Gadgets26.09.2014

Heineken lanceert nieuwe thuistap “THE SUB”


In Parijs en Milaan was ‘ie al een tijdje te koop, maar sinds gisteravond is hij ook op de Nederlandse markt geïntroduceerd: THE SUB, de nieuwe thuistap van Heineken.

Thuistap 2.0
THE SUB moet de thuistap naar een nieuw level trekken. Door een slimme koelingstechniek is het tapbier altijd vers en heeft het de perfecte temperatuur van 2 graden Celsius. 

Van Heineken tot Desperados
De tap wordt geladen met THE TORP, een bierverpakking van 2 liter die in elke koelkast past. Is Heineken bier niet helemaal jouw ding? Geen probleem, er zijn verschillende biervarianten beschikbaar. Zo is er tequilabier en abdijbier, maar ook bijvoorbeeld Desperados, Birra Moretti en Wieckse Witte.

Design
Het Design van THE SUB is ontworpen door de Australische ontwerper Marc Newson. Marc: “De samenwerking met de experts van HEINEKEN en KRUPS is erg goed. Van het concept-idee, via de tekentafel tot het uiteindelijke resultaat; een eigentijds en high end thuistap in een compact formaat met een design dat past in elk interieur.

Prijs & Verkoopinformatie
THE SUB en THE TORPS zijn verkrijgbaar op the-sub.com, daarnaast is hij vanaf vandaag een maand lang exclusief verkrijgbaar bij De Bijenkorf. Vanaf eind oktober vind je hem ook bij onder andere Media Markt en BCC. THE TORPS koop je onder andere bij Albert Heijn en Gall & Gall.

THE SUB heeft een adviesprijs van €249,- THE TORPS zijn verkrijgbaar vanaf €5,49.

thesub-1
thesub-1
thesub-2
thesub-2
thesub-3
thesub-3
Annemerel de Jongh

Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen

...

Verder lezen over Heineken

Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0

Op Circuit Zandvoort, waar dit weekend de Formule 1 race op het programma staat, heeft Max Verstappen de online game competitie Player 0.0 afgetrapt. Samen met Heineken vraagt de wereldkampioen hiermee aandacht voor geen alcohol in het verkeer. ‘De beste bestuurder drinkt niet, tenzij het 0.0 is’, aldus Verstappen.

Automotive24.08.2024

Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0

Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruik
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Verlang je soms terug naar die tijd van eenvoud: dat je je telefoon alleen gebruikte voor telefoneren en Snake? Die tijd kun je herbeleven: dit is de Boring Phone.

Mobile17.04.2024

Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek

Heb je de nieuwste reclame van Heineken al gezien? De internationale campagne draait helemaal om het leven na corona. Hoewel dat iets te voorbarig was, neemt het bedrijf wel een duidelijk standpunt in. 'The night is youn...

Advertising14.07.2021

Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek

Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Er begint een bijzondere boycot op gang te komen: voetballers op het EK voetbal die niets te maken willen hebben met grote frisdrank- of biermerken. Het begon allemaal met Christiano Ronaldo. Voor de eerste wedstrijd van...

Marketing17.06.2021

Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Wat is er aan de hand?
​Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten

In menig vacaturetekst staat wel iets over de welbekende vrijdagmiddag borrel. Even de werkweek met zijn allen afsluiten. Bij sommige bedrijven worden wekelijks de successen gevierd en vaak teruggeblikt op de ergernissen...

Nieuws11.03.2020

​Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten

ook voor de bedrijfsresultaten
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”

Een jaar geleden maakte Amsterdam kennis met een online besteldienst als geen ander: Heineken NOW, waarmee je in no time ijskoud bier, fris en snacks in huis haalt. De service heeft inmiddels meer dan 30.000 geregistreer...

Online07.06.2019

“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”

KLM scoort een Grand SpinAward

Tijdens wederom een uitverkochte SpinAwards Night hebben gisteren in totaal 34 winnaars een felbegeerde ring in ontvangst mogen nemen. De meest prestigieuze ring, de Grand SpinAward, werd in de wacht gesleept door KLM Ro...

Marketing21.04.2017

KLM scoort een Grand SpinAward

En 33 andere winnaars!
Groot succes voor Heineken Bakery: check the aftermovie

Brood gebakken met het unieke Heineken A-gist: tussen 18 en 22 maart heb je het kunnen proeven in de unieke Heineken Bakery aan de Vijzelgracht in Amsterdam. Het zogenaamde A-gist dat Heineken gebruikt in het brouwen van...

Nieuws29.03.2017

Groot succes voor Heineken Bakery: check the aftermovie

sponsored story