Er zijn weinig inspirerende voorbeelden te vinden van goede onderwerpregels. Dat inspireerde Spotler. Daarom vind je in dit document een verzameling van 40 succesvolle onderwerpregels. Daarnaast geven we do's en don'ts...
Er zijn weinig inspirerende voorbeelden te vinden van goede onderwerpregels. Dat inspireerde Spotler. Daarom vind je in dit document een verzameling van 40 succesvolle...
Uitdagingen en trends zijn niet hetzelfde. Meer data-inzicht door de juiste tooling met de juiste content is duidelijk een uitdaging voor 2017, zo blijkt uit het B2B...
Nee, e-mailmarketing is niet dood. Maar een e-mail moet wel perfect in elkaar steken als je de aandacht wilt trekken en de customer experience naar een nieuw niveau wilt...
Voor het tweede jaar op rij hebben Blinker en Platform Innovatie in Marketing (PIM) de actuele trends en ontwikkelingen in B2B-marketing op een rij gezet. Het B2B...
Voor het tweede jaar op rij heeft e-mail marketingspecialist Blinker samen met het Platform Innovatie in Marketing (PIM) de actuele trends en ontwikkelingen in...
We horen het vaak, de zomermaanden komen eraan en een echte komkommertijd volgt. Een rustige periode waarin weinig gebeurt en waar weinig nieuws en handel is. Voor...
Een goede afzendernaam doet wonderen. Deze is vaak direct van invloed op de open ratio van je e-mails. Wil jij scoren met je afzendernaam en de opens van je mailings...
Als kind is mij altijd verteld dat het zeven jaar duurt voordat je kauwgom verteert als je het hebt doorgeslikt. Tot op de dag van vandaag slik ik mijn kauwgom niet...
Een call-to-action is een oproep tot actie. Bijvoorbeeld een oproep Bekijk ons aanbod die linkt naar je website. Een CTA kan een tekstlink zijn of een link achter een...
Bij een call-to-action als ‘klik hier’ gaan de nekharen van de gemiddelde marketeer recht overeind staan. Nietszeggend en daardoor loop je een hoop kliks mis. Zonde! ...
De wereld om je heen verandert continu. Je moet veranderen om het maximale te bereiken, of je wilt of niet. Dat geldt dus ook voor je e-mail marketing en daarom moet je...
Bright Marketing Holding, het bedrijf achter Blinker (en MailPlus), mag zich sinds 19 februari officieel ISO 27001 gecertificeerd noemen. Dit certificaat waarborgt dat...
Je hebt veel tijd en moeite gestopt in de perfecte nieuwsbrief. Eindelijk kan ‘ie de deur uit. Blijkt het achteraf dat je toch iets bent vergeten. Het overkomt ons...
In de DC Daily vind je nieuwe, leuke, opvallende, interessante en niet te missen weetjes van de dag! Plus alle dingen die wij gewoon kwijt willen. Dit zijn ze van...
Sinds er geen Narcos meer is, missen we de verhalen over de Zuid-Colombiaanse drugsbaronnen. Gelukkig is er Griselda, waarin Sofia Vergara een vrouw speelt die ook wel de...
Ruby is an incredibly powerful and versatile general-purpose programming language. Whether it is your first language or your umpteenth, Ruby is a solid language to learn....
Als je wilt weten of e-mail marketing voor jouw organisatie genoeg oplevert, dan moet je eerst je doelstellingen bepalen. Wat en wie wil je met e-mail marketing bereiken? En hoe ga je dit aanpakken? In dit document...
Als je wilt weten of e-mail marketing voor jouw organisatie genoeg oplevert, dan moet je eerst je doelstellingen bepalen. Wat en wie wil je met e-mail marketing...
Help, Valentijnsdag komt eraan! Een herkenbare noodkreet voor de verliefde man, verliefde vrouw…en voor de e-mail marketeer. Want ieder jaar sta jij voor de uitdaging...
Onder de aandacht blijven doe je met content. Hoe relevanter de content, hoe meer bezoekers op je website. Met de juiste vervolgcontent kun je deze vervolgens converteren...
Je hebt als het goed is de e-mail marketingdoelstellingen van 2017 al vastgesteld. Maar heb je hierbij rekening gehouden met de nieuwste trends? In dit white paper van...
In 2016 stegen de online aankopen en bestedingen kwartaal na kwartaal. Ook ten opzichte van de cijfers in diezelfde periode in 2015 groeiden de Nederlandse e-commerce...
Het Nationaal E-mail Onderzoek 2016 maakt duidelijk dat 73% van de Nederlanders het afgelopen jaar iets hebben aangeschaft naar aanleiding van een e-mail. Dit hoge...
Een A/B test is een ideale manier om e-mail marketing te optimaliseren. In deze white paper legt MailPlus stap voor stap uit wat A/B testen is, waar u start en welke...
Segmentatie is ‘the #1 tactic’ voor beter scorende mailings. Marketeers zijn vaak wel overtuigd van het belang van gesegmenteerd mailen, maar ze vinden het lastig om...
CNBB Venture Partners heeft een meerderheidsbelang genomen in Bright Marketing Holding, het bedrijf achter Blinker en MailPlus. CNBB heeft de investering gedaan vanwege...
De decembermaand is marketingmaand. Tijd om je klanten te knuffelen, hun decemberstress te verlichten en te strooien met cadeaus. Oh ja, een feestelijk knipoogje kan...
De feestdagen komen er aan en voor veel bedrijven betekent dit kans op meer omzet. Consumenten oriënteren zich in deze periode veel online. Een goed moment voor...
Wil je leren hoe je de samenwerking tussen en de resultaten van Sales en Marketing verbetert? Dan biedt deze online mini cursus van Blinker uitkomst. In 5 mails richten...
Als je een startup hebt, wil je niets liever dan opgemerkt worden door het grote geld in Silicon Valley: gouden bergen, eindeloos de tijd om te experimenteren of een...