Events14.10.2014

Kaarten voor e-Day winnen doe je zo!


DailyDialogues - social media operations geeft er vijf weg

6 November is het weer zo ver, de Emerce eDay 2014. Een speciale editie dit keer, want het is de 10e eDay. Het grootste e-business event van Nederland kent dit jaar weer een indrukwekkende line up, met onder andere sprekers van Pixar, Alibaba, Google, Forrester en Carrefour! Als digital marketeer mag je deze editie eigenlijk niet missen natuurlijk.

DailyDialogues – social media operations, is dit jaar voor het eerst sponsor van de Emerce eDay en tevens de officiële social media partner. Op de eDay zullen ze onder andere marketing influencers aan de tand voelen in mini interviews. Ook werd deze week een kleinschalig digital marketing onderzoek gelanceerd. Dit onderzoek stelt marketeers de vraag ‘what’s next’ in digital marketing. De vraag is al net zo boeiend als jullie antwoorden.

Voor de deelnemers aan het onderzoek liggen 5 toegangskaarten voor de Emerce eDay klaar, ter waarde van € 595 per stuk. Als bonus zijn de winnaars ook nog eens verzekerd van een plekje in de sessie van *Bliep, dat door DailyDialogues naar de eDay is gehaald.

Deze innovatieve telecomaanbieder wordt bestuurd door jongeren en laat daarmee zien wat de rol van social business kan zijn! Wat moet je doen om kans te maken? Het onderzoek nu invullen, that’s it! 

De mannen van DailyDialogues zien je graag op 6 november?

Henkey
Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.

...

Verder lezen over Social Network

Instagram laat je het algoritme resetten voor nieuwe inspiratie

Instagram kent je na al die jaren vrij goed en het algoritme weet dan ook wat het je moet voorschotelen. Maar, wat als je dat toch anders ziet?

Social Media21.11.2024

Instagram laat je het algoritme resetten voor nieuwe inspiratie

Meta moet 800 miljoen euro betalen door zijn Marketplace

Het is een nieuw dieptepunt in een relatie die al nagenoeg niet slechter kon: Meta brengt al bepaalde dingen niet zomaar uit in de EU.

Social Media15.11.2024

Meta moet 800 miljoen euro betalen door zijn Marketplace

Threads start binnenkort met het tonen van advertenties

Niet meer slechts hersenspinsels: nu begint Meta het serieuzer aan te pakken. Threads start binnenkort met het tonen van advertenties.

Social Media14.11.2024

Threads start binnenkort met het tonen van advertenties

Dit zijn 3 alternatieven voor social medium X

Vind je het allemaal niet meer zo gezellig op social medium X? Dat kan. Het social medium is erg veranderd sinds het Twitter niet meer is.

Social Media13.11.2024

Dit zijn 3 alternatieven voor social medium X

Instagram verbetert zijn meest irritante factor

Zie je een leuke post op Instagram, verdwijnt ie zomaar. Het gebeurt mensen vaak als ze de app openen, maar dat verandert nu.

Social Media11.11.2024

Instagram verbetert zijn meest irritante factor

Deze week viral: kappersschorten en riksja-rijder

Hij is maar 21 jaar oud, maar weet toch heel veel harten van ouderen te verwarmen. Wout Sprangers. Lees over 'm in de nieuwe Deze Week Viral.

Social Media10.11.2024

Deze week viral: kappersschorten en riksja-rijder

TikTok krijgt verregaande Spotify-integratie voor muziek delen

Je kunt nu muziek van streamingdiensten als Spotify en Apple Music direct in TikTok delen via een link. Dat werkt ongeveer zoals Instagram.

Social Media08.11.2024

TikTok krijgt verregaande Spotify-integratie voor muziek delen

Worden sociale media straks net zoals drank?

In Australië wordt er gewerkt aan een wet om sociale media te verbieden voor iedereen die onder de 16 is. Het is een beetje zoals met alcohol.

Social Media07.11.2024

Worden sociale media straks net zoals drank?