Events10.11.2008

VRMevent op 20 november in Amsterdam met Doc Searls


vrmevent-op-20-november-in-amsterdam-met.jpg
vrmevent-op-20-november-in-amsterdam-met.jpg

Op 20 november van 14.00 tot 19.00 vindt het VRMevent: “CRM op zijn kop” plaats. Kostenloos en in het Olympisch Stadion te Amsterdam. Voor entrepreneurs, CRM- en marketingmanagers, voor starters en web professionals. Het is een introductie van Vendor Relationship Management (VRM) met praktijkvoorbeelden.

Om te leren en te inspireren. Doc Searls -grondlegger van VRM- is speciale gast en spreker uit de Verenigde Staten.

Met het VRMevent willen we VRM introduceren en een breder kader geven. Om mensen te verbinden die interesse, ervaring of plannen hebben. Het VRMevent is een initiatief van mij (SPRXmobile), Timan Rebel (Rebelic), Naos Wilbrink (RapidSugar), Michiel Drabbe en Bart Stevens (beide iChoosr). RapidSugar en Rebelic zijn tevens sponsor van het VRMevent.

VRM draait CRM om. In plaats van als individu afhankelijk te zijn van het aanbod, stelt de techniek ons in staat een vragersmarkt op te zetten. Een markt waar de individu de vraag initieert en zelf de relatie met de verkoper beheert. Wij geloven dat de tijd rijp is dat de individu de controle overneemt en dat bedrijven daarvan kunnen profiteren. VRM maakt dit mogelijk.

Doc Searls is co-auteur van The Cluetrain Manifesto, een bestseller op het gebied van e-business. Bekend blogger, columnist en schrijft voor Linux Journal en momenteel werkzaam voor het Berkman Center van Harvard University, waar hij het VRMproject onder zijn hoede heeft.

Schrijf je in via VRMevent.nl en blijf op de hoogte van overige sprekers. Het VRMevent wordt georganiseerd in het Regardz Event Center Olympisch Stadion Amsterdam en is uitstekend te bereiken met zowel openbaar vervoer als met de auto. Parkeergelegenheid is onder het Olympisch Stadion veelvuldig aanwezig. Na afloop is er de mogelijkheid om tijdens een borrel met de sprekers van gedachten te wisselen.

Foto genomen op Mobile Monday door Marco Ophof

...

Verder lezen over Crossmedia

Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden

De Ster Gouden Loeki van 2024 wordt alweer de dertigste editie van deze publieksprijs voor reclame. In 1995 werd de prijs voor het eerst uitgereikt aan KLM voor hun commercial 'Zwanen', en in de jaren daarna zijn nog vele iconische reclames beloond met de felbegeerde publieksprijs. Begin volgend jaar wordt bekend wie er tijdens deze jubileumeditie met de winst vandoor gaat.

Advertising22.07.2024

Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden

​5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn

Je ziet het wel eens op het NOS Journaal: heel willekeurige beelden van mensen die op straat lopen, of handen die tikken op een toetsenbord. Het zijn stockbeelden: beelden die vaker worden gebruikt en wat algemener zijn....

Marketing13.10.2023

​5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn

Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp

Wat slimmeriken die eerst bij Instagram werkten hebben eerder dit jaar de app Artifact gelanceerd: een mix tussen de krant/de media en social media. Het is in Nederland nog niet een app waar iedereen het over heeft, maar...

Media14.09.2023

Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp

Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit gloednieuwe label dat wereldwijd gelanceerd wordt, bouwt betekenisvolle relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment,...

Media22.03.2023

Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

"Voor elk merk het juiste speelveld"
Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen

Heb je een geweldig product gemaakt waar je volledig in gelooft, maar weet je niet goed hoe je het over de bühne kunt krijgen? Televisie, radio, social media, reclame op internetpagina’s, adverteren in (lokale) krante...

DC Business19.01.2023

Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen

​Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken

Het ontwerpbesluit voor het verbod op ongerichte online casino reclames voor hoog-risico kansspelen is gedeeld met de Raad van State. Deze is nauwkeurig doorgenomen door de adviesgever en inmiddels is er een reactie naar...

Online10.01.2023

​Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken

Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google

Google heeft een grote vinger in de pap als het gaat om het gevonden worden van berichtgeving vanuit de media. Het bepaalt met zijn algoritme welke media er bovenaan komen te staan en heeft daardoor grote invloed op de c...

Online13.09.2022

Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google

​8 manieren om media monitoring toe te passen in je marketingstrategie

Een van de grootste uitdagingen van MarCom professionals is om voortdurend met goede content te komen dat aanslaat bij het gewenste publiek. Van blogs tot nieuwsbrief teksten en marketing pagina's - ze moeten de juiste m...

Marketing16.06.2022

​8 manieren om media monitoring toe te passen in je marketingstrategie

Media monitoring inzetten voor optimaal inzicht over je merk