Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Dit weekend heeft Mysteryland wederom zijn positie als een van de voorlopers in de festivalwereld bevestigd met een spectaculaire eindshow. Deze unieke show, ontwikkeld in samenwerking met BUD en TWOFIFTYK DRNS, integreerde 600 drones, vuurwerk, 3D-video, licht, muziek en zang samen in een perfecte choreografie die de grenzen tussen realiteit en virtualiteit liet vervagen. Dankzij deze creatieve integratie werd het podium niet alleen een visueel middelpunt, maar transformeerde het naar een indrukwekkende 120 meter hoge beleving.
Strategische partnerships voor een betere festivalervaring
Deze eindshow is een prachtig voorbeeld van hoe strategische partnerships, zoals die tussen ID&T en AB InBev, de festivalervaring naar een hoger niveau kunnen tillen. Door middel van creatieve en betekenisvolle integraties wordt niet alleen de beleving van de bezoeker versterkt, maar wordt ook aangetoond hoe een merk op een authentieke manier waarde kan toevoegen aan een evenement. Deze samenwerking sluit naadloos aan op de eerder dit jaar gestarte strategische samenwerking tussen ID&T en AB InBev en benadrukt het belang van dergelijke partnerships in tijden van stijgende kosten voor zowel organisatoren als bezoekers.
"Begin dit jaar hebben ID&T en AB Inbev de ambitie naar elkaar uitgesproken om vernieuwende merkactivaties en marketingcampagnes te creëren voor onze evenementen, waarmee we onze bezoekers onvergetelijke ervaringen willen bieden. We zijn ontzettend trots en dankbaar dat we deze indrukkende, en showtechnisch nooit eerder vertoonde, eindshow samen met BUD hebben ontwikkeld. Zonder deze samenwerking was het niet mogelijk geweest een eindshow van deze proporties aan onze bezoekers mee te geven. We zien dit als een mooi voorbeeld van hoe merken geintegreerd kunnen worden in onze evenementen en ook als de perfecte afsluiting van een zeer succesvol evenementenseizoen. We kijken er dan ook naar uit om onze samenwerking in de komende jaren verder uit te breiden, met als doel om op een positieve manier te verbinden en het leven te vieren."
- Eveline Grimberg, Senior Brand Partnerships Manager Mysteryland
Culturele sector
In een tijd waarin de culturele sector geconfronteerd wordt met uitdagingen zoals de aanstaande BTW-verhoging, zijn dit soort samenwerkingen cruciaal om ticketprijzen betaalbaar te houden. Daarbij toont Mysteryland aan dat wanneer een partnership op een creatieve manier wordt geïntegreerd, het daadwerkelijk iets kan toevoegen aan de festivalervaring. De grootschalige en onvergetelijke eindshow van dit jaar is een perfect voorbeeld van hoe dit in de praktijk gebracht kan worden.
Genevieve Coté
Een van de hoogtepunten van de show was het optreden van publieksfavoriet Genevieve Coté, bekend van Britain’s Got Talent, die het publiek betoverde met haar beroemde natuur- en dierengeluiden. De gehele finale stond in het teken van het thema “Vier het Leven,” waarbij ‘leven’ een dubbele betekenis had en de natuur een speciale hoofdrol speelde. Deze krachtige boodschap is extra relevant in een tijd waarin de druk op ons milieu steeds groter wordt.
Duurzaamheid
Mysteryland heeft al jaren een sterke toewijding aan duurzaamheid, en dit jaar was daarop geen uitzondering. Het festival draaide bijna volledig op groene, lokaal opgewekte energie en blijft hiermee het voortouw nemen in milieubewuste evenementproductie. Met deze spectaculaire afsluiting van het festivalseizoen bevestigt Mysteryland wederom zijn toewijding aan innovatie, duurzaamheid en het bieden van een unieke festivalervaring die bezoekers nog lang zullen bijblijven.
Verder lezen over 3D
Technology08.02.2024
Immersive Tech: De toekomst van marketing is dichterbij dan je denkt
Gaming31.08.2023
Predator Helios 3D: Deze laptop kan 3D weergeven zonder bril
Technology24.02.2023
Eerste 3D geprinte raket gaat binnenkort de ruimte in
Technology30.12.2022
Meta koopt Belgisch bedrijf dat 3D-geprinte brilglazen maakt
Luxexcel kan glazen op sterkte printen voor slimme brillenEntertainment06.09.2022
Jaws is terug van nooit weggeweest
Nieuws14.01.2021
3D simulatie game helpt zorgpersoneel te oefenen met vaccineren
Startups30.07.2020
Startup gebruikt AI voor het printen van je leukste foto in 3D
Mobile01.07.2020
Nu ook dinosaurussen uit Jurassic World in 3D via Google
Verder lezen over Drone
Gadgets05.09.2024
DJI introduceert de handzame selfie-drone DJI Neo
Gadgets15.08.2024
Summergadgets giftguide: de leukste gadgets voor de zomer
Gadgets01.08.2024
DJI Neo gelekt: kleinste, betaalbare drone van DJI
Events24.07.2024
Olympische Spelen belanden nu al in een schandaal met drones
Gadgets04.07.2024
Deze droneshow is van een nieuw niveau
Gadgets02.07.2024
Drone-merk DJI lijkt fietsen te willen gaan maken
Gadgets24.05.2024
Dronen op IJsland is niet zo makkelijk als je denkt
Gadgets12.04.2024
DJI’s nieuwe drone DJI Avata 2 valt enorm mee in prijs
Verder lezen over Music
Media21.11.2024
Wanneer komt Spotify Wrapped 2024 uit?
Online20.11.2024
Shazam heeft al 100 miljard nummers voor ons opgezocht
Entertainment15.11.2024
De biopic van zanger Robbie Williams gaat over een aap
Gaming15.10.2024
PlayStation: The Concert volgend jaar in Ziggo Dome
Artificial Intelligence03.10.2024
Snoop Doggs nieuwe videoclip is volledig AI: oordeel zelf
Online13.09.2024
Ouders, kinderliedjes blijven straks uit je Spotify-geschiedenis
Entertainment12.09.2024
8 momenten van de MTV VMA’s 2024 die je niet wil missen
Gadgets05.09.2024