Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Als je de film ‘Yes Man’ hebt gezien, weet je hoe het woordje ‘ja’ kan leiden tot levensveranderende gebeurtenissen. Nu moet je echt niet overal ja op zeggen: als je vriendin haar waxstrip eens op je wenkbrauw wil proberen, dan is een ‘nee’ nog steeds beter. Maar wat als je bij 80 procent van de beslissingen die je dagelijks neemt eens voor een ‘ja’ zou gaan? Je zal een stuk meer gekke dingen meemaken, kansen krijgen en vooral volop leven. Dan zeg je wel ja tegen die proefrit in die veel te dure auto en tegen die glamping-tent op dat festival waar je ook prima in een gewoon tentje had kunnen bivakkeren. En misschien, Winner Man, start je dan met vrienden wél dat ‘ouwe lullen’-voetbalteam waar je uiteindelijk veel meer uithaalt dan je had kunnen denken. Winner Man, met de W van: Waarom niet?
Winner Man
Bijna iedereen heeft wel een antwoord als je hem vraagt wat hij of zij zou doen met 120 miljoen, maar niemand vraagt wat je nu doet om je een winnaar te voelen. Wat als je dat wel doet? Misschien krijg je nog goede tips over hoe je kunt leven als een Winner Man. Wat als je ‘s ochtends in de spits eens niet zit te mokken omdat je weer naast een vreemde moet zitten in de trein, maar je lekker je laptop erbij pakt, een geweldige vakantie bij elkaar surft op het internet en beseft hoe fijn het is dat je een zitplekje in de trein hebt die dag?
Heb je altijd al eens willen bungeejumpen? Waarom zou je wachten? Maak die sprong en ga ervoor. Er is maar één iemand die je in de weg staat om dat niet allang te hebben gedaan, namelijk de verstandige not-so-much-a-winner-man. Laat die lekker thuis, maak gewoon die sprong, en geniet. Beleef die highs alsof je verliefd bent, terwijl je 100 procent van je single leven geniet. Voel je als je favoriete voetballer toen hij als klein voetbaltalent werd gescout door zijn club.
Heb je bijvoorbeeld altijd al gedroomd van je duikbrevet halen? Probeer het eens. Misschien met je beste vriend, een avondje niet de kroeg in, maar naar de duikschool. Dat is je drinkgeld toch top besteed. Heb je altijd die game al platinum willen uitspelen? Neem wat dagen vrij met alleen dat doel en geniet van je winst.
Win(g)man
De Winner Man-taliteit, daar sta je ‘s ochtends mee op: vandaag gaan we het weer rocken! Die energie. Niet alleen omdat dit het leven makkelijker maakt, maar ook omdat het heel aantrekkelijk is voor anderen om met je mee te doen. Hoe meer mensen je Win(g)man zijn, hoe meer het gevoel versterkt. Het is dat gevoel wanneer je in het vliegtuig zo kunt doorlopen zonder in het gangpad te hoeven wachten, of wanneer je de laatste trein denkt te missen maar je door vertraging toch nog kunt instappen. Dat moment waarbij je het koud hebt op het terras en de zon doorbreekt. #winnerman dus.
Het moment waarop je die LEGO-set in één keer goed in elkaar bouwt, je bij Ticketmaster door de ellenlange wachtrij bent en je de concertkaartjes in de pocket hebt terwijl je vrienden al waren afgehaakt. Surprise, you did it! Dat moment dat je in de achtbaan zit en nog een rondje mag, ook al ben je al 40. Dat geluk voel je elke dag de hele dag als Winner Man en daar kies je helemaal zelf voor. Zou het leuk zijn als je het geld had om het hele pretpark te kopen, of de artiest van het concert een avond in te huren voor je vriendengroep, of misschien alle LEGO-sets die je het afgelopen jaar graag wilde hebben in één keer allemaal te bestellen? Sure, maar het hoeft niet: de kleinere dingen maken je net zo gelukkig. Zie de loterij winnen niet meer als het ultieme doel zien, maar slechts een leuke bijkomstigheid. Da’s wel lekker man, Winner-Man.
Eurojackpot
Dus of je die jackpot wint of niet, leef je leven als een winnaar. Iedere dinsdag- en vrijdagavond is de trekking, met een jackpot die kan oplopen tot 120 miljoen euro.
Verder lezen over Campagne
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023
ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne
resultaten zijn positiefOnline14.02.2023