Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Vanavond viert Discovery Channel Benelux met een groot feest voor maar liefst 600 genodigden de opening van zijn nieuwe pand aan het Kraanspoor in Amsterdam.
Deze week startte ook een groots opgezette Brand campagne van de zender, die met de pay-off ‘Tot hier en Verder’ nog meer wil laten zien dat ze inmiddels een echte Hollandse Mannenzender is. Met de nieuwe pay-off wil Discovery Channel als credible insider de kijker het moment laten beleven waar het leven een cruciale wending neemt en iemand kiest voor zijn passie.
In de campagne spreekt de ‘ik-persoon’ zijn gedachten op dit allesbeslissende moment uit. Deze ’testimonial’ moet de kijker overhalen het vervolg van deze verhalen te bekijken op Discovery Channel.
Jochem de Jong, VP Country Manager, Discovery Networks Benelux: “Discovery Channel maakt de laatste maanden een sterke groei door. Met een marktaandeel van 4,2%* in de doelgroep mannen 20-49 jaar neemt het factual entertainment kanaal een stabiele marktpositie in. De nieuwe pay-off ‘Tot hier en verder’ symboliseert de ambitie om deze positie verder uit bouwen. Daarnaast willen we met de rauwe en confronterende beelden laten zien dat Discovery Channel een zender is die tv maakt zoals mannen dat graag zien: uitdagend, echt, blikverruimend en persoonlijk.”
Wie benieuwd is naar beelden van het feest van vanavond, kan de Mooi Gevonden feed op DutchCowgirls.nl volgen, wij zijn er natuurlijk bij!
Verder lezen over Televisie
Startups30.09.2024
Waarom het een goed idee is dat Amazon een Shark Tank maakt
Gadgets23.09.2024
5 dingen die je moet weten over Google TV Streamer
Technology06.09.2024
Philips TV viert 20 jaar Ambilight
Video29.08.2024
Een tv-programma opnemen? Ziggo gooit er een reclameblok voor
Gadgets06.08.2024
Google introduceert opvolger van de Chromecast: Google TV Streamer
Gadgets23.07.2024
De nieuwe Chromecast is bijna tegenovergestelde van oude
Entertainment18.07.2024
Viaplay zakt dieper weg: minder abonnees en minder omzet
Media02.07.2024