De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
CNBB Venture Partners heeft een meerderheidsbelang genomen in Bright Marketing Holding, het bedrijf achter Blinker en MailPlus. CNBB heeft de investering gedaan vanwege de sterke positie van beide partijnen in de Nederlandse markt en omdat het veel mogelijkheden ziet in e-mail marketing en marketing automation. Het is ook op die gebieden dat Blinker en MailPlus in Nederland groot zijn geworden.
Doorontwikkeling
CNBB geeft de Blinker en Mailplus de slagkracht om de software versneld door te ontwikkelen naar een eigen marketing automation platform.
Volgens Marc Schüssler, oprichter en directeur, is met het belang van CNBB dan ook een nieuwe fase aangebroken: “Door dit partnerschap kunnen we onze ambities gaan waarmaken: we willen binnen 5 jaar een serieus marktaandeel in Europa hebben en onze omzet tenminste verdubbelen.”
Een groeimarkt
CNBB is een venture capital-maatschappij die softwarebedrijven helpt bij hun groeiambities. De onderneming legt het accent op productontwikkeling, marketingoptimalisatie en meer efficiency in operationele klantprocessen.
Arco van Nieuwland, managing partner bij CNBB is uiteraard enthousiast over deze nieuwe samenwerking: “E-mail leek ooit op zijn retour, maar het is een snelgroeiende markt en daarom voor ons razend interessant. We willen Blinker en MailPlus vooral ook laten profiteren van onze internationale ervaring om ook buiten Nederland flinke stappen te gaan zetten.”
In cijfers
Samen bedienen Blinker en MailPlus meer dan 5.000 gebruikers bij ruim 2.700 klanten, met name in het MKB. Met de software worden in Nederland elk jaar meer dan één miljard e-mailberichten verstuurd. Er werken bijna 80 mensen.
Verder lezen over Email Marketing
E-mail12.11.2024
5 tips over nieuwsbrieven versturen van Mindstream
Artificial Intelligence23.06.2024
Booking.com heeft een haat-liefde-verhouding met AI
Online13.10.2023
Nieuwsbrieven: heb je daar anno 2023 nog wat aan?
Marketing08.09.2023
10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023
E-mail05.04.2023
5 nieuwe KPI’s voor jouw e-mail marketing strategie
Marketing21.03.2023
Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over
Omnichannel messagingdienst om conversational commerce, marketing en klantenservice te verbeterenMarketing10.03.2023
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022
Marketing09.03.2023
Spotler Group neemt Sooqr B.V. over
Conversieverhogende technologie om e-commerce aanbod te verbeterenVerder lezen over Spotler
Marketing06.03.2024
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
E-mail02.08.2023
Spotler Group neemt ook Shopping Minds over
en blijft uitbreiden als Commerce Experience PlatformMarketing21.03.2023
Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over
Omnichannel messagingdienst om conversational commerce, marketing en klantenservice te verbeterenMarketing09.03.2023
Spotler Group neemt Sooqr B.V. over
Conversieverhogende technologie om e-commerce aanbod te verbeterenMarketing15.12.2022
Spotler Group haalt € 30 miljoen op voor versnellen groei
E-mail05.10.2021
Nieuw: het Nationaal E-mail Onderzoek 2021
advertorialMarketing02.08.2021
Spotler Group neemt Customer Data Platform (CDP) Squeezely over
E-mail31.05.2021