Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Op de tweede dag van Dreamforce lopen de duizenden bezoekers massaal warm voor de keynote van Marc Benioff met special guests (lees klanten van Salesforce). Zijn twee belangrijkste onderwerpen zijn de introductie van Wave en Lightening.
Wave
Wave, de naam die Benioff heeft bedacht doet denken aan Hawaii, is de zesde subcloud op het Salesforce1 platform. Wave is gebouwd op de business-intelligence van software startup EdgeSpring dat vorig jaar is aangekocht. Wave gebruikt alle data die Salesforce 15 jaar lang heeft verzameld van customer relationships, sales, cloud-based enterprise workflows, marketing cloud en alles wat je maar kunt verzinnen rondom deze functies. Hiermee kunnen marketing en sales medewerkers hun eigen analyses maken met elk operating system behalve op dit moment Android en Blackberry zodat ze hun werk kunnen doen zonder dat ze een IT specialist nodig hebben. Dat is nog eens office 3.0.
“This tool brings accessible business analytics to both day-to-day managers and senior executives,” zegt Kamal Ahluwalia, chief marketing officer at Apttus, sinds lange tijd een Salesforce partner.
Lightning
De tweede introductie van Benioff is Lightning, waarmee je razendsnel mobiele apps kunt bouwen voor schermen van elke grootte en afmeting – desktops, laptops, tablets, smartphones en wearables. Daarnaast levert de user interface van Lightning een consistente user experience die compatible is met elke Salesforce app en die te gebruiken is op ieder device. Philips die ook met veel exposure aanwezig is op Dreamforce gaat Lightning gebruiken om sneller apps te kunnen bouwen op het Saleforce Customer Success Platform.
“As we are enabling healthcare providers to truly engage their patients around the clock, we need to iterate our solutions rapidly,” zegt Jeroen Tas, CEO, Healthcare Informatics Solutions and Services, Philips. “With Salesforce1 Lightning we can make a step change in time to value.”
Verder lezen over Software
Online12.11.2024
Outlook heeft een kalenderprobleem: dit is wat het inhoudt
Marketing11.11.2024
HubSpot introduceert Breeze als nieuwe medewerker voor je bedrijf
Online04.11.2024
Microsoft Outlook loopt vast door deze heel gewone activiteit
Er is een workaroundMobile29.10.2024
Apple Intelligence komt ook naar jouw iPhone
Artificial Intelligence21.10.2024
Adobe verrast met tool om platte tekeningen 3D te maken
Cybercrime15.10.2024
Pas op: er is een groot beveiligingslek in WordPress-plugin Jetpack
Online14.10.2024
ING introduceert Budgetteren: een maandbudget voor boodschappen, sporten, enzo
Technology14.10.2024