moment is er bier van Heineken®, Affligem, Desperados, Pelforth (Frankrijk), Birra Moretti Baffo d’Oro (Italië), Wieckse Witte en Tiger Beer online beschikbaar, het assortiment wordt binnenkort nog uitgebreid. Ideaal om dat speciale Italiaanse biertje te bestellen voor bij een pizza-avond met vrienden!
Je bestelt de TORPS op www.the-sub.com en laat ze heel gemakkelijk thuisbezorgen.
VIDEO: Mannen & Gadgets
Voor de lancering van THE SUB heeft Heineken drie moderne gentlemen – Willem (The Opposites), Boris van Veldhuizen-Zanten en James Worthy uitgenodigd om de introductie van THE SUB in Nederland bekend te maken.
De mannen hebben altijd al een droom gehad voor de ultieme gadget en must-have voor mannen: een onderzeeër. Welke man in Nederland droomt er niet van? Het nieuwste model, gestroomlijnder dan ooit, en met de beste snufjes. Maar ja, er kleven wel wat praktische bezwaren aan. Gelukkig schijnt er nu een nieuw type op de markt te komen…
Verder lezen over Heineken
Automotive24.08.2024
Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0
Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruikMobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising14.07.2021
Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek
Marketing17.06.2021
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken
Wat is er aan de hand?Nieuws11.03.2020
Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten
ook voor de bedrijfsresultatenOnline07.06.2019
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”
Marketing21.04.2017
KLM scoort een Grand SpinAward
En 33 andere winnaars!Nieuws29.03.2017