Events08.06.2018

Een nieuwe vakbeurs voor sales en marketing professionals


Beursorganisator OGZ lanceert een nieuwe vakbeurs voor sales en marketing professionals: Revenue Expo. Doel van de beurs is om de afdelingen sales en marketing meer met elkaar te verbinden en te laten samenwerken. Vandaar ook de ondertitel ‘Ending the war between sales en marketing.’

Eerste editie

De eerste editie vindt plaats op 9 & 10 april 2019 in Jaarbeurs Utrecht. Sales en marketing professionals krijgen de kans zich te informeren over de nieuwste producten en diensten die de markt te bieden heeft. Naast een beursvloer zullen er verschillende inhoudelijke lezingen zijn en bestaat de mogelijkheid om te netwerken.

Bestaande business modellen moeten op de schop omdat omzet en marges onder druk staan. Hoe kunnen bedrijven niet alleen overleven maar ook groeien? Het veelgehoorde antwoord: De klant moet centraal gesteld worden,” aldus Han Bosman, directeur van beursorganisator OGZ. “Om dit echt te bereiken moeten organisaties veranderen. Vooral dienen sales en marketing elkaar aan te vullen, te versterken en naadloos in elkaar over te vloeien.” Revenue Expo speelt hier op in door oplossingen te bieden die daarin kunnen ondersteunen.

Aanmelden

De beurs is toegankelijk voor professionals. Toegang is gratis, maar het is nodig om jezelf van te voren aan te melden via de website.

[Afbeelding © RTimages – Adobe Stock]

...

Verder lezen over Online Marketing

Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom

Advertenties opstellen met AI, over campagnes brainstormen met AI, maar nu kunnen we ook van kop tot staart marketingcampagnes plannen.

Advertising08.10.2024

Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom

Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten

Online marketingcampagnes zorgen voor aanzienlijk meer nieuwe klanten, zonder dat de bestaande klanten worden geactiveerd. Uit onderzoek blijkt dat campagnes op bijvoorbeeld social media zorgen voor 170 procent nieuwe klanten.

Marketing01.10.2024

Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten

Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes

Volgens Google geven AI-gestuurde Google Ads campagnes betere resultaten voor kleine en grote bedrijven. Maar die bedrijven hebben wel wat te zeggen over de werking van die AI-advertenties en willen graag meer controle.

Marketing18.09.2024

Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes

HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA

HEMA heeft na Roblox nu ook Fortnite veroverd. Het zet de game in om zijn schoolspullencampagne SLAYMA onder de aandacht te brengen bij jongeren.

Marketing21.08.2024

HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA

SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen

Wanneer je overweegt om te investeren in zoekmachineoptimalisatie (SEO), sta je voor een belangrijke keuze: ga je de SEO-activiteiten in-house uitvoeren of schakel je een gespecialiseerd SEO bureau in? Beide opties hebben hun eigen voor- en nadelen. In dit artikel bespreken we de belangrijkste factoren om rekening mee te houden, zodat je een weloverwogen beslissing kunt nemen.

Search13.08.2024

SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen

Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt

Tel Sell mag dan worden weggezet als iets dat maar tacky is, het is wel enorm effectief. Sommige Tel Sell-trucjes ken je waarschijnlijk wel, zoals zorgen dat handen het product aanraken en dat iets heel snel voor elkaar is. Het is allemaal moeiteloos, het voelt goed, het ziet er lekker uit: is het het verkopen van rommel of het naar een hoger niveau tillen van verleiding? Die Tel Sell-manier kun je ook heel goed toepassen op jouw klanten.

DC Business07.08.2024

Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt

5 manieren waarop ons zoekgedrag verandert

Als je vroeger iets wilde zoeken op het internet, dan moest je eerst naar google.com surfen en dan bijvoorbeeld intoetsen: “capaciteit Amsterdam Arena”. Nu is dat helemaal anders en wel op meerdere manieren. Dit zijn vijf manieren waarop ons zoekgedrag verandert.

Search05.08.2024

5 manieren waarop ons zoekgedrag verandert

Waarom is online marketing essentieel voor je onderneming

In de huidige wereld zien we steeds meer online activiteit. Mensen zijn actiever online, mensen zijn langer online en ze zijn vaker online. Het is dus belangrijk om online zichtbaar te zijn of gemakkelijk te worden gevonden.

Marketing19.06.2024

Waarom is online marketing essentieel voor je onderneming