Coffee corner11.04.2016

Miljoenenjacht kofferboys zorgen voor kijkcijferrecord


Gisterenavond keken maar liefst 2,8 miljoen mensen naar de speciale uitzending van Miljoenenjacht. Eenmalig waren er namelijk mannelijke modellen met gouden koffers te bewonderen in plaats van vrouwelijke modellen.

Kijkcijferrecord

De speciale uitzending is een record voor Miljoenenjacht, dit blijkt uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek. Miljoenenjacht was het best bekeken televisieprogramma van de zondagavond, gevolgd door Studio Sport Eredivisie (2,5 miljoen kijkers) en het NOS Journaal van 20.00 uur (1,9 miljoen kijkers). Het spelprogramma van de Postcode Loterij is te zien op RTL4 en wordt gepresenteerd door Linda de Mol. In het spel maken 500 kandidaten kans om een bedrag van € 5.000.000 te winnen door verschillende vragen te beantwoorden. Tijdens de voorrondes vallen er steeds een aantal kandidaten af.

Normaal gesproken openen vrouwelijke modellen de gouden koffertjes maar dankzij een oproep door blogster Johanna Kommerie moesten de dames dit keer plaatsmaken voor kofferjongens.

Facebookpost ging viral

Johanna plaatste een aantal weken geleden een oproep op Facebook: waarom niet een keer mannen met koffertjes in plaats van dames bij Miljoenenjacht?

De Facebookpost ging viral en leverde in totaal zo’n 260.000 likes op. De programmamakers waren overtuigd en ook Linda de Mol zag 26 knappe kofferboys op haar trap wel zitten.

Geslaagde actie!

Televisiekijkend Nederland vond deze actie dus ook wel geslaagd, want we zaten met zijn allen aan de buis gekluisterd. Wij zijn benieuwd of we in de toekomst vaker naar de mooie mannen mogen kijken!

Brett Rijsdijk

Brett houdt van het creëren van creatieve social posts, inspirerende blogs, toffe nieuwsbrieven en SEO-teksten. Ze is Google Analytics fan en vindt het leuk om (strategische) online marketing plannen te ontwikkelen voor klanten. Verder is ze verslaafd aan reizen, sporten, series en sociale media. Daarnaast heeft ze twee mega mainecoons én is ze in te huren als oppas-poezenmoeder.

...

Verder lezen over Televisie

Dit zijn alle kandidaten van Wie is de Mol? seizoen 25

Wie is de Mol? seizoen 25 gaat bijna van start en de kandidaten zijn vandaag bekend gemaakt. Wie doen er mee, en vooral: wie is de Mol?

Entertainment14.11.2024

Dit zijn alle kandidaten van Wie is de Mol? seizoen 25

ALONE: Next level survival-tv en zwaarste reality avontuur ooit?

Wie overleeft het langst in de wildernis? In deze nieuwe Videoland Original, genaamd 'ALONE' wordt de lat voor survival-programma’s hoger gelegd dan ooit tevoren! In de ongerepte natuur van Noorwegen worden negen deelnemers gedropt om een ultieme survivaluitdaging aan te gaan met niet meer dan een basis survivaluitrusting. Allemaal los van elkaar en ver weg van de bewoonde wereld moeten zij zien te overleven. Alleen, zonder productieteam of cameraploeg, filmen ze hun eigen strijd tegen de elementen. Worden de honger of eenzaamheid hun vriend of vijand?

11.11.2024

ALONE: Next level survival-tv en zwaarste reality avontuur ooit?

Binnenkort op Videoland
Waarom het een goed idee is dat Amazon een Shark Tank maakt

Amazon wil nu een zelfde soort programma gaan maken als Shark Tank en dat zien wij helemaal zitten. Dit is waarom.

Startups30.09.2024

Waarom het een goed idee is dat Amazon een Shark Tank maakt

5 dingen die je moet weten over Google TV Streamer

Het is over en uit met Chromecast. Google ondersteunt ze nog wel, maar er worden geen nieuwe Chromecasts meer gemaakt. Dit is opvolger Google TV Streamer.

Gadgets23.09.2024

5 dingen die je moet weten over Google TV Streamer

Philips TV viert 20 jaar Ambilight

Ambilight TV werd 20 jaar geleden geïntroduceerd op de IFA in Berlijn, de grootste beurs voor consumentenelektronica die deze week plaatsvindt en dit jaar zelf een 100-jarige jubileum viert. De Philips Ambilight-technologie viert 20 jaar van ontwikkeling en succes. Nog altijd is de techniek een van de meest onderscheidende technologieën binnen de tv-markt. Populariteit van de extra dimensie van licht op de muur bij tv-kijken neemt daarnaast toe bij consumenten. Maar liefst 35 miljoen Ambilight tv's hebben al een tevreden eigenaar gevonden. Daarmee is Ambilight TV een van de meest populaire consumentenelektronicaproducten ooit onder het Philips-merk.

Technology06.09.2024

Philips TV viert 20 jaar Ambilight

Een tv-programma opnemen? Ziggo gooit er een reclameblok voor

Ziggo voegt zelf voorafgaand aan het programma een batterij aan reclames toe en je kunt er niets tegen doen.

Video29.08.2024

Een tv-programma opnemen? Ziggo gooit er een reclameblok voor

Google introduceert opvolger van de Chromecast: Google TV Streamer

Google neemt afscheid van zijn Chromecast en introduceert zijn nieuwe thuisstream-apparaat: Google TV Streamer.

Gadgets06.08.2024

Google introduceert opvolger van de Chromecast: Google TV Streamer

De nieuwe Chromecast is bijna tegenovergestelde van oude

De meest recente Chromecast dateert uit 2022 en is de Chromecast with Google TV. De nieuwe lijkt daar echter totaal niet op.

Gadgets23.07.2024

De nieuwe Chromecast is bijna tegenovergestelde van oude