Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
De vakjury van de DDMA E-mail @wards maakt bekend dat Laura van der Kallen (Sacha Shoes), Patrick van Wattum (ITG Companies) en Saartje de Wit (OHRA) kans maken op de E-mail M|V Award die op dinsdag 10 juni aan de vooravond van de DDMA EMAIL SUMMIT 2014 wordt uitgereikt. De genomineerden zijn elk werkzaam in een andere sector en daarvoor is volgens juryvoorzitter Frans Reichardt een goede verklaring.
Frans Reichardt: “In steeds meer bedrijven is e-mailmarketing de voorbije jaren vanzelfsprekend deel uit gaan maken van de marketingmix. Het kanaal leent zich bij uitstek voor effectieve klantgerichte een-op-een communicatie. In branches waarin dat al langer bekend is, zien we e-mailmarketing zich verder ontwikkelen, zich verder professionaliseren en integreren met onder andere crm-systemen. De kracht van e-mail wordt nu ook onderkend in andere branches. We zien dat terug in de diversiteit aan sectoren waarin de genomineerde professionals werkzaam zijn: retail, reizen en verzekeringen.”
Tijdens de jurydag op maandag 2 juni zal worden beoordeeld wie Wouter Hosman (2Organize), de E-mailman van het jaar 2013, opvolgt. De vakjury zal dan onder andere bekijken wie van hen het afgelopen jaar bijzondere prestaties heeft geleverd in zijn of haar vakgebied en wie zich heeft onderscheiden op het gebied van creativeit. Op 3 juni, de dag na de jurydag, worden ook de kanshebbers voor de beste e-mailcampagne bekend gemaakt.
EMAIL SUMMIT 2014 met Ikea, Adidas en KLM
De vierde editie van de DDMA EMAIL SUMMIT levert in één dag nieuwe inzichten op het gebied van responsive design, customer lifecycles, deliverability, mobile optimalisatie en uiteraard open- en clicktrough rates. Keynote sprekers zijn deze dag Dela Quist (Alchemy Workx) en Ewa Badaruk (Adidad Group). Daarnaast zullen onder andere professionals van Ikea, KLM, Ziggo, Telfort en vele andere bedrijven spreken in praktische workshops ens snelle sessies. Inschrijven kan hier.
Verder lezen over Email Marketing
Artificial Intelligence23.06.2024
Booking.com heeft een haat-liefde-verhouding met AI
Online13.10.2023
Nieuwsbrieven: heb je daar anno 2023 nog wat aan?
Marketing08.09.2023
10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023
E-mail05.04.2023
5 nieuwe KPI’s voor jouw e-mail marketing strategie
Marketing21.03.2023
Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over
Omnichannel messagingdienst om conversational commerce, marketing en klantenservice te verbeterenMarketing10.03.2023
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022
Marketing09.03.2023
Spotler Group neemt Sooqr B.V. over
Conversieverhogende technologie om e-commerce aanbod te verbeterenMarketing15.12.2022