Tedje is blogger voor Stylecowboys, Dutchcowboys en Travelvalley. Verder is ze tekstschrijver bij Red Banana. Ze is film- en serieverslaafd en houdt van lekker eten, reizen en beauty.
De grafische designer Viktor Hertz heeft een hilarische ‘eerlijke logo serie’ gemaakt. Bekende logo’s zette hij om in de eerlijke betekenis erachter. Zo maakte hij van Netflix Nosleepnosex en van McDonald’s McDiabetes. Ook heeft hij van het logo van Burger King ‘Bigger Hips’ gemaakt. Verder komen onder meer ook de logo’s van Game of Thrones, The Walking Dead, YouTube, de filmdatabase-site IMDb, Windows en Apple voorbij.
Eerder zagen we al 6 merklogo’s die beïnvloed waren door hun eigen product, en dit is eigenlijk een mooie toevoeging. Check de dertien logo’s van Viktor Hertz hieronder!
Verder lezen over Logo
Media25.02.2020
Dit zijn de top 10 logo trends van 2020
Marketing05.10.2017
Hilarisch onderzoek laat mensen bekende logo’s natekenen
We kunnen het allemaal nietAdvertising19.09.2017
Goed idee: eco-branding zou miljoenen aan inkt kunnen sparen
Printerinkt is duurder dan Chanel N°5Video29.08.2017
YouTube krijgt voor het eerst in 12 jaar een nieuw logo
Marketing01.11.2016
6 basisprincipes waar populaire logo’s op gebaseerd zijn
Marketing24.09.2016
De evolutie van 12 klassieke logo’s
Marketing20.08.2016
Verborgen betekenissen in 9 logo’s
Entertainment29.06.2016