Coffee corner28.04.2016

Maak eenvoudig van je bierblikje een bierglas!


Bavaria komt met blikglas

Bavaria komt vandaag met een nieuwe ervaring in het bliksegment: het Bavaria blikglas. Door deze eenvoudig te bevestigen drinkrand krijgt een regulier bierblikje hiermee de drinkervaring van een glas. Vanaf 9 mei is het blikglas verkrijgbaar.

Ralph Bongaerts, Marketing Manager Benelux van Bavaria, over deze nieuwe innovatie: “Een frisse kijk op het bliksegment heeft ons tot het blikglas gebracht. Het blikglas brengt twee voordelen samen: het gemak van een blikje en de kwaliteit van een glas. Het liefst drink je bier uit een glas en met het Bavaria blikglas is dat ook onderweg binnen handbereik. Met het zomer- en festivalseizoen in het vooruitzicht zal het Bavaria blikglas ongetwijfeld veelvuldig van pas komen.”

Ontwerp

Marketingbureau Smaac heeft het concept bedacht en is tevens verantwoordelijk voor de ontwikkeling en productie van het blikglas. Tijdens de ontwikkeling is gebruik gemaakt van 3D Printing. Daarmee was het mogelijk om in korte tijd verschillende componenten te testen en te optimaliseren. Het blikglas is gemaakt van stootvast polycarbonaat dat bijna niet te onderscheiden is van echt glas.

Inhaker

Tijdens Koningsdag trapte Bavaria de introductie van het blikglas af met een passende inhaker.

Bavaria-blikglas-1
Bavaria-blikglas-1
Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

...

Verder lezen over Bavaria

Bavaria introduceert een carnavalsverzekering

Dit jaar werd de grootste nachtmerrie van elke carnavalsvierder werkelijkheid; carnaval werd afgelast wegens COVID-19. Om te voorkomen dat carnavalsvierders nóg een jaar zonder carnaval moeten, introduceert Bavaria vand...

Marketing11.11.2021

Bavaria introduceert een carnavalsverzekering

Brabant kan niet nóg een jaar zonder carnaval
Technologie helpt Swinkels Family Brewers om met Habesha alle Ethiopiërs te verbinden

SAP ondersteunt Swinkels Family Brewers, voorheen Bavaria, met haar Customer Experience-technologie bij het Ethiopische Habesha. Dit biermerk wordt gebrouwen in Ethiopië en helpt om de lokale bevolking te verbinden. Ha...

Technology28.11.2018

Technologie helpt Swinkels Family Brewers om met Habesha alle Ethiopiërs te verbinden

Bavaria wint nu al de marketing award van 2018!

Je kunt je Facebook timeline niet openen of je wordt momenteel, zeker hier in het zuiden van het land, geconfronteerd met de reclamestunt van Bavaria. Bavaria is namelijk een petitie gestart om van carnaval een nationale...

Marketing15.01.2018

Bavaria wint nu al de marketing award van 2018!

Maradona: remake van een legendarische video

Diego Armando Maradona, deze legendarische voetballer kent iedereen. En als je dan "live is life" begint te zingen weet iedereen ook gelijk over welke video je het hebt. Maradona die tijdens de warming up bij zijn club N...

Video18.08.2017

Maradona: remake van een legendarische video

Bavaria laat consument meedenken over duurzaamheid

Bavaria lanceerde eerder vandaag een nieuw online platform, waar alle activiteiten gedaan door de bierbrouwer, op gebied van duurzaamheid, samenkomen. Hiermee maakt de Brabantse brouwer haar duurzaamheidsgedachte en d...

Online26.06.2014

Bavaria laat consument meedenken over duurzaamheid

Bavaria stort zich op content met nieuw platform

Zinderende city races door grote drukke wereldsteden, humoristische 0,0% commercials en een eigen festival. Bavaria neemt niet uitsluitend de standaard route van commercials en advertenties om het merk neer te zetten, ma...

Social Media24.09.2013

Bavaria stort zich op content met nieuw platform

Bavaria start samen met thuisbezorgd.nl proef met ‘restaurant zonder keuken’

Bavaria lanceert in samenwerking met thuisbezorgd.nl in onze hoofdstad het eerste ‘restaurant zonder keuken’. Vanaf half februari is het mogelijk om in een ontspannen restaurant setting een keuze te maken uit een m...

