Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Enkele maanden geleden solliciteerde Marco van Houwelingen samen met honderden andere op hun ultieme droombaan. Vandaag kreeg van Houwelingen te horen dat hij de gelukkige is en de functie van Chief Oranje Officier mag gaan vervullen. Aan Marco als ultieme Oranjefan de taak om dit jaar het Oranjegevoel in binnen- en buitenland te verspreiden. Van het Holland Heineken House in Sochi tot Koningsdag in Amsterdam en tijdens het WK in Brazilië. De COO krijgt een royaal salaris, een oranje auto en zelfs zijn maatpak wordt oranje. Leuke voorwaarde is, als Nederland het WK wint, wordt het salaris verdubbeld.
“Heineken en Oranje zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. In dit belangrijke Oranje-jaar hebben we daarom een Chief Oranje Officer gezocht die namens Heineken de Oranjekoorts overal ter wereld kan aanwakkeren. In Marco hebben we de perfecte kandidaat gevonden. Hij is een enorme Oranjefan, groot sportliefhebber en houdt van een feestje. Als stem van miljoenen Oranjefans zal Marco het komende jaar overal ter wereld Neerlands trots hooghouden”, aldus Bram Westenbrink, Marketing Directeur HEINEKEN Nederland.
Dream job
In de afgelopen twee maanden ontving Heineken honderden sollicitaties op de vacature van deze droombaan. 15 Oranjefans mochten op gesprek komen, waarvan er uiteindelijk drie mochten deelnemen aan het Oranje assessment. Zij werden met verschillende opdrachten op de proef gesteld. Zo wist Marco oud-international Aaron Winter van zijn winnende WK-opstelling te overtuigen. Hij werd uiteindelijk verkozen tot COO.
“Toen ik de vacature zag, twijfelde ik geen moment. Wie wil deze baan nu niet? Dit is echt een droom die uitkomt. Het Oranjegevoel is uniek, daar mogen we als land echt trots op zijn. Ik kan niet wachten om het komende jaar Nederlanders aan te sporen om feest te vieren zoals alleen Nederlanders dat kunnen”, aldus van Houwelingen.
Verder lezen over Heineken
Automotive24.08.2024
Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0
Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruikMobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising14.07.2021
Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek
Marketing17.06.2021
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken
Wat is er aan de hand?Nieuws11.03.2020
Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten
ook voor de bedrijfsresultatenOnline07.06.2019
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”
Marketing21.04.2017
KLM scoort een Grand SpinAward
En 33 andere winnaars!Nieuws29.03.2017
Groot succes voor Heineken Bakery: check the aftermovie
sponsored storyVerder lezen over Oranje
Media02.07.2024
Ook het EK 2028 zie je bij de NOS
Tech in Asia20.06.2024
Het EK Voetbal is ondertussen steeds meer een Chinees feestje
Nieuws27.04.2021
Koningsdag 2021: Willem gaat naar Brainport
Events23.03.2021
5.000 bezoekers aanwezig bij WK-kwalificatieduel Nederland – Letland
Grootste fieldlab test to nu toeTechnology03.07.2019
Robot-leeuwinnen van TU Eindhoven verdedigen in Sydney de wereldtitel
Lieke Motors en Vivianne WielemaEntertainment07.06.2019
Zet het bier maar koud, Oranje zondagavond in finale Nations League
Media25.10.2018
Een terugblik op de ‘Impossible moments’ van turnster Sanne Wevers
Nieuws14.06.2018
Deze Oranje Robot maakt wel een goede kans op het winnen van een WK Voetbal
Verder lezen over WK
Entertainment06.06.2024
Het EK Voetbal zie je in UHD-beeldkwaliteit bij Ziggo
de aftrap van een lange sportzomerGaming20.07.2023
Video: Manuel Bachoore beste speler ter wereld na winst WK FIFA 23
Entertainment01.02.2023
Het Wereldkampioenschap was hét moment voor legaal online gokken
Mobile18.11.2022
Ga je naar Qatar voor het WK? Neem een ‘lege’ smartphone mee
Nieuws16.11.2022
Wel of niet naar het WK Voetbal kijken? Advies van Sint en Santa
Een kritische boodschap van Bavaria over het WK in QatarNieuws31.10.2022
3 dingen die het WK in Qatar zo omstreden maken
Technology08.07.2022
De ‘Leeuwinnen’ van Tech United strijden weer mee op het WK robotvoetbal
Events23.03.2021