Sophie studeert Journalistiek in Tilburg. Ze is dol op sushi en notitieboekjes. Ze schrijft het liefst over Kickstarter campagnes en blogt voor DutchCowboys, StyleCowboys en Travelvalley
We kennen ze allemaal wel, de ‘realfake’ producten die ons worden aangesmeerd in vakantielanden en bij toeristische trekpleister. Zo werd er tijdens mijn bezoek aan toren van Pisa regelmatig gevraagd of ik een RayBen zonnebril of Parda tas wilden kopen. Soms zo verschrikkelijk lelijk en nep dat je er alleen maar heel hard om kan lachen, maar soms ook niet van echt te onderscheiden. De onderstaande producten of winkels behoren absoluut tot de eerste categorie en leveren een hoop hilariteit op. Ik zou zeggen: wacht niet langer en scroll snel naar beneden!
1. I’m walking down the street with my iPhones on..
2. Kan ik hier ook met mijn Masterbeef betalen?
3. Bijna…
4. Ik wist niet dat Captain Americain en een Power Ranger in ’the Amazing Star Wars’ zaten…
5. Daar zullen ze wel hele speciale koffie verkopen…
6. Ook ons eigen Heineken bier is slachtoffer
7. En dan wordt Puma ineens Pimp
8. Zo dichtbij
9. Volgens mij houdt hier iemand niet van monarchieën…
10. Mc Donoalds, Mc Donoalds, Kentucky Lried Ghicken en de Pizza Huh!
Verder lezen over Logo
Media25.02.2020
Dit zijn de top 10 logo trends van 2020
Marketing05.10.2017
Hilarisch onderzoek laat mensen bekende logo’s natekenen
We kunnen het allemaal nietAdvertising19.09.2017
Goed idee: eco-branding zou miljoenen aan inkt kunnen sparen
Printerinkt is duurder dan Chanel N°5Video29.08.2017
YouTube krijgt voor het eerst in 12 jaar een nieuw logo
Marketing01.11.2016
6 basisprincipes waar populaire logo’s op gebaseerd zijn
Marketing24.09.2016
De evolutie van 12 klassieke logo’s
Marketing20.08.2016
Verborgen betekenissen in 9 logo’s
Entertainment29.06.2016
Het geheimzinnige nieuwe logo van Netflix
Verder lezen over Merken
Events03.10.2024
Decathlon kijkt terug op succesvolle editie Premier Padel Rotterdam
Online22.07.2024
Wie sprint naar de finish? De strijd tussen ‘TOUR DE FRANCE’ en ‘TOUR DE X’
Nieuws01.04.2024
1 april 2024: dit zijn de leukste inhakers en grappen
Marketing14.03.2024
Bij House of Treats staat de samenwerking met de doelgroep centraal
Marketing14.12.2023
ZEEKR opent een flagshipstore in Amsterdam
aan Kalverstraat/RokinLifestyle16.10.2023
Je ziet ze vaak boven een broek uit: dit is Muchachomalo
Marketing28.04.2023
Bol blijft sterkste retailmerk, Hema keldert en Jumbo verliest ook
Feestende bouwvakkers in Qatar deden Jumbo geen goedOnline01.04.2023
1 april 2023: een overzicht van de leukste inhakers en grappen
Verder lezen over Viral Marketing
Marketing01.09.2024
IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Marketing30.04.2024
Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023