De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Marketing Pioneers was weer een geslaagde dag voor ruim 350 vernieuwende marketeers in het TOBACCO Theater te Amsterdam. Keynote speaker Ken Segall inspeerde het publiek met zijn obsessie naar eenvoud. Volgens Segall een belangrijke motor achter het huidige succes van Apple.
Na de opening beet Robert Senior (Saatchi & Saatchi) de spits af met zijn verhaal over ‘The Science of Creativity.’ Vervolgens was het de beurt aan Bart Roozen (Multiscope). Bart gaf de bezoekers inzicht in de veelbelovende toekomst van realtime consumentendata en social media research. Na de lunch was het aan ANWB, Wefilm, Scoupy, Wayne Parker Kent en Boodschapp het publiek te overtuigen van hun vernieuwende concept, idee of bedrijf om zo de Multiscope PEP talk in de wacht te slepen. Tijdens die PEP Talks luisterde een deel van het publiek naar één van de inspiratiesessie die verzorgt werden door Albelli, LECTRIC en Freshheads. Judtih Hordijk (Pathé thuis), Theo Toering (Chio) en Taco Carlier (VANMOOF) vertelden het succesverhaal van 3 Nederlandse bedrijven. Waarna Keynote Ken Segall de dag afsloot.
Videocompilatie:
Marketing Pioneers 2014
In 2014 komt er natuurlijk weer een volgende editie van Marketing Pioneers. Zet alvast een kruisje in je agenda voor donderdag 23 januari 2014. Maar je kunt er van op aan dat we al weer veel eerder van ons laten horen. Meld je nu aan op de Marketing Pioneers Linkedin Group om ook in de toekomst op de hoogte te blijven en uitnodigingen voor inspirerende bijeenkomsten te ontvangen.
USA
Zoals in het programmaboekje te lezen was, organiseert Marketing Pioneers in samenwerking met Marketingfacts een exclusieve innovatie en netwerk reis naar de Verenigde Staten. In november 2013 wordt een bezoek gebracht aan Silicon Valley en New York. Ook een bezoek aan Adtech staat op het programma. Wil je meer informatie over de plannen of een uitnodiging ontvangen om in te schrijven voor deelname? Mail dan naar usa@marketingpioneers.nl om je interesse kenbaar te maken en op de hoogte te blijven van de organisatie.