Events05.11.2018

Tijdens Social Media Week Holland hoor je alles over social media en innovatie


14 t/m 16 november

Van 14 tot en met 16 november wordt in het COMM, museum voor communicatie in Den Haag, Social Media Week Holland (#SMWNL) georganiseerd. Dit jaar brengt Social Media Week met het wereldwijde thema ‘Closer’ een ode aan connectiviteit en de kracht die technologie biedt om mensen dichter bij elkaar te brengen.

Naast Den Haag vindt Social Media Week in november ook plaats in Londen, Durban, Toronto en Zürich. Met COMM, museum voor communicatie, als hoofdlocatie biedt #SMWNL een boutique-event met toonaangevende sprekers en inhoudelijk programma, waar tegelijkertijd successen én learnings gevierd worden.

99% van het programma is bekend

Inmiddels is 99% van #SMWNL’s programma bekend en in te zien op de website. Met 4 zalen, meer dan 50 sessies en ruim 100 sprekers biedt #SMWNL 3 dagen vol inspiratie over social media en innovatie. Toonaangevende bedrijven en organisaties als Randstad, BMW i, Lidl, Politie Nederland, Gemeente Den Haag, KPN, Amref Flying Doctors, Tikkie, Growth Tribe, RIFF en Bouwend Nederland geven inspirerende presentaties, praktische workshops of nemen deel aan interessante paneldiscussies.

Aansprekende namen tijdens #SMWNL

De 3 dagen hebben een dagthema meegekregen. De woensdag staat in het teken van ‘Social & Innovation in Government’ met als hoogtepunt de sessie met Kristin Gutekunst, Lead Interactive Producer bij de Verenigde Naties (VN) over hoe de VN met 360°-videoproducties als ‘Under the Blue Helmet’ en ‘Clouds over Sidra’ op een ‘immersive’ manier het publiek betrekt en bewustmaakt.

De donderdag staat in het teken van ‘Social & Innovation in Business’, waarbij Guido Berben, Partner Manager bij Tikkie, alles vertelt over deze succesvolle scale-up van ABN AMRO.

En tot slot staat de vrijdag in het teken van ‘Social & Innovation in Society’ met als absoluut hoogtepunt de sessie met Joe Federer, Head of Brand Strategy bij Reddit, over ‘Meme-ology 101: The New Digital Language’.

Social-Media-Week-New-York-_2_
Social-Media-Week-New-York-_2_

Aanwezig?

Dutch Cowboys is mediapartner van Social Media Week Holland (#SMWNL). Laat ons weten welke dag(en) je wil gaan en je krijgt van ons een code voor 25% korting!

Over Social Media Week

Social Media Week (SMW) vindt ieder jaar in 25 steden wereldwijd plaats. Het is een van ’s werelds meest toonaangevende conferenties én een inspirerend nieuwsplatform. SMW biedt merken, bureaus en technologieleveranciers de nieuwste inzichten en trends op het gebied van marketing, communicatie, social media, technologie en innovatie. En niet te vergeten, toegang tot een wereldwijde community van communicatieprofessionals.

...

Verder lezen over Innovatie

Wortell opent nieuw next-gen Cyber Defense Center

Op donderdag 14 november heeft Wortell samen met relaties en partners de feestelijke opening van haar nieuwe next-gen Cyber Defense Center (CDC) gevierd. Dit innovatieve centrum biedt organisaties wereldwijd een geavanceerde oplossing voor 24/7 proactieve beveiliging, detectie en herstel van IT-landschappen. Het CDC speelt in op de groeiende dreiging van cyberaanvallen door bedrijven te helpen hun digitale weerbaarheid te versterken en altijd een stap voor te blijven op potentiële aanvallen.

Cybercrime20.11.2024

Wortell opent nieuw next-gen Cyber Defense Center

Mews is het snelst groeiende bedrijf van Nederland in 2024

Hun cloudtechnologie voor bedrijven in de hospitalitysector resulteerde in een ongekende groei voor Mews – en dit is nog maar het begin. Nadat het bedrijf begin 2024 de unicorn-status behaalde, is Mews nu uitgeroepen tot het snelst groeiende bedrijf van Nederland, zo blijkt uit onderzoek van Erasmus Centre for Entrepreneurship. 

Nieuws06.11.2024

Mews is het snelst groeiende bedrijf van Nederland in 2024

Winnaar van de Top 250 Golden Scaler Award
Deze hypermoderne tank stelt je hele beeld van de legertank bij

Zeg je tank, dan denk je al gauw aan een gigantisch, groen geschilderd gevaarte met rupsbanden. Maar, niet lang meer: deze tank verandert dat.

