Elke mailing begint met een header. Vaak is dat een afbeelding met de naam en het logo van je organisatie. Boven zo’n afbeelding is nog ruimte voor een preheader. Hier vind je de snippet: een korte tekst die als allere...
Elke mailing begint met een header. Vaak is dat een afbeelding met de naam en het logo van je organisatie. Boven zo’n afbeelding is nog ruimte voor een preheader. Hier...
E-mail is een fantastisch marketingkanaal. En dat is echt geen wij-van-WC-Eend. Als je e-mail marketing met succes weet in te zetten, dan is een ROI mogelijk van 34 euro...
De welkomstcampagne is de eerste kennismaking met een organisatie. In dit document geven we tips hoe je een goede eerste indruk maakt. Gecombineerd met 6 inspirerende...
Er zijn weinig inspirerende voorbeelden te vinden van goede onderwerpregels. Dat inspireerde Spotler. Daarom vind je in dit document een verzameling van 40 succesvolle...
Uitdagingen en trends zijn niet hetzelfde. Meer data-inzicht door de juiste tooling met de juiste content is duidelijk een uitdaging voor 2017, zo blijkt uit het B2B...
Nee, e-mailmarketing is niet dood. Maar een e-mail moet wel perfect in elkaar steken als je de aandacht wilt trekken en de customer experience naar een nieuw niveau wilt...
Vanaf vandaag gaan de zusterbedrijven Blinker en MailPlus verder als één bedrijf: Spotler. De samenvoeging is de eerste stap naar het doel om een internationale speler...
We horen het vaak, de zomermaanden komen eraan en een echte komkommertijd volgt. Een rustige periode waarin weinig gebeurt en waar weinig nieuws en handel is. Voor...
Een goede afzendernaam doet wonderen. Deze is vaak direct van invloed op de open ratio van je e-mails. Wil jij scoren met je afzendernaam en de opens van je mailings...
Als je onderweg bent is het natuurlijk handig om even je e-mail te checken en uit te lezen, maar ze ook beantwoorden vergt net wat meer tijd. Met Smart Reply,...
Als kind is mij altijd verteld dat het zeven jaar duurt voordat je kauwgom verteert als je het hebt doorgeslikt. Tot op de dag van vandaag slik ik mijn kauwgom niet...
Een call-to-action is een oproep tot actie. Bijvoorbeeld een oproep Bekijk ons aanbod die linkt naar je website. Een CTA kan een tekstlink zijn of een link achter een...
Bij een call-to-action als ‘klik hier’ gaan de nekharen van de gemiddelde marketeer recht overeind staan. Nietszeggend en daardoor loop je een hoop kliks mis. Zonde! ...
Ruim een week geleden werd voor de negende keer de Grand Prix van Singapore gereden. En voor de vierde keer stond er een nieuwe winnaar op het podium! Nadat eerder...
Deze week hebben we 51 vacatures voor (jonge) professionals in DC Vacatures staan waaronder: Een Creatieve Community Manager bij ARA in Rotterdam. Een Senior...
Dagelijks worden er in Nederland ruim 30.000 bedreigingen via Twitter geuit. Daarvan zijn er ongeveer 200 dermate serieus of ernstig dat de politie hier op inspeelt, met...
In een eerder artikel schreef ik al dat uit onderzoek bleek dat de gemiddelde persoon een aandachtsspanne heeft van acht seconden. Dat is één seconde minder dan de gemiddelde aandachtsspanne van een goudvis. Hoe lang d...
In een eerder artikel schreef ik al dat uit onderzoek bleek dat de gemiddelde persoon een aandachtsspanne heeft van acht seconden. Dat is één seconde minder dan de...
De wereld om je heen verandert continu. Je moet veranderen om het maximale te bereiken, of je wilt of niet. Dat geldt dus ook voor je e-mail marketing en daarom moet je...
Je hebt veel tijd en moeite gestopt in de perfecte nieuwsbrief. Eindelijk kan ‘ie de deur uit. Blijkt het achteraf dat je toch iets bent vergeten. Het overkomt ons...
Als je wilt weten of e-mail marketing voor jouw organisatie genoeg oplevert, dan moet je eerst je doelstellingen bepalen. Wat en wie wil je met e-mail marketing...
Help, Valentijnsdag komt eraan! Een herkenbare noodkreet voor de verliefde man, verliefde vrouw…en voor de e-mail marketeer. Want ieder jaar sta jij voor de uitdaging...
Onder de aandacht blijven doe je met content. Hoe relevanter de content, hoe meer bezoekers op je website. Met de juiste vervolgcontent kun je deze vervolgens converteren...
Je hebt als het goed is de e-mail marketingdoelstellingen van 2017 al vastgesteld. Maar heb je hierbij rekening gehouden met de nieuwste trends? In dit white paper van...
In 2016 stegen de online aankopen en bestedingen kwartaal na kwartaal. Ook ten opzichte van de cijfers in diezelfde periode in 2015 groeiden de Nederlandse e-commerce...
Het Nationaal E-mail Onderzoek 2016 maakt duidelijk dat 73% van de Nederlanders het afgelopen jaar iets hebben aangeschaft naar aanleiding van een e-mail. Dit hoge...
Een A/B test is een ideale manier om e-mail marketing te optimaliseren. In deze white paper legt MailPlus stap voor stap uit wat A/B testen is, waar u start en welke...
Segmentatie is ‘the #1 tactic’ voor beter scorende mailings. Marketeers zijn vaak wel overtuigd van het belang van gesegmenteerd mailen, maar ze vinden het lastig om...
CNBB Venture Partners heeft een meerderheidsbelang genomen in Bright Marketing Holding, het bedrijf achter Blinker en MailPlus. CNBB heeft de investering gedaan vanwege...
Gmail heeft eindelijk weer eens een flinke update gekregen, volgens Google "de grootste aanpassing van de app in vier jaar". Het gros van de veranderingen is cosmetisch,...