Events22.02.2011

Internationale marketingexperts in Brussel bij Fusion Marketing Experience


internationale-marketingexperts-in-bruss.jpg
internationale-marketingexperts-in-bruss.jpg

Op 23 maart wordt in Brussel de eerste editie van “Fusion Marketing Experience” georganiseerd. Dit marketingevenement verzamelt tal van internationale sprekers die je in één dag hun marketinginzichten zullen verschaffen in verschillende domeinen zoals Social Media marketing, CRM, e-mail marketing en klanten engagement. Fusion Marketing Experience is geen congres in de traditionele zin met verkoopspraatjes en experts die het publiek toespreken om dan weer snel te vertrekken.

Dit Benelux event met een boeiende verzameling marketingexperts, aangevuld met panelsprekers en “on the spot” consulenten uit verschillende landen, zijn de hele dag aanspreekbaar en brengen naast hun interactieve keynotes ook enkele workshops waar je dieper kunt ingaan op marketingvraagstukken. Zowat alle thema’s komen aan bod maar de klemtoon van het evenement ligt op het verwerven van een geïntegreerde visie op de huidige marketing –en communicatierealiteit en op de moderne klant.

Je kan je vanaf heden inschrijven voor dit evenement en profiteren van early bird condities. Wacht niet te lang want het aantal plaatsen is beperkt!

Schrijf nu in of ga voor meer informatie naar www.fusionmarketingexperience.com.

Een greep uit de sprekers:

  • Olivier Blanchard is een gerenommeerd sociale media marketing expert die alle hype schuwt en wereldwijd wordt erkend als de expert op het vlak van de ROI van sociale media marketing. Olivier, die later dit jaar het boek ‘Social Media ROI’ uitbrengt, zal in Brussel tonen hoe je resultaten haalt met sociale media marketing en een workshop over ROI brengen.
  • Dave Chaffey is sinds vele jaren de Europese interactieve marketing expert bij uitstek. Dave schreef vijf boeken over uiteenlopende thema’s, waaronder bestsellers als Total E-Mail Marketing en Internet Marketing: Strategy, Implementation and Practice. Hij is ook de auteur van verschillende rapporten van Econsultancy en zal het evenement afronden met een samenvatting en een keynote met “11 joined-up digital marketing strategies for 2011”.
  • Dela Quist wordt wereldwijd erkend als één van de top vijf e-mail marketing experts en staat vooral bekend om zijn baanbrekende en soms controversiële visie op e-mail marketing. Hij verrast steeds met inzichten en analyses die stof bieden tot discussie en vooral tot een meer efficiënte e-mail en direct marketing.
  • Richard Sedley is de “Course Director for Social Media” van het Britse Chartered Institute of Marketing. Hij is ook auteur van het boek ‘Winners and Losers in a Troubled Economy: How to engage customers online to gain competitive advantage’. Richard is een absolute expert op het vlak van klanten engagement en multi-channel customer experience, twee thema’s waar hij in zijn carrière met Econsultancy onderzoek naar deed en in Brussel over spreekt.

Ontdek alle sprekers hier en blijf op de hoogte via het evenementblog.

Fusion Marketing Experience wordt mede mogelijk gemaakt door sponsor en partners Selligent, IAB, BDMA, Marketing Facts, Social Marketing Forum, WhitePaperCentral, Seedfactory, Social Email Marketing, DutchCowboys, Social Media Club, Digimedia en Inside Digital Media.

Voor meer informatie mail naar info@i-scoop.be

...