Net uit: Het DoubleClick Q2 2005 Email Trend Report (August 2005)(PDF).
In het kort: – De bounce rate is op z’n laagst: 7,9% dit jaar invergelijk met 10,5% hetzelfde kwartaal vorig jaar. – Helaas ook de open rate: naar 27,5% in vergelijk met 36% in hetzelfde kwartaal vorig jaar. Hun theorie: ISP spamfiltering, oude adressen en veranderend consumenten gedrag. – Door klikratios blijven bijna gelijk op 7,2%
Via hun product DARTMail tracken ze ook conversie. De klik naar conversie steeg naar 4,6% invergelijk met 3,6% van vorige jaar.
Ook hier meer erover.
Verder lezen over Spam
Mobile30.12.2022
Wéér een spambeller? Google Voice waarschuwt je
Mobile29.03.2022
Dit moet je doen bij Ministry of Justice-telefoontjes
Cybercrime27.12.2021
Waarom trappen zoveel mensen nog steeds in phishingmails?
Technology23.05.2021
Pas op: explosie aan nep-smsjes over pakketjes
Bevat FluBotTechnology03.05.2021
Waarom komen we maar niet van spammail af?
Cybercrime29.02.2020
Nieuwe deep learning AI-tool scant wekelijks 300 miljard Gmail bijlagen
Minder malware in je inboxCybercrime15.07.2019
Maak van SMS geen SOS!
E-mail07.07.2019