Gadgets16.10.2014

THE SUB® – de ultieme must-have voor mannen


Onlangs introduceerde Heineken de nieuwste thuistap in Nederland; THE SUB®.

THE SUB® combineert de geavanceerde technologie van KRUPS, een state-of-the-art design van Marc Newson met de beste bieren van over de hele wereld. Dit maakt THE SUB® de ultieme must-have voor mannen (vrouwen: leuk kerstcadeautje?). De naam “THE SUB®” is afkomstig van de stoere wereld van de onderzeeër (‘sub’marine). Leuk detail: THE SUB® wordt ‘geladen’ met THE TORP® (‘torp’edo), een compacte bierverpakking van twee liter.

Met de introductie van THE SUB® brengt Heineken de beste kwaliteit koud en vers tapbier naar de Nederlandse woonkamer. THE TORPS zijn er in vele verschillende biervarianten, waarvan een aantal nog niet eerder in Nederland verkrijgbaar. Op dit moment is er bier van Heineken®, Affligem, Desperados, Pelforth (Frankrijk), Birra Moretti Baffo d’Oro (Italië), Wieckse Witte en Tiger Beer online beschikbaar, het assortiment wordt binnenkort nog uitgebreid. Ideaal om dat speciale Italiaanse biertje te bestellen voor bij een pizza-avond met vrienden!

Je bestelt de TORPS op www.the-sub.com en laat ze heel gemakkelijk thuisbezorgen.

VIDEO: Mannen & Gadgets

Voor de lancering van THE SUB heeft Heineken drie moderne gentlemen – Willem (The Opposites), Boris van Veldhuizen-Zanten en James Worthy uitgenodigd om de introductie van THE SUB in Nederland bekend te maken.

De mannen hebben altijd al een droom gehad voor de ultieme gadget en must-have voor mannen: een onderzeeër. Welke man in Nederland droomt er niet van? Het nieuwste model, gestroomlijnder dan ooit, en met de beste snufjes. Maar ja, er kleven wel wat praktische bezwaren aan. Gelukkig schijnt er nu een nieuw type op de markt te komen…

1281
1281
1263
1263
...

Verder lezen over Heineken

Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0

Op Circuit Zandvoort, waar dit weekend de Formule 1 race op het programma staat, heeft Max Verstappen de online game competitie Player 0.0 afgetrapt. Samen met Heineken vraagt de wereldkampioen hiermee aandacht voor geen alcohol in het verkeer. ‘De beste bestuurder drinkt niet, tenzij het 0.0 is’, aldus Verstappen.

Automotive24.08.2024

Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0

Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruik
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Verlang je soms terug naar die tijd van eenvoud: dat je je telefoon alleen gebruikte voor telefoneren en Snake? Die tijd kun je herbeleven: dit is de Boring Phone.

Mobile17.04.2024

Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek

Heb je de nieuwste reclame van Heineken al gezien? De internationale campagne draait helemaal om het leven na corona. Hoewel dat iets te voorbarig was, neemt het bedrijf wel een duidelijk standpunt in. 'The night is youn...

Advertising14.07.2021

Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek

Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Er begint een bijzondere boycot op gang te komen: voetballers op het EK voetbal die niets te maken willen hebben met grote frisdrank- of biermerken. Het begon allemaal met Christiano Ronaldo. Voor de eerste wedstrijd van...

Marketing17.06.2021

Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Wat is er aan de hand?
​Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten

In menig vacaturetekst staat wel iets over de welbekende vrijdagmiddag borrel. Even de werkweek met zijn allen afsluiten. Bij sommige bedrijven worden wekelijks de successen gevierd en vaak teruggeblikt op de ergernissen...

Nieuws11.03.2020

​Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten

ook voor de bedrijfsresultaten
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”

Een jaar geleden maakte Amsterdam kennis met een online besteldienst als geen ander: Heineken NOW, waarmee je in no time ijskoud bier, fris en snacks in huis haalt. De service heeft inmiddels meer dan 30.000 geregistreer...

Online07.06.2019

“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”

KLM scoort een Grand SpinAward

Tijdens wederom een uitverkochte SpinAwards Night hebben gisteren in totaal 34 winnaars een felbegeerde ring in ontvangst mogen nemen. De meest prestigieuze ring, de Grand SpinAward, werd in de wacht gesleept door KLM Ro...

Marketing21.04.2017

KLM scoort een Grand SpinAward

En 33 andere winnaars!
Groot succes voor Heineken Bakery: check the aftermovie

Brood gebakken met het unieke Heineken A-gist: tussen 18 en 22 maart heb je het kunnen proeven in de unieke Heineken Bakery aan de Vijzelgracht in Amsterdam. Het zogenaamde A-gist dat Heineken gebruikt in het brouwen van...

Nieuws29.03.2017

Groot succes voor Heineken Bakery: check the aftermovie

sponsored story