Iedereen heeft het over verbindingen en contacten maar de waarheid is dat ze een gedevalueerd valuta zijn. Dus hoe vinden we de reële waarde en betekenis achter de verbindingen in onze online communities?
Tan Lam, Social Media Manager bij Airbnb, ademt online engagement en hij leidt bij Airbnb dan ook een wereldwijd team van Social Media Content Coördinatoren. Tijdens The Social Conference zal hij uitleggen hoe je echte waarde in en betekenis achter de verbindingen in online communities weet te vinden.
Voor Airbnb, werkte Tan Lam aan het ontwerp van de social media strategie bij Specialized Bicycle Components, met focus op groei van de community, verhoogde betrokkenheid, en merk evangelisatie. Tan is gespecialiseerd in creatieve content marketing, klantenservice, en het versterken van merken door community love.
Op 14 februari vindt voor de 6e keer The Social Conference plaats. De organisatie heeft dit jaar gekozen om het thema “Social in Business” naar de praktijk te vertalen met een aantal subthema’s waaronder: de accountability van social media, integratie & samenwerking en de laatste wetenschappelijke inzichten rond communicatie op het sociale web.
Andere sprekers in het programma zijn onder andere Peter Kim, auteur van Social Business by Design, Richard Millington, Web psychologist Nathalie Nahai, mede organisator van TedXAmsterdam Marian Spier, D66, 1%Club, War Child, IBM, giffgaff. Boomerang Create.
Het programma bestaat uit keynotes, expertsessies, overviews, praktijkcases en interactieve social talks (paneldiscussies).
Volgers van DutchCowboys profiteren van 50,- korting met de code: TSC25DUTC
Voor het volledige programma, de sprekers en registreren: www.thesocialconference.com