Events08.11.2012

‘Cost per Sale is achterhaald! – Het effect van Display Advertising op de CLV’


cost-per-sale-is-achterhaald-het-effect-.jpg
cost-per-sale-is-achterhaald-het-effect-.jpg

Olger Kistemaker, Ecommerce manager bij Greetz is een van de sprekers tijdens de komende editie van Emerce Performance, de advanced update over succesvol online adverteren, gehouden op 22 november aanstaande in Pakhuis de Zwijger, Amsterdam.

Greetz won dit jaar 2 Thuiswinkel Awards: Beste Webwinkel Hobby & Cadeau en Beste Mobiele Webwinkel. Olger is ruim 12 jaar actief in de online business en werkte voor Greetz o.a. bij de Telegraaf Media Groep, waar hij verschillende online marketing- & salesmanagement functies vervulde.

Samen met Haico Pols van StormMC deelt hij tijdens het Performance congres zijn kennis en ervaring op het gebied van samenwerkingen met bureaus voor online adverteren. Is het ‘Cost Per Sale’- afrekenmodel eigenlijk wel het juiste afrekenmodel? Is het wel in lijn met de business van de adverteerder? Greetz & StormMC delen hun zoektocht naar nieuwe en andere beoordelingsmodellen met een case over het effect van Display Advertising op Customer Lifetime Value. De overdenkingen vooraf, de resultaten van de business case en mogelijke optimalisatie acties.

Tijdens het Performance congres draait het om de meest effectieve online advertising voor adverteerders en uitgevers. Je hoort hier de laatste ontwikkelen en inzichten van professionals over automated trading, conversie attributie, pricing modellen, search, cookies, omgang met externe datasets, effectievere samenwerking met bureaus en meer!

Een kleine greep uit de cases en expertsessies:
De opt-out consument De gevolgen en veranderingen van de cookie wetgeving voor het online advertising klimaat. Hoe optimaliseer je de marketing bestedingen voor gebruikers die expliciet aangeven niet gevolgd te willen worden? Een boeiende discussie waarbij de kant van adverteerder én uitgever belicht wordt.

Affiliate Marketing een cowboy-markt? Robert Schippers presenteert een aantal inhoudelijke affiliate cases. Hij gaat in op performance based cowboy- en cashcow-praktijken, zoals: cash back affiliates, kortingscode sites, zoekmachinemarketing, typosquatting en meetproblemen/ meetverschillen.

Intelligence. Hoe win ik online? Minder bieden voor een meer betrokken publiek. In iets meer dan een jaar heeft digital advertising specialist Dominic Trigg, namens wereldwijd gerespecteerde merken, een snel groeiende advertising organisatie opgezet in samenwerking met toonaangevende mediabureaus.

Scoren met Facebook ROI van Facebook Marketing. Welke stappen moet je bedrijf doorlopen om tastbare resultaten te halen uit de activiteiten op Facebook. Facebook marketingadviseur Peter Minkjan vertelt hoe je bovenop engagement en likes meer verkeer, leads en sales kunt behaalt.

Volgers van Dutchcowboys profiteren van 50,- korting met code: perf33mhjx.

Voor het volledige programma, de sprekers en registreren: www.emerce.nl/performance.

...

Verder lezen over Emerce

Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023

Opkomende social media platformen, nieuwe inzichten in de wereld van SEO door de opkomst van AI, inspirerende leadgeneratie-technieken, e-mailmarketing voor gevorderden en een aantal topmerken die hun online marketing st...

Events20.06.2023

Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023

Een recap van een van de grootste digitale marketing evenementen van de Benelux
Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!

Conversational commerce is geen hype of nieuwe marketing term. Het is serious business en wordt wereldwijd al veelvuldig toegepast. Het zal binnen een paar jaar leiden tot nog minder bezoek aan de fysieke winkels en de v...

Online06.02.2018

Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!

Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook

Bas Lemmens, founder van Roomlr, komt naar eTravel 2015. Net als AirBnB staat Roomlr voor de "sharing economy" en hopen zij een verandering teweeg te brengen in de reisbranche. Wie zijn die nieuwe spelers in de reismarkt...

Events21.05.2015

Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook

Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback

Bij de 6e editie van Emerce Conversion stond het thema A/B testing centraal met keynotes van Pete Komen (oprichter van Optimizely) en Ton Wesseling (A/B-test goeroe). Een onderwerp dat deze dag minder aandacht kreeg is...

Events15.04.2015

Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback

Het tijdperk van digitale verleiding

Tijdens Emerce Conversion 2015 kwam het onderwerp ‘personaliseren’ tijdens verschillende sessies uitgebreid ter sprake. Waar de online marketeer tot twee jaar terug nog druk bezig was met het experimenteren van A/B-t...

Events15.04.2015

Het tijdperk van digitale verleiding

Emerce Engage 11 december in Amsterdam

Engage gaat over de beste strategieën voor organisaties met grote klantendatabases. Via e-mail, social, web en offline kanalen. Nieuwe inzichten en de beste actuele cases rond effectief gebruik van data, intelligent geb...

Events26.11.2014

Emerce Engage 11 december in Amsterdam

Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger

Afgelopen week werden tijdens het Emerce Etravel event de nieuwste trends en ontwikkelingen in de reiswereld getoond. Vraagstukken rondom het succesvol gebruiken van data en het ontwikkelen van goede social media campagn...

Events14.06.2014

Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger

Emerce Engage: The next step in multichannel klantcontact

Tibert Verhagen, associate professor e-business aan de VU Amsterdam, spreekt op Emerce Engage over de belangrijkste drijfveren van customer engagement en toont hoe je hier in de praktijk betere klantcommunities door krij...

Events27.11.2013

Emerce Engage: The next step in multichannel klantcontact