Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
Zo’n beetje iedere jonge artiest heeft een voorbeeld waar zij tijdens hun jeugd tegenop kijken. Novak Djokovic wilde de nummer één van de wereld worden nadat hij op zesjarige leeftijd Pete Sampras Wimbledon zag winnen. Britney Spears was groot fan van Madonna. Om zomaar wat voorbeelden te noemen.
De 25-jarige Rory Mcllroy had ook een voorbeeld. Hij zag de legendarische Tiger Woods als zijn grote voorbeeld en spendeerde iedere vrije minuut in zijn leven om net zo goed te worden als Tiger Woods. Inmiddels is Rory de huidige nummer één in het golfen, met vier grote toernooien achter zijn naam. Hij speelt regelmatig tegen zijn jeugdidool, Tiger Woods.
Nike zou Nike niet zijn als het zijn twee grootste atleten van de Golf Sport niet zou samenbrengen voor een campagne. Ze doen dat dit keer in de vorm van een korte, inspirerende film, waarin de boodschap lijkt te zijn, hard work pays off… JUST DO IT.
Verder lezen over Nike
Technology05.07.2024
Zelfs schoenen ontkomen niet aan het grootste nadeel aan tech
Online16.04.2024
Nike komt met een 404 Error-schoen voor nerds
Gadgets06.02.2024
Sneakerheads hebben een groot probleem: sneakers ontbinden
Metaverse16.11.2022
Nike gelooft in NFT’s: lanceert NFT-markplaats .Swoosh
Nieuws15.06.2022
Nike en Adidas ruziën om apps en verstelbare sneakers
Metaverse09.02.2022
Het metaverse: waarom zou je digitale kleding kopen?
Metaverse20.01.2022
Wat er nu al gebeurt in het Metaverse
Nike, Disney, Walmart: wie volgt?Gadgets17.01.2022