De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Hoe bedrijf ik in het internettijdperk succesvolle publishing, in alle facetten van het vak? Die vraag wordt beantwoord in 32 sessies (lezingen, interviews, workshops en demonstraties) tijdens de Mediafacts Nationale Uitgeefdag op 26 november in Den Bosch. Een aantal van de reeds bevestigde sprekers zijn:
– Boris Veldhuijzen van Zanten, Serial Internet Entrepreneur: een sessie gevolgd door discussie met het publiek over wat uitgevers allemaal verkeerd doen.
– Richard van Hooijdonk CEO SocialSensr – Demonstratie van de gloednieuwe social media management tool ‘SocialSensr’ en korte workshop ‘The Next Step in Social’.
– Philippe Remarque, Hoofdredacteur de Volkskrant: duiding van de nieuwe internetstrategie van deze kwaliteitskrant.
– Rob van Bracht, Creative Director Triggertales: de iPad app ‘Sensation’ van het gelijknamige dance event als inspirerende succescase.
– Kirsten Jassies, Blogtoday, Sanoma: Hoe magazines kunnen overleven als brands.
– Joris van Heukelom, Makerstreet & Lassi Kurkijärvi Director of Innovation and Development, Sanoma: Hoe corporates kunnen innoveren als startups.
– Hong-May Cheng, Parter Simon-Kucher & Partners: Power Pricing in Publishing: slimme prijsstrategieën voor omzet- en winstgroei.
– Toon van Driel & Sander Stallinga, Cartoonist o.a. FC Knudde, Uitgever NU.nl: Toon wordt geïnterviewd door Sander over hoe hij social media inzet om zijn cartoons nog breder te verspreiden.
De komende weken worden nog meer sprekers bekend gemaakt. Volg alle ontwikkelingen op www.nationaleuitgeefdag.nl. Uniek aan de Mediafacts Nationale Uitgeefdag is dat er inspiratie en reflectie is over onderwerpen die de totale breedte van het uitgeven aangaan. Dit geldt voor zowel de segmenten (dagbladen, publieksbladen, business-to-business, educatieve media en customer media) als de verschillende functiegebieden binnen het uitgeven. Elk jaar wordt het event bezocht door zo’n 500 mediaprofessionals.
Inschrijven met korting
Schrijf u vandaag nog in via www.nationaleuitgeefdag.nl en gebruik actiecode DCNUD13. U betaalt dan geen €189,- maar €109,-.