De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Beursorganisator OGZ lanceert een nieuwe vakbeurs voor sales en marketing professionals: Revenue Expo. Doel van de beurs is om de afdelingen sales en marketing meer met elkaar te verbinden en te laten samenwerken. Vandaar ook de ondertitel ‘Ending the war between sales en marketing.’
Eerste editie
De eerste editie vindt plaats op 9 & 10 april 2019 in Jaarbeurs Utrecht. Sales en marketing professionals krijgen de kans zich te informeren over de nieuwste producten en diensten die de markt te bieden heeft. Naast een beursvloer zullen er verschillende inhoudelijke lezingen zijn en bestaat de mogelijkheid om te netwerken.
“Bestaande business modellen moeten op de schop omdat omzet en marges onder druk staan. Hoe kunnen bedrijven niet alleen overleven maar ook groeien? Het veelgehoorde antwoord: De klant moet centraal gesteld worden,” aldus Han Bosman, directeur van beursorganisator OGZ. “Om dit echt te bereiken moeten organisaties veranderen. Vooral dienen sales en marketing elkaar aan te vullen, te versterken en naadloos in elkaar over te vloeien.” Revenue Expo speelt hier op in door oplossingen te bieden die daarin kunnen ondersteunen.
Aanmelden
De beurs is toegankelijk voor professionals. Toegang is gratis, maar het is nodig om jezelf van te voren aan te melden via de website.
[Afbeelding © RTimages – Adobe Stock]
Verder lezen over Online Marketing
Advertising08.10.2024
Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom
Marketing01.10.2024
Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten
Marketing18.09.2024
Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Search13.08.2024
SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen
DC Business07.08.2024
Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt
Search05.08.2024
5 manieren waarop ons zoekgedrag verandert
Marketing19.06.2024