Wat kan de financiële sector leren van een van de meest toonaangevende webshops in Nederland? Alles en iedereen bij Coolblue is bezig om klanten te verwonderen. Pieter Zwart, directeur van Coolblue, komt naar het jaarcongres eFincials om de bancaire en verzekering-sector te laten zien hoe een obsessieve focus op klanttevredenheid de sleutel kan zijn voor een gezonde business.
Naast focus service verwachten consumenten van financiële dienstverleners ook dat zij inspelen op hun mobiele levensstijl. Ze willen tools en middelen die altijd en overal gebruikt kunnen worden, gepersonaliseerde informatie en service. Tijdens deze editie van eFinancials gaan sprekers van onder andere ABN AMRO, Independer, Ohra, Rabobank, Afas, Friendsurance en MyOrder daarom uitvoerig in op deze nieuwe wensen van de klant en de daaruit ontstane uitdagingen en kansen voor financials.
[Afbeelding: © ktsdesign – Fotolia.com]
Alle digitale innovaties in bank- en verzekeringswezen worden op 31 oktober aanstaande bij Spant! te Bussum verzameld in één event. Welke invloed hebben de laatste online ontwikkelingen op de financiële sector? Hoe zet u nieuwe kansen naar uw hand? Wat doen grote internationale spelers en hoe succesvol zijn startups en challengers in de markt?
Van circa 09.30-17.30 uur staan zo’n 25 experts en collega’s klaar om hun kennis en ervaring te delen met het publiek.
Korting via Dutch Cowboys
Als mediapartner van eFinancials mogen wij onze lezers € 50,- korting bieden. Met code EFIN50DUTC betaalt u € 445,-. Kijk voor het programma en inschrijven op www.emerce.nl/efinancials.