Een welkome afwisseling van de vele fantasieloze “like en win” acties die dagelijks op Facebook voorbijkomen:
Het Italiaanse frisdrankbedrijf San Pellegrino, nu onderdeel van Nestlé, heeft een verfrissende manier gevonden om Facebook likes te genereren: wanneer je fan wordt van de Facebook pagina van San Pellegrino, mag je drie minuten live rondkijken in Taormina, aan de oostkust van Sicilië, met een speciaal daarvoor ontwikkelde robot.
De actie is van 7 tot 17 augustus, en er zijn maar 4 robots, dus je komt eerst in een aftelmenu waarop je kunt zien wanneer jouw “drie minuten” beschikbaar komen. En dan kun je de robot op afstan besturen, rondkijken, zelfs praten met mensen daar (deze moeten dan een knop op de robot indrukken). Geen zin om te wachten? Hier alvast een foto van het Siciliaanse dorp:
Verder lezen over Facebook
Social Media26.09.2024
Zuckerberg: ‘Social media geen directe invloed op geestelijke gezondheid’
Social Media30.07.2024
Meta opent AI Studio zodat iedereen eigen AI-chatbot kan maken
Online25.07.2024
Meta gaat de strijd aan met Yahoo Boys en sluit duizenden accounts
Social Media22.07.2024
Kun je Facebook wel gratis noemen? De EU vindt van niet
Social Media01.07.2024
Facebook geeft gebruikers onvoldoende kans om van gepersonaliseerde ads af te komen
Krijgt Meta een miljardenboete?Social Media28.05.2024
Zo zorg je dat Instagram en Facebook je foto’s niet gebruiken om AI te trainen
Nieuws15.05.2024
Vijfpunts snelcursus nepnieuws herkennen!
Social Media22.02.2024