Events10.09.2010

Keynote speaker op eDay ’10: Paul Kedrosky


keynote-speaker-op-eday-10-paul-kedrosky.jpg
keynote-speaker-op-eday-10-paul-kedrosky.jpg

Cowboy Johan schreef woensdag al over keynote spreker Douglas Rushkoff op eDay 2010. Naast Douglas zijn er nog meer interessante nationale en internationale sprekers aanwezig, zoals Paul Kedrosky. Paul Kedrosky is een investeerder, schrijver, spreker en entrepreneur. Daarnaast werkt hij als analist bij NIBC, schrijft hij onder andere voor The Street en is auteur bij Infectuous Greed. Paul wordt regelmatig genoemd bij vooraanstaande publicaties wereldwijd. Op dit moment is Paul senior partner bij de Kauffman Foundation waar zijn focus ligt op entrepreneurship, innovatie en de toekomst van risico kapitaal. Hij heeft inmiddels meer dan 300 artikelen gepubliceerd in onder meer The Wall Street Journal, Harvard Business Review en The Economist.

Paul Kedrosky startte lang geleden een van de eerst gehoste blogging websites, genaamd GrokSoup. Hij is erg goed in het instappen in groeiende markten, voordat ze een enorme groei doormaken, en het op tijd verlaten van deze markten voordat het te veel geld gaat kosten. Een vaardigheid die niet veel mensen bezitten. Paul heeft een neusje voor groeiende markten en het inzichtelijk maken van kansen in deze markten.

Zo wordt Paul omschreven door zijn collega’s: ‘He is an active investor in public and private equities, despite having watched both sorts of sausages being made. That almost certainly represents, as Samuel Johnson once said about a man’s second marriage, the triumph of hope over experience. Nevertheless, Dr. Kedrosky has more than fifty early-stage investments to his credit, and rather than brag in an unseemly way about his many successes he will continue to point to that “fifty” number. Fifty, fifty, etc. Dr. Kedrosky has a Ph.D. in the economics of technology (which he mostly uses when bluffing outside of poker), a master’s degree in finance (which he mostly uses when bluffing in poker), and an undergraduate degree in engineering (which a professor once said he would take away, if he had the means).’

Op eDay zal Paul Kedrosky het publiek laten zien waar hij denkt, dat op dit moment de kansen liggen voor internetondernemers. Welke markten zijn interessant om in te investeren en welke producten of diensten gaan het goed doen op internet. Genoeg inspiratie dus!

Hieronder een interview van Techcrunch met Paul Kedrosky over ‘de weddenschap die de wereld vernietigde’! Meer informatie en kaarten op de website van eDay.

...

Verder lezen over Emerce

Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023

Opkomende social media platformen, nieuwe inzichten in de wereld van SEO door de opkomst van AI, inspirerende leadgeneratie-technieken, e-mailmarketing voor gevorderden en een aantal topmerken die hun online marketing st...

Events20.06.2023

Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023

Een recap van een van de grootste digitale marketing evenementen van de Benelux
Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!

Conversational commerce is geen hype of nieuwe marketing term. Het is serious business en wordt wereldwijd al veelvuldig toegepast. Het zal binnen een paar jaar leiden tot nog minder bezoek aan de fysieke winkels en de v...

Online06.02.2018

Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!

Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook

Bas Lemmens, founder van Roomlr, komt naar eTravel 2015. Net als AirBnB staat Roomlr voor de "sharing economy" en hopen zij een verandering teweeg te brengen in de reisbranche. Wie zijn die nieuwe spelers in de reismarkt...

Events21.05.2015

Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook

Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback

Bij de 6e editie van Emerce Conversion stond het thema A/B testing centraal met keynotes van Pete Komen (oprichter van Optimizely) en Ton Wesseling (A/B-test goeroe). Een onderwerp dat deze dag minder aandacht kreeg is...

Events15.04.2015

Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback

Het tijdperk van digitale verleiding

Tijdens Emerce Conversion 2015 kwam het onderwerp ‘personaliseren’ tijdens verschillende sessies uitgebreid ter sprake. Waar de online marketeer tot twee jaar terug nog druk bezig was met het experimenteren van A/B-t...

Events15.04.2015

Het tijdperk van digitale verleiding

Emerce Engage 11 december in Amsterdam

Engage gaat over de beste strategieën voor organisaties met grote klantendatabases. Via e-mail, social, web en offline kanalen. Nieuwe inzichten en de beste actuele cases rond effectief gebruik van data, intelligent geb...

Events26.11.2014

Emerce Engage 11 december in Amsterdam

Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger

Afgelopen week werden tijdens het Emerce Etravel event de nieuwste trends en ontwikkelingen in de reiswereld getoond. Vraagstukken rondom het succesvol gebruiken van data en het ontwikkelen van goede social media campagn...

Events14.06.2014

Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger

Emerce Engage: The next step in multichannel klantcontact

Tibert Verhagen, associate professor e-business aan de VU Amsterdam, spreekt op Emerce Engage over de belangrijkste drijfveren van customer engagement en toont hoe je hier in de praktijk betere klantcommunities door krij...

Events27.11.2013

Emerce Engage: The next step in multichannel klantcontact