E-mail21.06.2012

Martin Boschhuizen verkozen tot E-mail man 2012


martin-boschhuizen-verkozen-tot-e-mail-m.jpg
martin-boschhuizen-verkozen-tot-e-mail-m.jpg

Tijdens de drukbezochte DDMA E-mail Summit 2012 is Martin Boschhuizen van Albelli verkozen tot E-mail man van het jaar 2012. De vakjury is onder de indruk van zijn heldere en realistische visie op de rol van e-mail marketing in de communicatiemix. Dit in combinatie met de behaalde resultaten binnen Albelli maken hem dé E-mail man van 2012. De DDMA E-mail Summit (voorheen Sexy E-mail) is dit jaar voor het eerst in de nieuwe stijl georganiseerd en met succes. Meer dan 300 marketeers bezochten hét congres op het gebied van e-mail marketing in de Glazen Ruimte te Maarssen.

De jury is onder de indruk de inzet, persoonlijkheid en professionele resultaten van Boschhuizen. Juryvoorzitter Renate Vogt: “Martin Boschhuizen heeft bij Albelli indrukwekkende resultaten geboekt door de slimme koppeling van systemen en databases in combinatie met productgebruik en relevantie. Vooral de wijze waarop Albelli gericht inspeelt op de customer lifecycle in combinatie met social-, online marketing en jongere doelgroep was voor de jury doorslaggevend. Martin Boschhuizen is een professionele e-mail marketeer met een duidelijke visie, missie en pragmatische manier van opereren.”

De jury prijst ook de overige E-mail m|v genomineerden; Babette Savelkouls (Bol.com) en Ruben Zantingh-Bozic (Eneco) voor hun inspanning het afgelopen jaar. Zij namen geen Award mee naar huis, maar ontvingen uit handen van de jury een rapport en oorkonde van hun nominatie.

...

Verder lezen over Email Marketing

5 tips over nieuwsbrieven versturen van Mindstream

Hoe zorg je dat mensen jouw nieuwsbrief niet alleen willen ontvangen, maar ook openen? Tijdens HubSpot GROW gaf Mindstream daar antwoord op.

E-mail12.11.2024

5 tips over nieuwsbrieven versturen van Mindstream

Booking.com heeft een haat-liefde-verhouding met AI

Booking.com is deze week groot in het nieuws: het reisplatform heeft te maken met een toename van het aantal oplichtingszaken tot 900 %.

Artificial Intelligence23.06.2024

Booking.com heeft een haat-liefde-verhouding met AI

​Nieuwsbrieven: heb je daar anno 2023 nog wat aan?

Het klinkt altijd als iets wat nog uit de tijd komt van de doorstuurmail en de ecard, en dat komt het ook: de nieuwsbrief. Waar doorstuurmails en ecards echter plaats hebben gemaakt voor phishing en appjes, is de nieuwsb...

Online13.10.2023

​Nieuwsbrieven: heb je daar anno 2023 nog wat aan?

10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023

De afgelopen dagen was het druk in Boston, want Hubspot hield zijn jaarlijkse bijeenkomst Inbound 2023. AI voerde, mede door aankondigingen van het bedrijf, de boventoon, maar er waren ook veel leuke, inspirerende en amb...

Marketing08.09.2023

10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023

​5 nieuwe KPI’s voor jouw e-mail marketing strategie

We zaten er al een tijdje op te wachten maar de eerste resultaten zijn binnen. De nieuwe privacy feature MPP van Apple heeft heel wat teweeg gebracht in de e-mail marketing wereld. Sinds de lancering van de privacy featu...

E-mail05.04.2023

​5 nieuwe KPI’s voor jouw e-mail marketing strategie

​Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over

Spotler Group kondigt de overname aan van Wireless Services B.V., bestaande uit een hoogwaardig SMS-platform en Eazy, een toonaangevend omnichannel communicatieplatform dat consistente klantinteractie mogelijk maakt via...

Marketing21.03.2023

​Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over

Omnichannel messagingdienst om conversational commerce, marketing en klantenservice te verbeteren
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022

Op woensdag 19 april 2023 is het zo ver. Dan worden de winnaars van de verkiezing van de Beste Brabantse Marketeer van 2022 bekendgemaakt. De uitreiking zal plaatsvinden in het Parktheater Eindhoven. Na twee spannende we...

Marketing10.03.2023

Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022

​Spotler Group neemt Sooqr B.V. over

Spotler Group kondigt de overname aan van Sooqr B.V., een platform dat online retailconversies verhoogt en zo een hogere omzet realiseert. Dat doen zij met behulp van gepersonaliseerde onsite search, productaanbevelingen...

Marketing09.03.2023

​Spotler Group neemt Sooqr B.V. over

Conversieverhogende technologie om e-commerce aanbod te verbeteren