SkyShowtime heeft de introductie van een nieuw abonnement aangekondigd. Vanaf 23 april kunnen abonnees kiezen voor het nieuwe abonnement ‘Standaard met reclame’. Een abonnement dat aan zal worden geboden naast het bestaande abonnement, dat voortaan Standaard plus zal heten. Met dit nieuwe en goedkopere abonnement krijgen kijkers advertenties te zien, terwijl Standaard plus reclamevrij blijft. Hiermee is SkyShowtime de eerste grote streamingdienst die in alle markten een abonnement met advertenties lanceert.
Standaard met reclame biedt klanten een nog betaalbaardere entertainmentoptie voor het hele gezin en omvat dezelfde blockbusters, nieuwe en exclusieve series en lokale originele programma’s van SkyShowtime.
Het nieuwe Standaard met reclame-abonnement wordt geïntroduceerd in alle 20+ markten van SkyShowtime, waaronder Albanië, Andorra, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Denemarken, Finland, Hongarije, Kosovo, Kroatië, Montenegro, Nederland, Noord-Macedonië, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden.
De SkyShowtime-abonnementen Standaard met reclame (€ 5,99 per maand) en Standaard plus (€ 8,99 per maand) zijn vanaf 23 april beschikbaar voor klanten via de SkyShowtime-app voor Apple iOS, tvOS, Android-apparaten, Android TV, Google Chromecast, LG TV, Samsung en via de website.
Hoe lang de reclames duren tijdens het kijken van een film of serie varieert. Volgens SkyShowtime krijgen abonnees gemiddeld zo’n 4 minuten per uur advertenties te zien. En dat zal een mix zijn van pre-roll en mid-roll. Daarnaast zullen er advertenties worden vertoond in alle films & shows voor kinderen.
Als de thuisbasis van nieuwe bioscoopreleases van zowel Paramount Pictures als Universal Pictures, zullen er nog meer grote films op SkyShowtime in première gaan. SkyShowtime is hard op weg om 50% van de Hollywood-kaskrakers op het platform aan te bieden. Een kleine greep uit de blockbusters die reeds of binnenkort te zien zijn op het platform:
Enkele nieuwe, exclusieve en originele titels die in 2024 op SkyShowtime uitkomen zijn:A Gentleman in Moscow,
SkyShowtime blijft investeren in zijn lokale aanbod. In 2024 krijgen leden toegang tot een nog grotere catalogus van lokale series en films in Denemarken, Finland, Nederland, Noorwegen, Polen, Spanje, Zweden en Roemenië.