De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Dit jaar vindt voor de 13e keer het grootste e-commerce-event van de Benelux plaats: de Webwinkel Vakdagen 2019. Na alle eerdere succesvolle edities, waarbij het afgelopen jaar een recordaantal bezoekers van 12.500 werd bereikt, volgt in 2019 een nieuwe editie boordevol inspirerende sprekers, relevante thema’s en vele exposanten.
E-commerce staat uiteraard centraal tijdens de Webwinkel Vakdagen. Door de voortdurende groei van e-commerce en nieuwe digitale technologieën transformeert de samenleving en daarmee ook de manier waarop er wordt geconsumeerd. Hoe zorg je ervoor dat je bij kunt blijven en voldoet aan de verwachtingen van de consument?
Uiteraard is er ook dit jaar weer een keynotezaal, zijn er 11 lezingenzalen en is er volop ruimte voor exposanten.
- Keynotezaal. Samen met Wijnand Jongen, CEO Thuiswinkel.org, delen de keynotesprekers hun visie en lange termijn strategie met alle aanwezigen.
- Lezingenzaal. In maar liefst 11 lezingenzalen zullen voornamelijk vraagstukken uit de dagelijkse praktijk aan bod komen waarbij de bezoeker direct toepasbare tips krijgt.
- Exposanten. Op de beursvloer vind je ruim 270 exposanten terug die e-commerce oplossingen bieden binnen diverse thema’s, van e-commerce platformen en logistiek tot betaalsystemen en marketing.
Growth Tribe
Een van de sprekers tijdens de Webwinkel Vakdagen is David Arnoux van Growth Tribe. In een korte Q&A laat hij weten waarom jij de Webwinkel Vakdagen eigenlijk niet mag missen en geeft hij kort zijn visie op e-commerce.
Q: You are one the speakers during the Webwinkel Vakdagen. How did you get connected touch with this event?
“We’d already been to a previous edition and enjoyed the quality of the speakers and the connections we made there. What better reason to get connected again!”
Q: Why should someone visit the Webwinkel Vakdagen?
“It’s a good way to stay on the cutting edge of e-commerce. You usually leave there with 10-20 new ideas, tools, tactics to test and 5-10 good connections made with other people. The ROI is clear.”
Q: E-commerce nowadays is very complex. What would advise the next generation of e-commerce managers?
“I would advise everyone to keep learning. Set up at the very least a half day per week to focus on new skills development. In the past year I did courses on machine learning, blockchain and behaviroual psychology. We call this being a T-shaped marketer and we share videos on Youtube about it on the Growth Tribe Youtube channel.”
Q: Crucial for your retention and encouraging repeat purchases is giving personal attention? What is your vision when it comes to online “personal” attention?
“For me “personal” means that it fits your personality. We’ve started testing a lot with psychographic personas. Uncovering the personality traits of your customers to better serve them. Check out the Youtube video below if you want to know more, or come to a Growth Trith A.I. 2 day course if you want to see it applied and know how to apply this.”
[Afbeelding © Cybrain – Adobe Stock]
Q: What can people expect from your keynote?
“In the talk, I will run audiences through the mindset, process and tactics of Growth Hacking to create growth engine for their business, as well as recommend tools with which they can implement the very next day.”
De beurs bezoeken?
Heb je al genoeg gehoord en wil je dus een bezoek aan de Webwinkel Vakdagen niet aan je voorbij laten gaan. Meld jezelf dan nu gratis aan als bezoeker voor de Webwinkel Vakdagen van 2019, gehouden op woensdag 23 en donderdag 24 januari. En hoor hoe jij meer rendement uit jouw online activiteiten kan gaan halen, en natuurlijk nog veel meer.
Verder lezen over E-Commerce
Online14.11.2024
In aanloop naar de feestdagen komt Sendcloud met WhatsApp Tracking
Online31.10.2024
Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!
Nieuwe campagne tegen onbetrouwbare webshopsOnline23.09.2024
Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat
Online04.09.2024
Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen
Online01.07.2024
Albert Heijn opent een nieuw gemechaniseerd Home Shop Center
en zet in op verdere groei e-commerceOnline27.06.2024
Catawiki komt met een ‘nu kopen’ functie
Daarmee skip je de veilingOnline17.06.2024
5 x waarom een goede verpakking telt bij webshops
Events30.05.2024
Een nieuwe editie van het Sprints & Sneakers Festival
A New Definition of GrowthVerder lezen over Online Shop
Online14.11.2024
Amazon komt met zijn eigen Temu-killer
Online14.11.2024
In aanloop naar de feestdagen komt Sendcloud met WhatsApp Tracking
Online08.11.2024
EU-toezichthouders eisen dat Temu zich aan de regels houdt
Online31.10.2024
Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!
Nieuwe campagne tegen onbetrouwbare webshopsTechnology08.10.2024
Is de kassaloze supermarkt mislukt?
Online07.10.2024
Heb je een webwinkel, let dan goed op hoe je knoppen heten
Online24.09.2024
Dit is het verschil tussen Riverty en Klarna
Online23.09.2024
Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat
Verder lezen over Webwinkel Vakdagen
Events18.08.2022
Succesvolle editie van de Webwinkel Vakdagen: 2 dagen vol inspiratie
Marketing21.06.2022
4 keynotes die je niet mag missen op de Webwinkel Vakdagen
Technology10.06.2022
De voordelen van bug bounty-programma’s voor kleine en grote bedrijven
Marketing07.06.2022
Inspiratie opdoen op de Webwinkel Vakdagen: meld je nu aan
Marketing12.05.2022
Bezoek de Webwinkel Vakdagen: 3 tips!
Events19.04.2022
Digitale ambities? De Webwinkel Vakdagen komen er weer aan
Marketing01.07.2021
Webwinkel Vakdagen Summer Edition: de line-up is compleet!
Events03.06.2021