Op 20 november van 14.00 tot 19.00 vindt het VRMevent: “CRM op zijn kop” plaats. Kostenloos en in het Olympisch Stadion te Amsterdam. Voor entrepreneurs, CRM- en marketingmanagers, voor starters en web professionals. Het is een introductie van Vendor Relationship Management (VRM) met praktijkvoorbeelden.
Om te leren en te inspireren. Doc Searls -grondlegger van VRM- is speciale gast en spreker uit de Verenigde Staten.
Met het VRMevent willen we VRM introduceren en een breder kader geven. Om mensen te verbinden die interesse, ervaring of plannen hebben. Het VRMevent is een initiatief van mij (SPRXmobile), Timan Rebel (Rebelic), Naos Wilbrink (RapidSugar), Michiel Drabbe en Bart Stevens (beide iChoosr). RapidSugar en Rebelic zijn tevens sponsor van het VRMevent.
VRM draait CRM om. In plaats van als individu afhankelijk te zijn van het aanbod, stelt de techniek ons in staat een vragersmarkt op te zetten. Een markt waar de individu de vraag initieert en zelf de relatie met de verkoper beheert. Wij geloven dat de tijd rijp is dat de individu de controle overneemt en dat bedrijven daarvan kunnen profiteren. VRM maakt dit mogelijk.
Doc Searls is co-auteur van The Cluetrain Manifesto, een bestseller op het gebied van e-business. Bekend blogger, columnist en schrijft voor Linux Journal en momenteel werkzaam voor het Berkman Center van Harvard University, waar hij het VRMproject onder zijn hoede heeft.
Schrijf je in via VRMevent.nl en blijf op de hoogte van overige sprekers. Het VRMevent wordt georganiseerd in het Regardz Event Center Olympisch Stadion Amsterdam en is uitstekend te bereiken met zowel openbaar vervoer als met de auto. Parkeergelegenheid is onder het Olympisch Stadion veelvuldig aanwezig. Na afloop is er de mogelijkheid om tijdens een borrel met de sprekers van gedachten te wisselen.
Foto genomen op Mobile Monday door Marco Ophof
Verder lezen over Crossmedia
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Marketing13.10.2023
5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn
Media14.09.2023
Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp
Media22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"DC Business19.01.2023
Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen
Online10.01.2023
Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken
Online13.09.2022
Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google
Marketing16.06.2022