Technology29.10.2024

Deze hypermoderne tank stelt je hele beeld van de legertank bij

‘Lucide dromen wordt het volgende grote ding na AI’

Het is wetenschappers gelukt om twee mensen apart van elkaar in slaap een gesprek te laten hebben in die dromen.

Technology18.10.2024

‘Lucide dromen wordt het volgende grote ding na AI’

Is de kassaloze supermarkt mislukt?

Albert Heijn had ooit een kassaloze AH To Go en al was dat een experiment, kunnen we stellen dat de kassaloze supermarkt niet werkt. 

Technology08.10.2024

Is de kassaloze supermarkt mislukt?

Den Haag ontvangt EU missie label voor duurzaamheid

Op 8 oktober ontving de gemeente Den Haag als eerste en enige Nederlandse stad het EU missie label ‘100 klimaat neutrale en slimme steden in 2030’. Ze krijgen deze erkenning omdat de gemeente Den Haag in Europa koploper is met haar innovatieve klimaatactiviteiten en -ambities. Deze erkenning is een steun in de rug voor de Haagse inwoners, ondernemers en met name de ondertekenaars van he Haags Klimaatakkoord.

Nieuws08.10.2024

Den Haag ontvangt EU missie label voor duurzaamheid

Backbase opent wereldwijde hoofdkantoor in Amsterdam

Backbase, de ontwikkelaar van het Engagement Banking Platform, opende vandaag zijn wereldwijde hoofdkantoor aan de Oosterdoksstraat 114 in Amsterdam. Deze verhuizing is meer dan alleen een adreswijziging; het is een nieuwe stap voorwaarts in de missie van het bedrijf om bankieren opnieuw vorm te geven en de klant centraal te stellen.

DC Business07.10.2024

Backbase opent wereldwijde hoofdkantoor in Amsterdam

10 Nederlandse start-ups om in de gaten te houden

In een land waarin veel beginnende ondernemingen zich zorgen maken over het ondernemersklimaat en investeringen in Nederlandse start-ups fluctueren, weten sommige jonge, startende bedrijven toch op te vallen.

Startups30.09.2024

10 Nederlandse start-ups om in de gaten te houden

Verder lezen over Social Network

Instagram laat je het algoritme resetten voor nieuwe inspiratie

Instagram kent je na al die jaren vrij goed en het algoritme weet dan ook wat het je moet voorschotelen. Maar, wat als je dat toch anders ziet?

Social Media21.11.2024

Instagram laat je het algoritme resetten voor nieuwe inspiratie

Meta moet 800 miljoen euro betalen door zijn Marketplace

Het is een nieuw dieptepunt in een relatie die al nagenoeg niet slechter kon: Meta brengt al bepaalde dingen niet zomaar uit in de EU.

Social Media15.11.2024

Meta moet 800 miljoen euro betalen door zijn Marketplace

Threads start binnenkort met het tonen van advertenties

Niet meer slechts hersenspinsels: nu begint Meta het serieuzer aan te pakken. Threads start binnenkort met het tonen van advertenties.

Social Media14.11.2024

Threads start binnenkort met het tonen van advertenties

Dit zijn 3 alternatieven voor social medium X

Vind je het allemaal niet meer zo gezellig op social medium X? Dat kan. Het social medium is erg veranderd sinds het Twitter niet meer is.

Social Media13.11.2024

Dit zijn 3 alternatieven voor social medium X

Instagram verbetert zijn meest irritante factor

Zie je een leuke post op Instagram, verdwijnt ie zomaar. Het gebeurt mensen vaak als ze de app openen, maar dat verandert nu.

Social Media11.11.2024

Instagram verbetert zijn meest irritante factor

Deze week viral: kappersschorten en riksja-rijder

Hij is maar 21 jaar oud, maar weet toch heel veel harten van ouderen te verwarmen. Wout Sprangers. Lees over 'm in de nieuwe Deze Week Viral.

Social Media10.11.2024

Deze week viral: kappersschorten en riksja-rijder

TikTok krijgt verregaande Spotify-integratie voor muziek delen

Je kunt nu muziek van streamingdiensten als Spotify en Apple Music direct in TikTok delen via een link. Dat werkt ongeveer zoals Instagram.

Social Media08.11.2024

TikTok krijgt verregaande Spotify-integratie voor muziek delen

Worden sociale media straks net zoals drank?

In Australië wordt er gewerkt aan een wet om sociale media te verbieden voor iedereen die onder de 16 is. Het is een beetje zoals met alcohol.

Social Media07.11.2024

Worden sociale media straks net zoals drank?