De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Leer klanten op een nieuwe manier te bedienen
Met het toenemende gebruik van social media en andere online contactmogelijkheden is de klantenservice een dynamische dienst geworden. Consumenten maken uit wanneer en hoe zij een bedrijf benaderen. Hoe houd je deze continu bewegende klant bij?
Tijdens het eerste Social Service Congres op 26 en 27 november in De Kom te Nieuwegein krijg je inzicht in hoe je de klantenservice binnen jouw bedrijf kunt inrichten naar de huidige consumentbehoeften.
Gebruik de code SSC14pCOW bij het aanmelden en profiteer van €100 korting.
Leer in diverse workshops meer over webcure en hoe je een social business kunt worden. Ontdek tijdens de congresdag welke kansen er voor jou liggen om klanten via verschillende -betrekkelijk nieuwe – kanalen (live chat, social media) te bedienen.
Enkele sessies uit het programma:
>>Top Keynote: Dr. Ing. Richard Samwer.
De vierde broer van de succesvolle Samwer broers (o.a. Zalando) is een expert op het gebied van werking van klantenservice via social media. Zijn keynote presentatie zal hier over gaan.
>>Social, maar waar gaat het nu echt om?
Spreker: Bas Hoogland | Landal Greenparks
>>What’s happening online?
Spreker: Marja Ruigrok | Netpanel
>>Samen met klanten de dienstverlening optimaliseren
Spreker: Hessel Koster | NS
>>Hebben burgers wel de juiste digitale vaardigheden?
Spreker: Alexander van Deursen | UT Twente
Leer op 26 & 27 november hoe je je organisatie transformeert in een transparante, proactieve, persoonlijke, ondernemende onderneming. Die boven alles gericht is op persoonlijke, inlevende, efficiënte en klantgerichte service, ofwel social service.
Speciale korting voor de lezers van Dutchcowboys: Gebruik de code SSC14pCOW bij het aanmelden en profiteer van €100 korting op de entreeprijs.
Ga naar www.socialservicecongres.nl voor meer informatie, het uitgebreide programma en meld je dan direct aan.