Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
Je bekijkt één keer een paar schoenen op een willekeurige grote website en vervolgens zie je die schoen overal terugkomen, op iedere webpagina die je bezoekt. Mooie schoenen? Misschien… maar je hoeft ze echt niet op iedere website wéér tegen te komen.
Maar wat nu als je die plek, waar normaal dat paar schoenen voorbij zou komen, op een veel nuttigere manier zou kunnen invullen. Door heel old-school, post-its met herinneringen te plakken bijvoorbeeld. 3M, het bedrijf van de bekende post-it’s, besloot dit idee te realiseren.
In Rusland is hier mee geëxperimenteerd en het resultaat ziet er super goed uit. Het is niet alleen heel handig (want je wordt continu herinnerd aan de items op je to-do-list in plaats van dat paar schoenen dat je helemaal niet nodig hebt), het ziet er ook nog eens een stuk vrolijker uit dan de stad retargeting-ads.
We hopen dat de technologie snel écht geïntroduceerd wordt, zodat we hier ook daadwerkelijk gebruik van kunnen maken. Bekijk onderstaande video en wedden dat jij net zo enthousiast bent!
Verder lezen over Online Advertising
Social Media14.11.2024
Threads start binnenkort met het tonen van advertenties
Artificial Intelligence15.10.2024
YouTubers boos omdat hun stemmen worden gestolen door AI
Advertising08.10.2024
Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom
Marketing18.09.2024
Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes
Entertainment29.08.2024
Netflix Basic verdwijnt in verschillende landen
DC Business07.08.2024
Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt
Advertising02.07.2024
Adform komt met op AI-gebaseerde contextual targeting
Advertising25.06.2024