Events07.09.2018

Tijdens de OnBrand ’18 Conference hoor je alles over marketing & branding


Een nieuwe editie van de jaarlijkse OnBrand Conference zit er weer aan te komen. Dit is een van de belangrijkste events in Europa als het gaat om marketing & branding, en waarbij branchedeskundigen samenkomen om te discussiëren, te netwerken en te leren van elkaar.

OnBrand ’18 zal op 11 oktober plaatsvinden in de beroemde Suikerfabriek in Amsterdam. Succesvolle experts uit de industrie zullen hun geheimen delen tijdens de verschillende paneldiscussies en lezingen.

Branding is essentieel

Branding wordt steeds essentiëler in het digitale tijdperk en is aan verandering onderhevig. OnBrand wil de discussie van dit onderwerp dan ook op gang brengen en ervoor zorgen dat bedrijven en ondernemers de kans krijgen om optimaal van dit concept te profiteren.

De verwachting is dat er meer dan 1500 marketing professionals aanwezig zullen zijn tijdens het event om de beste en geavanceerde marketinginzichten te verkrijgen van een aantal belangrijke marktleiders, brandmanagers en designers.

Early Bird Tickets

Wil jij de kans niet laten schieten om deel uit te maken van dit toch redelijk exclusieve marketingevent. Je krijgt nu 20% korting op je Early Bird OnBrand tickets.

Sprekers tijdens OnBrand ’18

Meer dan 20 nationale en internationale sprekers van ondermeer National Geographic, Bol.com, Uber, Amazon en nog vele anderen zullen aanwezig zijn om hun verhaal te presenteren. Wie je ondermeer kan verwachten:

  • Emanuele Madeddu: Executive Vice President of Global Brand Strategy, National Geographic
  • Emilie Tabor: Founding Partner & CMO, IMA
  • Eva Zahrawi: Marketing Director, bol.com
  • Perre van den Brink: Managing Director, Vice’s VIRTUE
  • Lisa Hogg: Marketing Director EMEA, TOMS
  • Richard Wilson: Founder, Stop Funding Hate
  • Amy Brown: Head of Planning, Iris Amsterdam
  • Patrick Stal: Head of Marketing EMEA, Uber
  • Max Amordeluso: EU Lead Evangelist Alexa, Amazon
  • Kerrich Finch: Founder & CEO, FinchForm
  • Kristin Cardwell: VP of International Strategy & Business Development, Refinery 29
  • David Arnouz: Head of Growth, Growth Tribe
  • Alan Sylvain: Founder & CEO, Sylvain Labs
  • Tash Willcocks: Head of School, Hyper Island
  • Ben Donkor: Director of Research & Insights, We Are Social

Wat je kan verwachten

Er zijn sprekers uitgenodigd om de huidige stand van zaken in de branche te bespreken en te ontdekken hoe merken top-of-mind en top-of-heart kunnen blijven in snel veranderende tijden. Gesprekken en workshops zullen gaan over Branding 2.0 en Marketing changemakers.

We’ve invited speakers to discuss the current state of the industry, and uncover how brands can stay top-of-mind and top-of-heart in rapidly changing times. Talks and workshops will cover these topic tracks:

OnBrand

OnBrand is een media en events merk, en een community voor marketing professionals. OnBrand wordt je aangeboden door Bynder; de snelste manier om creatieve bestanden professioneel te beheren.

[Sponsored Story]

...

Verder lezen over Online Marketing

HubSpot introduceert Breeze als nieuwe medewerker voor je bedrijf

Breeze heeft Microsoft Copilot ten grondslag liggen en biedt een AI-collega die niet je werk overneemt, maar het wel eenvoudiger maakt.

Marketing11.11.2024

HubSpot introduceert Breeze als nieuwe medewerker voor je bedrijf

Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom

Advertenties opstellen met AI, over campagnes brainstormen met AI, maar nu kunnen we ook van kop tot staart marketingcampagnes plannen.

Advertising08.10.2024

Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom

Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten

Online marketingcampagnes zorgen voor aanzienlijk meer nieuwe klanten, zonder dat de bestaande klanten worden geactiveerd. Uit onderzoek blijkt dat campagnes op bijvoorbeeld social media zorgen voor 170 procent nieuwe klanten.

Marketing01.10.2024

Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten

Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes

Volgens Google geven AI-gestuurde Google Ads campagnes betere resultaten voor kleine en grote bedrijven. Maar die bedrijven hebben wel wat te zeggen over de werking van die AI-advertenties en willen graag meer controle.

Marketing18.09.2024

Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes

HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA

HEMA heeft na Roblox nu ook Fortnite veroverd. Het zet de game in om zijn schoolspullencampagne SLAYMA onder de aandacht te brengen bij jongeren.

Marketing21.08.2024

HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA

SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen

Wanneer je overweegt om te investeren in zoekmachineoptimalisatie (SEO), sta je voor een belangrijke keuze: ga je de SEO-activiteiten in-house uitvoeren of schakel je een gespecialiseerd SEO bureau in? Beide opties hebben hun eigen voor- en nadelen. In dit artikel bespreken we de belangrijkste factoren om rekening mee te houden, zodat je een weloverwogen beslissing kunt nemen.

Search13.08.2024

SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen

Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt

Tel Sell mag dan worden weggezet als iets dat maar tacky is, het is wel enorm effectief. Sommige Tel Sell-trucjes ken je waarschijnlijk wel, zoals zorgen dat handen het product aanraken en dat iets heel snel voor elkaar is. Het is allemaal moeiteloos, het voelt goed, het ziet er lekker uit: is het het verkopen van rommel of het naar een hoger niveau tillen van verleiding? Die Tel Sell-manier kun je ook heel goed toepassen op jouw klanten.

DC Business07.08.2024

Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt

5 manieren waarop ons zoekgedrag verandert

Als je vroeger iets wilde zoeken op het internet, dan moest je eerst naar google.com surfen en dan bijvoorbeeld intoetsen: “capaciteit Amsterdam Arena”. Nu is dat helemaal anders en wel op meerdere manieren. Dit zijn vijf manieren waarop ons zoekgedrag verandert.

Search05.08.2024

5 manieren waarop ons zoekgedrag verandert