Jeffrey Bleijendaal is Manager Digital Advertising bij Ematters BV. Jeffrey is vanaf 2005 actief met Zoekmachine Marketing en heeft vanaf die tijd vele honderden campagnes geoptimaliseerd, miljoenen bezoekers gegenereerd en duizenden conversies gerealiseerd voor zijn klanten. Jeffrey is daarnaast voorzitter van de DDMA Search Commissie, enthousiast blogger op Dutch Cowboys en Top Contributor op het officiële Google AdWords Helpforum. Naast SEA is Jeffrey zeer actief met en gecertificeerd voor Google Analytics en de DoubleClick Online Marketing stack.
Filip Baardman van Online Hotel Experts heeft een sessie gegeven over hoe de conversies te verdubbelen met de inzet van Email Marketing. De sessie ging over een case van de hotelketen Fletcher Hotels. Doelstellingen: mailadressen verwerven en de conversies verdubbelen.
De sessie begint met een aantal belangrijke tips m.b.t. email marketing. Waarschijnlijk zijn dit bekende zaken, maar altijd goed om even te noemen:
- Testen van de onderwerpregels op open rate;
- Testen van design en content op CTR;
- Personaliseer (waar mogelijk);
- Gebruik een goed email systeem met een goede reputatie om de verzending optimaal te laten verlopen.
- De vooraankondiging van een hotelgeschenk voucher waarin men zich kan aanmelden voor de voorverkoop. Conversie is een aanmelding en 28.612 mensen schreven zich in op een mailbestand van 500.000.
- Start van de voorverkoop.
- Start van de werkelijke verkoop.
- Einde van de verkoop en dus een laatste kans om te kopen.
Verder lezen over Emerce
Events20.06.2023
Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023
Een recap van een van de grootste digitale marketing evenementen van de BeneluxOnline06.02.2018
Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!
Events21.05.2015
Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook
Events15.04.2015
Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback
Events15.04.2015
Het tijdperk van digitale verleiding
Events26.11.2014
Emerce Engage 11 december in Amsterdam
Events14.06.2014
Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger
Events27.11.2013