Events30.08.2013

Actie Emerce eDay – maak volgende week kans op gratis kaarten


Emerce eDay haalt Facebook, Bitcoin, Starwars en Jawbone naar Amsterdam. Over ruim een maand barst eDay, het grootste e-business event van Nederland, los. Meer dan 2.000 bezoekers en 70 (internationale) sprekers verzamelen zich op 10 oktober aanstaande in de Amsterdamse Convention Factory met de grote vraag: “What’s next?”

Hoe maakt Ji Lee, communication designer van Facebook, een succes van Newsfeeder? Of wat vind de VP van Jawbone van interfaces voor de nieuwste wearables? Het zijn voorbeelden van bedrijven die mogelijk aan de start staan van grote veranderingen binnen hun sector. eDay 2013 haalt de meest vooruitstrevende media, tech company’s en grote merken naar Nederland.

actie-emerce-eday-maak-volgende-week-kan.jpg
actie-emerce-eday-maak-volgende-week-kan.jpg

Inmiddels zijn de eerste sprekers bekend. Onder andere:

– Ji Lee van Facebook laat het succes zien hoe goed creativiteit en ’s wereld grootste social medium samen gaan.
– Jon Matonis van Bitcoin, publiceert op onder andere Forbes als e-money expert. Als lid van de directie van Bitcoin presenteert zijn visie op de toekomst van geld.
– Ivan Askwith, head of Digital Marketing van Lucasfilm, was verantwoordelijk voor de cross-platform initiatieven rondom de promotie van de film Star Wars.
– Aza Raskin zit als VP van Jawbone zit aan de forefront van de nieuwe wearables (horloges, brillen) en verteld alles over de nieuwste ontwikkelingen voor deze devices.
– Het Amerikaanse Buzzfeed is een succesnummer als het gaat om sharing van social news en visuele content. Executive Editor Doree Shafrir geeft een blik achter de schermen van dit bijzonder snelgroeiende bedrijf.
– Josh Grau Head of Brand Strategy Europe van Twitter vertelt hoe hij van Twitter een geldmachine heeft weten te maken, zonder zijn volgers teleur te stellen.
– Stacy-Marie Ishmael van Percolate vertelt over de manier waarop de grootste merken in de Verenigde Staten (P&G, Dell, RedBull, Braun, IBM) bezig zijn met content en social media.

De complete line-up en meer informatie is te vinden op www.emerceeday.nl/speakers.

Unieke actie – maak dagelijks kans op gratis kaarten voor eDay
In samenwerking met Emerce geven we volgende week elke werkdag 2 tickets weg voor eDay op 10 oktober! Dagelijks maken wij bekend hoe jij die dag een gratis dagticket voor eDay ter waarde van € 595,- kunt winnen.

Amsterdam eWeek
eDay is onderdeel van de nieuwe Amsterdam eWeek; een week vol events rond digital door heel Amsterdam, met op woensdag 9 oktober The Facebook Conference, eNight en eRetail Europe. Een overzicht van alle activiteiten is te vinden via www.amsterdameweek.nl

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

Verder lezen over Emerce

Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023

Opkomende social media platformen, nieuwe inzichten in de wereld van SEO door de opkomst van AI, inspirerende leadgeneratie-technieken, e-mailmarketing voor gevorderden en een aantal topmerken die hun online marketing st...

Events20.06.2023

Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023

Een recap van een van de grootste digitale marketing evenementen van de Benelux
Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!

Conversational commerce is geen hype of nieuwe marketing term. Het is serious business en wordt wereldwijd al veelvuldig toegepast. Het zal binnen een paar jaar leiden tot nog minder bezoek aan de fysieke winkels en de v...

Online06.02.2018

Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!

Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook

Bas Lemmens, founder van Roomlr, komt naar eTravel 2015. Net als AirBnB staat Roomlr voor de "sharing economy" en hopen zij een verandering teweeg te brengen in de reisbranche. Wie zijn die nieuwe spelers in de reismarkt...

Events21.05.2015

Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook

Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback

Bij de 6e editie van Emerce Conversion stond het thema A/B testing centraal met keynotes van Pete Komen (oprichter van Optimizely) en Ton Wesseling (A/B-test goeroe). Een onderwerp dat deze dag minder aandacht kreeg is...

Events15.04.2015

Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback

Het tijdperk van digitale verleiding

Tijdens Emerce Conversion 2015 kwam het onderwerp ‘personaliseren’ tijdens verschillende sessies uitgebreid ter sprake. Waar de online marketeer tot twee jaar terug nog druk bezig was met het experimenteren van A/B-t...

Events15.04.2015

Het tijdperk van digitale verleiding

Emerce Engage 11 december in Amsterdam

Engage gaat over de beste strategieën voor organisaties met grote klantendatabases. Via e-mail, social, web en offline kanalen. Nieuwe inzichten en de beste actuele cases rond effectief gebruik van data, intelligent geb...

Events26.11.2014

Emerce Engage 11 december in Amsterdam

Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger

Afgelopen week werden tijdens het Emerce Etravel event de nieuwste trends en ontwikkelingen in de reiswereld getoond. Vraagstukken rondom het succesvol gebruiken van data en het ontwikkelen van goede social media campagn...

Events14.06.2014

Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger

Emerce Engage: The next step in multichannel klantcontact

Tibert Verhagen, associate professor e-business aan de VU Amsterdam, spreekt op Emerce Engage over de belangrijkste drijfveren van customer engagement en toont hoe je hier in de praktijk betere klantcommunities door krij...

Events27.11.2013

Emerce Engage: The next step in multichannel klantcontact