Events25.05.2009

Design for Conversion Conference 12-6


design-for-conversion-conference-12-6.jpg
design-for-conversion-conference-12-6.jpg

150 deelnemers, 15 teams, 15 team captains, 5 cases, 5 sponsors, 3 keynotes, 2 MC’s, 1 inspirerende dag en 1 winnend team. Hoe haal je website bezoekers over tot concrete actie? De tweede editie van´Design for Conversion´ biedt een intensief samenspel tussen online marketeers, web analytici en user experience specialisten met als doel de ROI van websites te verhogen. Op 12 juni vind op het KNSM Eiland in Amsterdam het 2e Design for Conversion

‘Design for Conversion 2009’ brengt online specialisten bijeen tijdens interactieve conferentie.

 Jay de Groot, organisator van Design for Conversion: ”Als deelnemer aan DfC kom je eindelijk eens op een event waar je naast vier inspirerende keynote speakers ook met vakgenoten aan een real life case werkt. Dit onder begeleiding van een of twee teamcaptains die veel ervaring hebben in hun vakgebied. Design for Conversion is na het succes voor de deelnemers van afgelopen jaar door gegaan op de zelfde voet. Dit betekend dat je als deelnemer positief verrast zult zijn over de opzet van deze dag en de kennis die je opdoet. Dit geheel in de lijn van CHI Nederland namens wie we dit evenement mogen organiseren. Kennis overdragen op hoogniveau dus. En, omdat we dit namen het CHI (de interactie specialisten vakvereniging) mogen doen, is het tevens een non profit event (lees de kosten zijn laag).

Unieke interactieve formule: hands-on aan de slag met real life cases

Door het interactieve – hands-on karakter van ‘Design for Conversion’ biedt de conferentie plaats aan maximaal 150 deelnemers. De kracht van het evenement ligt in de kwaliteit en professionaliteit van de deelnemers en bezoekers en het hands-on karakter. U wordt onderdeel van een multidisciplinair team van 10 mensen. Onder begeleiding van een doorwinterde professional gaat u aan de slag met concrete praktijkvoorbeelden. Keynotes van toonaangevende industrieleiders zorgen voor een brede scope en verrassende inzichten in trends, methodieken en harde cijfers.

Je kunt bijdragen verwachten van onder meer:

  • Dr. Karl Blanks Ph.D., co founder Conversion Rate Experts Voormalige raketgeleerde, met een PhD van Cambridge University, Engeland en mede-oprichter van Conversion Rate Experts. Laat bedrijven laat zien hoe ze hun voordeel kunnen doen door wetenschappelijke technieken toe te passen op online marketing. Adviseert en inspireert internationaal eigenaren van websites en helpt hen, door een systematische aanpak van conversion rate optimization, te concurreren in een markt (en tijd) die zwaar onder druk staat,
  • Hannah Donovan, Head Creative bij het in Londen gevestigde Last.fm  de online Music recommendation site. Last.fm stond onlangs internationaal in het nieuws door de overname door CBS. “De meest verfrissende en doeltreffende spreker van het evenement. Direct, openhartig en meer dan scherp” is een veel gehoorde kenschets.
  • Mona Patel MS CUA, Human Factors International, Inc. Mona is de VP for the Eastern Region of HFI USA operations. Heeft haar carrière toegelegd op het begrijpen en ontwerpen van user experiences. Mona’s voornaamste interesse gaat uit naar het bestuderen en begrijpen van mensen, en met name wat hen doet “klikken”. Dé pionier op het gebied van nieuwe onderzoeksmethoden, gericht op het werkelijk begrijpen van de emotie en de ratio rondom de wijze waarop mensen beslissingen nemen. Excelleert op dit gebied en heeft strategieën en inzichten gecreëerd waarmee tal van Fortune 100 bedrijven hun conversie verbeteren en een sterkere binding weten te realiseren met de consument.

Design for Conversion wordt gehouden op vrijdag 12 juni 2009 op het KNSM eiland in Amsterdam. Details omtrent het programma, de sprekers en de locatie kan je vinden op Design for Conversion. De organisatie is in samenwerking met CHI Nederland, de vakverenging voor informatie analisten en interactie designers.

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

...

Verder lezen over Analytics

SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen

Wanneer je overweegt om te investeren in zoekmachineoptimalisatie (SEO), sta je voor een belangrijke keuze: ga je de SEO-activiteiten in-house uitvoeren of schakel je een gespecialiseerd SEO bureau in? Beide opties hebben hun eigen voor- en nadelen. In dit artikel bespreken we de belangrijkste factoren om rekening mee te houden, zodat je een weloverwogen beslissing kunt nemen.

Search13.08.2024

SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen

​De voordelen van goede een goede SEO-strategie en linkbuilding

Als je een website hebt dan komt de term SEO je waarschijnlijk niet onbekend voor. Search Engine Optimization, of zoekmachineoptimalisatie in het Nederlands, is namelijk hartstikke belangrijk voor iedere ondernemer die w...

Search13.04.2021

​De voordelen van goede een goede SEO-strategie en linkbuilding

Google komt met handige updates in Search Console

Google Search Console heeft er deze week twee nieuwe functies bij gekregen die zijn ontworpen om de efficiëntie van het analyseren van gegevens in rapporten te verbeteren. Dit maakt het nog gemakkelijker en overzichteli...

Search12.04.2021

Google komt met handige updates in Search Console

Zo zijn je website statistieken in nog meer detail te analyseren!
Google Analytics 4 (GA4) – Wat zijn de grootste verschillen en de voor- en nadelen?

Wellicht heb je het al voorbij zien komen, al enige tijd is Google Analytics 4 (GA4) beschikbaar, de tot nu toe grootste update die Google heeft uitgevoerd aan Google Analytics. Google Analytics heeft geen introductie me...

Online08.02.2021

Google Analytics 4 (GA4) – Wat zijn de grootste verschillen en de voor- en nadelen?

​Dutch Analytics haalt investering van 2 miljoen euro op

Dutch Analytics haalt een investering van 2 miljoen euro op bij Global Founders Capital, een van de toonaangevende Venture Capital (VC) fondsen in Europa. En ook het Nederlandse bouwbedrijf BAM heeft deelgenomen aan deze...

DC Business11.12.2019

​Dutch Analytics haalt investering van 2 miljoen euro op

Bij Global Founders Capital en BAM
SAP Analytics Cloud biedt ASICS realtime inzicht in prestaties

Hoe presteert sales? Hoeveel is de voorraad nu waard? En welke trend vertoont de omzet per regio? Managers hebben het liefst realtime inzicht in de prestaties van de organisatie. ASICS, een van de grootste producenten va...

Online11.09.2019

SAP Analytics Cloud biedt ASICS realtime inzicht in prestaties

De belangrijkste thema’s van de vijfde editie van Big Data Expo

Hoe kan je Big Data structureel omzetten in betrouwbare inzichten om waarde en onderscheidend vermogen creëren? Die vragen staan centraal tijdens de vijfde editie van Big Data Expo op 18 & 19 september aanstaande in de...

Marketing28.08.2019

De belangrijkste thema’s van de vijfde editie van Big Data Expo

​Marketing Strategie: Het 4F Model

Veel bedrijven worstelen met het opzetten van de ideale (online) marketing mix. Er zijn ook steeds meer marketingkanalen met elk weer unieke eigenschappen. Van bedrijven krijg ik dan ook vaak de vraag, waar en hoe moet i...

Marketing06.11.2018

​Marketing Strategie: Het 4F Model

1 model om al jouw marketing activiteiten te sturen!