Je genereert leads met waardevolle content. Maar je leads zijn nog niet ‘hot’. Hoe zorg je dat deze leads warm worden, warm blijven en wél hot worden zodat de sales afdeling gesprekken kan voeren met beter gekwalifi...
Je genereert leads met waardevolle content. Maar je leads zijn nog niet ‘hot’. Hoe zorg je dat deze leads warm worden, warm blijven en wél hot worden zodat de sales...
Wil je meer conversie vanuit je e-mail marketing? Tijd om je landingspagina’s eens onder de loep te nemen. Het is de plek waarop je bezoeker landt en waar het allemaal...
Er zijn weinig inspirerende voorbeelden te vinden van goede onderwerpregels. Dat inspireerde Spotler. Daarom vind je in dit document een verzameling van 40 succesvolle...
Openen, klikken en converteren. Dit is wat je als marketeer graag wilt met je mailings, maar dat is niet altijd wat in de praktijk gebeurt. Het kan zijn dat je mailings...
Worden je e mails goed gelezen, maar heb je te weinig conversie op je landingspagina? Dat kan wel eens aan de formulieren liggen. Dit nieuwste whitepaper van Spotler zet...
Het B2B Marketing Trendrapport 2019 geeft inzicht in de uitdagingen, speerpunten en belangrijkste activiteiten van B2B-marketeers in Nederland. Ben je benieuwd hoe...
Voor de inrichting van de buyer’s journey heeft de B2B-marketeer al een behoorlijke online mindset. Je hoeft het alleen maar op te sommen: marketing automation,...
Gmail zal er binnenkort heel anders uit gaan zien. Waar het e-mailprogramma nu al zo’n beetje 10 jaar hetzelfde uiterlijk heeft, belooft het het statische uiterlijk te...
E‑mail en vormgeving horen bij elkaar. Alle mailings die je verstuurt, verdienen een professionele uitstraling. Vraag is: hoe doe je dat? In dit white paper laat...
Benieuwd naar de conditie van jouw e-mail marketing? Met de E-mail Marketing Fit Test van Spotler ontdek je in 10 stappen hoe effectief je bezig bent. De uitslag van de...
Een gaaf e-mail design is leuk, maar dat kun je niet lezen; een vlotte tekst wel. Daarom geven we in dit white paper 25 tips om je email marketing te verbeteren met goede...
Het verzenden van bulk marketing e-mails is nog steeds één van de meest gebruikte en effectieve marketing middelen. Het opschalen van e-mailmarketing kan echter ook...
Is het verhogen van de klikratio één van je doelstellingen? Slim! De klikratio is namelijk een graadmeter voor de kwaliteit van de inhoud van je mailings. Sluit de...
Sinds een paar weken loopt de term Foursquare door de Amsterdamse online scene en afgelopen week stapte ook ik op de Foursquare trein. Wat begon op SXSW stroomt over...
The Pirate Bay komt in het Europese Parlement. De partij die filesharing op internet wil legaliseren en zich hard maakt voor de bescherming van persoonlijke gegevens op...
Hyped.nl verhuisd met terugwerkende kracht naar HUB Uitgevers. Het was geen geheim dat Jeroen Bertrams, oprichter van Hyped.nl, al langer de site in de verkoop had staan....
De termen segmentatie en personalisatie worden vaak in één adem genoemd. Toch zijn ze niet hetzelfde. De termen staan voor twee verschillende en bijzonder effectieve manieren in je marketingaanpak. Maar wat is precies...
De termen segmentatie en personalisatie worden vaak in één adem genoemd. Toch zijn ze niet hetzelfde. De termen staan voor twee verschillende en bijzonder effectieve...
Met trots presenteren Thuiswinkel.org en Spotler de eerste editie van het E-commerce Marketing Trendrapport. Het is geschreven voor iedereen die werkt in de Nederlandse...
In 2018 zagen we voor het eerst dat de groeicijfers in e‑commerce wat afvlakken. Het groeicijfer daalde met gemiddeld 2%. Uit de laatste Thuiswinkel Markt Monitor...
Webshops hebben één belangrijk doel: omzet genereren. Maar hoe dan? Verschillende onderzoeken tonen aan dat e-mail één van de belangrijkste drivers is voor traffic,...
De welkomstcampagne is de eerste kennismaking met een organisatie. In dit document geven we tips hoe je een goede eerste indruk maakt. Gecombineerd met 6 inspirerende...
Traditiegetrouw is december de maand van de feestdagen. Een fantastische maand voor marketing om daarop in te spelen. Maar waar begin je en hoe zorg je dat je met je...
Vorige week heeft Spotler een geheel vernieuwde, frisse en moderne interface voor zijn e-mail marketing software gelanceerd. De vernieuwde software wordt onder de naam...
Van 23 t/m 26 november kun je weer helemaal losgaan met e-mail campagnes tijdens het grootste shopweekend van het jaar: Black Friday & Cyber Monday. Voor marketeers hét...
Vorig jaar rond deze tijd plaatste ik een blog over het Nationaal E-mail Onderzoek en de rol van mobiel in dit onderzoek. Ik liet toen met cijfers uit dit onderzoek zien...
Met trots presenteren wij alweer de zesde editie van het Nationaal Email Onderzoek! Het rapport geeft een compleet beeld van hoe de Nederlander in 2018 omgaat met het...
Bij het versturen van een nieuwsbrief kan veel fout gaan. Opmaak die verspringt, personalisatie die niet werkt, links die naar de verkeerde landingspagina gaan. Of erger:...
Een call-to-action als ‘klik hier’ is nietszeggend en daardoor loop je geheid een hoop kliks mis. Zonde! Om je wat inspiratie te bieden, hebben we een infographic...