Events28.08.2008

Discovery Channel opent nieuwe pand vanavond met groot feest


discovery-channel-opent-nieuwe-pand-vana.jpg
discovery-channel-opent-nieuwe-pand-vana.jpg

Vanavond viert Discovery Channel Benelux met een groot feest voor maar liefst 600 genodigden de opening van zijn nieuwe pand aan het Kraanspoor in Amsterdam.

Deze week startte ook een groots opgezette Brand campagne van de zender, die met de pay-off ‘Tot hier en Verder’ nog meer wil laten zien dat ze inmiddels een echte Hollandse Mannenzender is. Met de nieuwe pay-off wil Discovery Channel als credible insider de kijker het moment laten beleven waar het leven een cruciale wending neemt en iemand kiest voor zijn passie.

In de campagne spreekt de ‘ik-persoon’ zijn gedachten op dit allesbeslissende moment uit. Deze ’testimonial’ moet de kijker overhalen het vervolg van deze verhalen te bekijken op Discovery Channel.

Jochem de Jong, VP Country Manager, Discovery Networks Benelux:  “Discovery Channel maakt de laatste maanden een sterke groei door. Met een marktaandeel van 4,2%* in de doelgroep mannen 20-49 jaar neemt het factual entertainment kanaal een stabiele marktpositie in. De nieuwe pay-off ‘Tot hier en verder’ symboliseert de ambitie om deze positie verder uit bouwen. Daarnaast willen we met de rauwe en confronterende beelden laten zien dat Discovery Channel een zender is die tv maakt zoals mannen dat graag zien: uitdagend, echt, blikverruimend en persoonlijk.”

Wie benieuwd is naar beelden van het feest van vanavond, kan de Mooi Gevonden feed op DutchCowgirls.nl volgen, wij zijn er natuurlijk bij!

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

...

Verder lezen over Televisie

Waarom het een goed idee is dat Amazon een Shark Tank maakt

Amazon wil nu een zelfde soort programma gaan maken als Shark Tank en dat zien wij helemaal zitten. Dit is waarom.

Startups30.09.2024

Waarom het een goed idee is dat Amazon een Shark Tank maakt

5 dingen die je moet weten over Google TV Streamer

Het is over en uit met Chromecast. Google ondersteunt ze nog wel, maar er worden geen nieuwe Chromecasts meer gemaakt. Dit is opvolger Google TV Streamer.

Gadgets23.09.2024

5 dingen die je moet weten over Google TV Streamer

Philips TV viert 20 jaar Ambilight

Ambilight TV werd 20 jaar geleden geïntroduceerd op de IFA in Berlijn, de grootste beurs voor consumentenelektronica die deze week plaatsvindt en dit jaar zelf een 100-jarige jubileum viert. De Philips Ambilight-technologie viert 20 jaar van ontwikkeling en succes. Nog altijd is de techniek een van de meest onderscheidende technologieën binnen de tv-markt. Populariteit van de extra dimensie van licht op de muur bij tv-kijken neemt daarnaast toe bij consumenten. Maar liefst 35 miljoen Ambilight tv's hebben al een tevreden eigenaar gevonden. Daarmee is Ambilight TV een van de meest populaire consumentenelektronicaproducten ooit onder het Philips-merk.

Technology06.09.2024

Philips TV viert 20 jaar Ambilight

Een tv-programma opnemen? Ziggo gooit er een reclameblok voor

Ziggo voegt zelf voorafgaand aan het programma een batterij aan reclames toe en je kunt er niets tegen doen.

Video29.08.2024

Een tv-programma opnemen? Ziggo gooit er een reclameblok voor

Google introduceert opvolger van de Chromecast: Google TV Streamer

Google neemt afscheid van zijn Chromecast en introduceert zijn nieuwe thuisstream-apparaat: Google TV Streamer.

Gadgets06.08.2024

Google introduceert opvolger van de Chromecast: Google TV Streamer

De nieuwe Chromecast is bijna tegenovergestelde van oude

De meest recente Chromecast dateert uit 2022 en is de Chromecast with Google TV. De nieuwe lijkt daar echter totaal niet op.

Gadgets23.07.2024

De nieuwe Chromecast is bijna tegenovergestelde van oude

Viaplay zakt dieper weg: minder abonnees en minder omzet

Streamingdienst Viaplay heeft het niet makkelijk. Het aantal abonnees ging in het tweede kwartaal weer naar beneden.

Entertainment18.07.2024

Viaplay zakt dieper weg: minder abonnees en minder omzet

Ook het EK 2028 zie je bij de NOS

Het EK 2024 is nog in volle gang. Toch maakt de NOS nu al bekend dat het ook de rechten voor UEFA Euro 2028 heeft verworven. Ze hebben hierover een akkoord bereikt met de Europese voetbalbond. Daarnaast gaat de NOS de komende vier jaar ook alle wedstrijden van het Nederlands elftal en de finales van de UEFA Nations League tot medio 2028 uitzenden.

Media02.07.2024

Ook het EK 2028 zie je bij de NOS