Online04.01.2013

Bavaria start samen met thuisbezorgd.nl proef met ‘restaurant zonder keuken’

Bavaria City Racing commercial

Video28.07.2011

Bavaria City Racing commercial

Verder lezen over Innovatie

Wortell opent nieuw next-gen Cyber Defense Center

Op donderdag 14 november heeft Wortell samen met relaties en partners de feestelijke opening van haar nieuwe next-gen Cyber Defense Center (CDC) gevierd. Dit innovatieve centrum biedt organisaties wereldwijd een geavanceerde oplossing voor 24/7 proactieve beveiliging, detectie en herstel van IT-landschappen. Het CDC speelt in op de groeiende dreiging van cyberaanvallen door bedrijven te helpen hun digitale weerbaarheid te versterken en altijd een stap voor te blijven op potentiële aanvallen.

Cybercrime20.11.2024

Wortell opent nieuw next-gen Cyber Defense Center

Mews is het snelst groeiende bedrijf van Nederland in 2024

Hun cloudtechnologie voor bedrijven in de hospitalitysector resulteerde in een ongekende groei voor Mews – en dit is nog maar het begin. Nadat het bedrijf begin 2024 de unicorn-status behaalde, is Mews nu uitgeroepen tot het snelst groeiende bedrijf van Nederland, zo blijkt uit onderzoek van Erasmus Centre for Entrepreneurship. 

Nieuws06.11.2024

Mews is het snelst groeiende bedrijf van Nederland in 2024

Winnaar van de Top 250 Golden Scaler Award
Deze hypermoderne tank stelt je hele beeld van de legertank bij

Zeg je tank, dan denk je al gauw aan een gigantisch, groen geschilderd gevaarte met rupsbanden. Maar, niet lang meer: deze tank verandert dat.

Technology29.10.2024

Deze hypermoderne tank stelt je hele beeld van de legertank bij

‘Lucide dromen wordt het volgende grote ding na AI’

Het is wetenschappers gelukt om twee mensen apart van elkaar in slaap een gesprek te laten hebben in die dromen.

Technology18.10.2024

‘Lucide dromen wordt het volgende grote ding na AI’

Is de kassaloze supermarkt mislukt?

Albert Heijn had ooit een kassaloze AH To Go en al was dat een experiment, kunnen we stellen dat de kassaloze supermarkt niet werkt. 

Technology08.10.2024

Is de kassaloze supermarkt mislukt?

Den Haag ontvangt EU missie label voor duurzaamheid

Op 8 oktober ontving de gemeente Den Haag als eerste en enige Nederlandse stad het EU missie label ‘100 klimaat neutrale en slimme steden in 2030’. Ze krijgen deze erkenning omdat de gemeente Den Haag in Europa koploper is met haar innovatieve klimaatactiviteiten en -ambities. Deze erkenning is een steun in de rug voor de Haagse inwoners, ondernemers en met name de ondertekenaars van he Haags Klimaatakkoord.

Nieuws08.10.2024

Den Haag ontvangt EU missie label voor duurzaamheid

Backbase opent wereldwijde hoofdkantoor in Amsterdam

Backbase, de ontwikkelaar van het Engagement Banking Platform, opende vandaag zijn wereldwijde hoofdkantoor aan de Oosterdoksstraat 114 in Amsterdam. Deze verhuizing is meer dan alleen een adreswijziging; het is een nieuwe stap voorwaarts in de missie van het bedrijf om bankieren opnieuw vorm te geven en de klant centraal te stellen.

DC Business07.10.2024

Backbase opent wereldwijde hoofdkantoor in Amsterdam

10 Nederlandse start-ups om in de gaten te houden

In een land waarin veel beginnende ondernemingen zich zorgen maken over het ondernemersklimaat en investeringen in Nederlandse start-ups fluctueren, weten sommige jonge, startende bedrijven toch op te vallen.

Startups30.09.2024

10 Nederlandse start-ups om in de gaten te houden