11.04.2015
Entertainment

Nieuwe inspirerende korte film van Nike

By: Annemerel de Jongh

BlogEntertainment

Zo’n beetje iedere jonge artiest heeft een voorbeeld waar zij tijdens hun jeugd tegenop kijken. Novak Djokovic wilde de nummer één van de wereld worden nadat hij op zesjarige leeftijd Pete Sampras Wimbledon zag winnen. Britney Spears was groot fan van Madonna. Om zomaar wat voorbeelden te noemen.

De 25-jarige Rory Mcllroy had ook een voorbeeld. Hij zag de legendarische Tiger Woods als zijn grote voorbeeld en spendeerde iedere vrije minuut in zijn leven om net zo goed te worden als Tiger Woods. Inmiddels is Rory de huidige nummer één in het golfen, met vier grote toernooien achter zijn naam. Hij speelt regelmatig tegen zijn jeugdidool, Tiger Woods.

Nike zou Nike niet zijn als het zijn twee grootste atleten van de Golf Sport niet zou samenbrengen voor een campagne. Ze doen dat dit keer in de vorm van een korte, inspirerende film, waarin de boodschap lijkt te zijn, hard work pays off… JUST DO IT.

Share this post