De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Škoda en RTL introduceerden vorige week het spel ‘Le Tour du Sofa‘, een second screen app waarmee heel tourkijkend Nederland tijdens de etappes van de Tour de France live mee kan strijden in een eigen klassement, vanaf de bank. De eerste week hebben zeker 20.000 spelers gemiddeld 1 uur per etappe meegedaan aan het geven van voorspellingen en het beantwoorden van trivia.
Škoda is al sinds 2004 hoofdsponsor van de Tour de France, ’s werelds grootste en populairste wielerevent en ondersteunt de tourorganisatie met maar liefst 300 wagens. Verder sponsoren ze ook de witte trui en 9 ProTour-wielerploegen, die nog eens met 100 auto’s aan de start verschijnen. Om ook de betrokkenheid van wielerfans te vergroten werd de Tour du Sofa app [iTunes] gelanceerd.
Verder lezen over Tweede scherm
Gadgets22.12.2021
Waarom de vierkante monitor van LG niet zo’n gekke uitvinding is
Maar ook beter kanGadgets01.11.2021
BenQ ScreenBars; slimme lampen gemaakt voor je beeldscherm
Technology11.12.2020
Nog beter multitasken met de AOC CU34P2A monitor
Een nieuwe productiviteitspartnerMobile15.10.2019
Nieuwe Nubia smartphone heeft schermen aan voor- en achterkant
Gadgets05.01.2019
Samsung monitoren specifiek gericht op gamers & content creators
Technology12.02.2016
Efficiënt werken met twee computerschermen
Media25.03.2014
Tweede scherm gebruik is nog altijd een uitdaging voor marketeers
Media20.06.2013