Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Sony is vandaag gestart met een actie om jezelf te billboarden in een aantal bekende steden in Nederland. Dat billboarden betekent zoveel als dat je een foto van jezelf kunt uploaden via een Facebook applicatie. Je kunt zelf kiezen waar je graag je eigen foto wil laten zien. Locaties zijn : Amsterdam – Rembrandtplein, Amsterdam – WTC, Utrecht – Hoog Catharijne, Eindhoven – WC Plaza, Arnhem – Korenmarkt, Rotterdam – Hoogstraat of Rotterdam – Lijnbaan.
De actie is gestart om de nieuwste Sony Tablet S te promoten. Binnen een uur is de foto, na een moderator check, op het geselecteerde billboard te zien. Van alle geplaatste foto’s kiest Sony op het einde van de campagne per locatie de mooiste en/of leukste foto waarmee de inzender een Sony Tablet S wint. Het aardige van de actie is dat Sony de ‘gooi’-functie (swipe) wil benadrukken waarmee je content eenvoudig van de tablet naar de televisie kunt verplaatsen. In dit geval is de TV een billboard en moet je eerst Liken via Facebook. De campagne past in de wereldwijde make.believe Sony campagne waar on- en offline communicatie bij elkaar komt.
Verder lezen over Sony
Gaming20.11.2024
PlayStation Portal is eindelijk de moeite waard: dit is waarom
Gaming22.10.2024
Zoveel mooier kan een game op PlayStation 5 Pro zijn
Gaming25.09.2024
De 5 beste aankondigingen van Sony’s State of Play
Gaming20.09.2024
Hebbeding: Sony komt met limited edition PlayStation 5 voor 30ste verjaardag
Gadgets11.09.2024
Dit is de nieuwe 3,5 mm ECM-L1 Lavalier microfoon van Sony
Gaming10.09.2024
PlayStation 5 Pro aangekondigd: ‘De meest krachtige Sony-console ooit’
Gaming10.09.2024
PlayStation onthult vandaag waarschijnlijk de PlayStation 5 Pro
Gaming06.09.2024