De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Vorige week heeft Spotler een geheel vernieuwde, frisse en moderne interface voor zijn e-mail marketing software gelanceerd. De vernieuwde software wordt onder de naam Spotler (en dus niet meer Mailplus) op de markt gebracht. En past binnen de internationale strategie van Spotler. Met die strategie geeft het bedrijf invulling aan een duidelijke behoefte in de markt: krachtige software die e-mail marketing nog makkelijker maakt.
Simplification
Spotler onderscheidt zich van de massa door niet mee te gaan in hypes van marketing tech. Spotler zal nooit te complexe zaken proberen te vertalen naar te moeilijke features die klanten niet begrijpen en gebruiken. “Spotler gaat voor simplification,” aldus Marc Schüssler, CEO van Spotler. “We merken dat er steeds meer vraag is naar innovatieve e-mail marketing software die intuïtief is in de bediening. Daar hebben we onze nieuwe software op afgestemd. Belangrijke functies maken wij juist zo makkelijk in gebruik dat je echt prettig met de software werkt en daarmee in controle bent over je resultaten.”
Krachtige toepassingen en functionaliteiten blijven behouden
Er is anderhalf jaar gewerkt om de MailPlus-interface om te bouwen tot een nieuwe, moderne, snellere en veel consistentere user interface. Bovendien zijn er meer dan 100 verbeterpunten doorgevoerd die door gebruikers in het ideeën forum zijn aangedragen.
Gebruiksgemak én dataveiligheid zijn de basis van de Spotler software
De drive van Spotler is altijd geweest om software te ontwikkelen die intuïtief werkt. Software moet snel te leren zijn en je moet de software zelf kunnen bedienen. Dit is één van de succesfactoren van MailPlus en wordt nu verder geoptimaliseerd in Spotler. Naast gebruiksgemak staat dataveiligheid hoog in het vaandel bij Spotler. Spotler wordt op dit moment geleverd aan alle nieuwe klanten. Voor bestaande klanten die met MailPlus werken wordt een zorgvuldig migratieplan opgesteld en uitgewerkt.
Verder lezen over Email Marketing
E-mail12.11.2024
5 tips over nieuwsbrieven versturen van Mindstream
Artificial Intelligence23.06.2024
Booking.com heeft een haat-liefde-verhouding met AI
Online13.10.2023
Nieuwsbrieven: heb je daar anno 2023 nog wat aan?
Marketing08.09.2023
10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023
E-mail05.04.2023
5 nieuwe KPI’s voor jouw e-mail marketing strategie
Marketing21.03.2023
Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over
Omnichannel messagingdienst om conversational commerce, marketing en klantenservice te verbeterenMarketing10.03.2023
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022
Marketing09.03.2023
Spotler Group neemt Sooqr B.V. over
Conversieverhogende technologie om e-commerce aanbod te verbeterenVerder lezen over Spotler
Marketing06.03.2024
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
E-mail02.08.2023
Spotler Group neemt ook Shopping Minds over
en blijft uitbreiden als Commerce Experience PlatformMarketing21.03.2023
Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over
Omnichannel messagingdienst om conversational commerce, marketing en klantenservice te verbeterenMarketing09.03.2023
Spotler Group neemt Sooqr B.V. over
Conversieverhogende technologie om e-commerce aanbod te verbeterenMarketing15.12.2022
Spotler Group haalt € 30 miljoen op voor versnellen groei
E-mail05.10.2021
Nieuw: het Nationaal E-mail Onderzoek 2021
advertorialMarketing02.08.2021
Spotler Group neemt Customer Data Platform (CDP) Squeezely over
E-mail31.05.2021