Events29.08.2009

Eerste editie van What’s Next


eerste-editie-van-what-s-next.jpg
eerste-editie-van-what-s-next.jpg

De eerste editie van What’s Next zal plaats gaan vinden op dinsdag 29 september bij Media Plaza in Utrecht. What’s Next is een 5 uur-durend seminar waar uiteenlopende sprekers de revue passeren met een visie op crossmedia en customer media. Sprekers zijn onder andere: Erwin van der Zande (Bright), Joris van Heukelom  (Ilse Media),  Indira Reynaert (EXistenZ Media), Bram Alkema (Berenschot) en nog vele anderen.

Eigenlijk is het een uit de hand gelopen workshop die Smin, Customer Media Associatie, op regelmatige basis voor haar leden organiseert. Smin had veel sprekers aangeschreven die allemaal graag bereid bleken hun verhaal te doen. Een luxeprobleem van waaruit een nieuw concept werd geboren: What’s Next.

Een caleidoscoop aan nieuwe ontwikkelingen die relevant zijn voor het customer media vak die in een hoog tempo gepresenteerd worden door deskundigen van naam. Voor de bezoeker een flinke hoeveelheid aan informatie en inspiratie die hopelijk prikkelt om er direct mee aan de slag te gaan.

Onder de leiding van Léon Bouwman, hoofdredacteur Adformatie, schieten de sprekers voorbij. Léon wordt bijgestaan door de muzikale moderator, die er streng op toeziet dat de sprekers zich houden aan hun tijd. In der beschraenkung zeigt sich der Meister. Natuurlijk is er genoeg tijd om de informatie te laten bezinken tijdens de onderbrekingen. Als gasten naar huis gaan met een aantal nieuwe ideeën die ze tijdens de presentaties of borrel hebben opgedaan dan is Smin tevreden.

...

Verder lezen over Crossmedia

Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden

De Ster Gouden Loeki van 2024 wordt alweer de dertigste editie van deze publieksprijs voor reclame. In 1995 werd de prijs voor het eerst uitgereikt aan KLM voor hun commercial 'Zwanen', en in de jaren daarna zijn nog vele iconische reclames beloond met de felbegeerde publieksprijs. Begin volgend jaar wordt bekend wie er tijdens deze jubileumeditie met de winst vandoor gaat.

Advertising22.07.2024

Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden

​5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn

Je ziet het wel eens op het NOS Journaal: heel willekeurige beelden van mensen die op straat lopen, of handen die tikken op een toetsenbord. Het zijn stockbeelden: beelden die vaker worden gebruikt en wat algemener zijn....

Marketing13.10.2023

​5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn

Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp

Wat slimmeriken die eerst bij Instagram werkten hebben eerder dit jaar de app Artifact gelanceerd: een mix tussen de krant/de media en social media. Het is in Nederland nog niet een app waar iedereen het over heeft, maar...

Media14.09.2023

Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp

Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit gloednieuwe label dat wereldwijd gelanceerd wordt, bouwt betekenisvolle relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment,...

Media22.03.2023

Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

"Voor elk merk het juiste speelveld"
Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen

Heb je een geweldig product gemaakt waar je volledig in gelooft, maar weet je niet goed hoe je het over de bühne kunt krijgen? Televisie, radio, social media, reclame op internetpagina’s, adverteren in (lokale) krante...

DC Business19.01.2023

Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen

​Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken

Het ontwerpbesluit voor het verbod op ongerichte online casino reclames voor hoog-risico kansspelen is gedeeld met de Raad van State. Deze is nauwkeurig doorgenomen door de adviesgever en inmiddels is er een reactie naar...

Online10.01.2023

​Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken

Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google

Google heeft een grote vinger in de pap als het gaat om het gevonden worden van berichtgeving vanuit de media. Het bepaalt met zijn algoritme welke media er bovenaan komen te staan en heeft daardoor grote invloed op de c...

Online13.09.2022

Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google

​8 manieren om media monitoring toe te passen in je marketingstrategie

Een van de grootste uitdagingen van MarCom professionals is om voortdurend met goede content te komen dat aanslaat bij het gewenste publiek. Van blogs tot nieuwsbrief teksten en marketing pagina's - ze moeten de juiste m...

Marketing16.06.2022

​8 manieren om media monitoring toe te passen in je marketingstrategie

Media monitoring inzetten voor optimaal inzicht over je merk