Mag ik mijn bestand nog mailen? Mag ik nog profielen verrijken en segmenteren? Mag ik mijn e-mail bestand retargeten? Vragen die spelen nu de nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming per 25 mei 2018 van kracht wor...
Mag ik mijn bestand nog mailen? Mag ik nog profielen verrijken en segmenteren? Mag ik mijn e-mail bestand retargeten? Vragen die spelen nu de nieuwe Algemene Verordening...
Je mailing is de digitale deur uit. Veertig procent van je ontvangers opent. Maar dan volgt de volgende hobbel. Klikken ze ook? Dat hangt af van verschillende factoren....
Heb je het voornemen om in 2018 de klik ratio van je nieuwsbrief te verhogen? Slim! De klik ratio is namelijk een graadmeter voor de kwaliteit van de “inhoud” van je...
Traditiegetrouw is december de maand van de feestdagen. Een fantastische maand voor marketing om daarop in te spelen. Maar hoe zorg je dat je met je decembermailing...
Je zal het niet snel zeggen, maar als e-mail marketeers kunnen we veel leren van de sociale media om ons heen. Al die miljoenen gebruikers op Facebook, Twitter,...
Een belangrijke graadmeter van het succes van je e-mailing is de open ratio. Maar wat is eigenlijk een ‘goede’ open ratio? En wat kun je doen om deze KPI te laten...
De smartphone is niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven. Ik heb iemand wel eens horen zeggen dat hij het erger zou vinden als hij zijn mobiele telefoon zou...
Een goede afzendernaam doet wonderen. Deze is vaak direct van invloed op de open ratio van je e-mails. Wil jij scoren met je afzendernaam en de opens van je mailings...
Een bekende naam doet wonderen. Of toch niet? In e-mail marketing vaak wel. Ondanks dat de keuze voor een afzendernaam direct van invloed is op de open ratio van je...
Om de open ratio van je nieuwsbrieven te verbeteren moet je testen en experimenteren. Het is verstandig om een plan te maken om de verschillende onderdelen die de open...
Elke mailing begint met een header. Vaak is dat een afbeelding met de naam en het logo van je organisatie. Boven zo’n afbeelding is nog ruimte voor een preheader. Hier...
E-mail is een fantastisch marketingkanaal. En dat is echt geen wij-van-WC-Eend. Als je e-mail marketing met succes weet in te zetten, dan is een ROI mogelijk van 34 euro...
De welkomstcampagne is de eerste kennismaking met een organisatie. In dit document geven we tips hoe je een goede eerste indruk maakt. Gecombineerd met 6 inspirerende...
Vanuit de behoefte om gemakkelijk kleding te ruilen, richtte Lonneke Boonzaaijer in 2013 Swapp op. Een app waarmee mode, sieraden en accessoires gemakkelijk kunnen worden...
Het nieuws omtrent Resident Evil 2 lijkt maar niet te stoppen. Dat is best knap aangezien de game inmiddels al een jaartje of zeventien uit is. Onlangs schreven we nog...
Top 25: Influential business leaders CNN publiceert de top 25 van business influentials. Internet, computer zijn sterk aanwezig 2. Sam Walton, former CEO of Wal-Mart 3....
Er zijn weinig inspirerende voorbeelden te vinden van goede onderwerpregels. Dat inspireerde Spotler. Daarom vind je in dit document een verzameling van 40 succesvolle onderwerpregels. Daarnaast geven we do's en don'ts...
Er zijn weinig inspirerende voorbeelden te vinden van goede onderwerpregels. Dat inspireerde Spotler. Daarom vind je in dit document een verzameling van 40 succesvolle...
Uitdagingen en trends zijn niet hetzelfde. Meer data-inzicht door de juiste tooling met de juiste content is duidelijk een uitdaging voor 2017, zo blijkt uit het B2B...
Nee, e-mailmarketing is niet dood. Maar een e-mail moet wel perfect in elkaar steken als je de aandacht wilt trekken en de customer experience naar een nieuw niveau wilt...
Voor het tweede jaar op rij hebben Blinker en Platform Innovatie in Marketing (PIM) de actuele trends en ontwikkelingen in B2B-marketing op een rij gezet. Het B2B...
Voor het tweede jaar op rij heeft e-mail marketingspecialist Blinker samen met het Platform Innovatie in Marketing (PIM) de actuele trends en ontwikkelingen in...
We horen het vaak, de zomermaanden komen eraan en een echte komkommertijd volgt. Een rustige periode waarin weinig gebeurt en waar weinig nieuws en handel is. Voor...
Als kind is mij altijd verteld dat het zeven jaar duurt voordat je kauwgom verteert als je het hebt doorgeslikt. Tot op de dag van vandaag slik ik mijn kauwgom niet...
Een call-to-action is een oproep tot actie. Bijvoorbeeld een oproep Bekijk ons aanbod die linkt naar je website. Een CTA kan een tekstlink zijn of een link achter een...
Bij een call-to-action als ‘klik hier’ gaan de nekharen van de gemiddelde marketeer recht overeind staan. Nietszeggend en daardoor loop je een hoop kliks mis. Zonde! ...
De wereld om je heen verandert continu. Je moet veranderen om het maximale te bereiken, of je wilt of niet. Dat geldt dus ook voor je e-mail marketing en daarom moet je...
Bright Marketing Holding, het bedrijf achter Blinker (en MailPlus), mag zich sinds 19 februari officieel ISO 27001 gecertificeerd noemen. Dit certificaat waarborgt dat...
Je hebt veel tijd en moeite gestopt in de perfecte nieuwsbrief. Eindelijk kan ‘ie de deur uit. Blijkt het achteraf dat je toch iets bent vergeten. Het overkomt ons...