6 November is het weer zo ver, de Emerce eDay 2014. Een speciale editie dit keer, want het is de 10e eDay. Het grootste e-business event van Nederland kent dit jaar weer een indrukwekkende line up, met onder andere sprekers van Pixar, Alibaba, Google, Forrester en Carrefour! Als digital marketeer mag je deze editie eigenlijk niet missen natuurlijk.
DailyDialogues – social media operations, is dit jaar voor het eerst sponsor van de Emerce eDay en tevens de officiële social media partner. Op de eDay zullen ze onder andere marketing influencers aan de tand voelen in mini interviews. Ook werd deze week een kleinschalig digital marketing onderzoek gelanceerd. Dit onderzoek stelt marketeers de vraag ‘what’s next’ in digital marketing. De vraag is al net zo boeiend als jullie antwoorden.
Voor de deelnemers aan het onderzoek liggen 5 toegangskaarten voor de Emerce eDay klaar, ter waarde van € 595 per stuk. Als bonus zijn de winnaars ook nog eens verzekerd van een plekje in de sessie van *Bliep, dat door DailyDialogues naar de eDay is gehaald.
Deze innovatieve telecomaanbieder wordt bestuurd door jongeren en laat daarmee zien wat de rol van social business kan zijn! Wat moet je doen om kans te maken? Het onderzoek nu invullen, that’s it!
De mannen van DailyDialogues zien je graag op 6 november?