Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Youfone is deze maand van start gegaan met het aanbieden van een vernieuwde propositie voor de zakelijke telecommarkt. Sinds 2008 al actief in de consumentenmarkt. Ze beantwoorden hiermee de vraag naar diversiteit die is ontstaan na het wegvallen van een aantal mobiele providers. Hiermee bieden ze op de zakelijk markt de bestaande mobiele sim only dienst aangevuld met een aantal unieke zakelijk kenmerken. Dit in samenwerking met lokale business partners.
Waarom deze stap?
In de afgelopen jaren is het zakelijke telecom landschap sterk veranderd. Door een beperkt aantal providers die is overgebleven, is het voor telecom en IT-aanbieders lastiger om een onafhankelijk karakter te behouden. Wouter Borst, directeur Youfone Zakelijk vertelt dat Youfone heeft opgemerkt dat er behoefte is aan diversiteit en een uitbreiding van de keuzemogelijkheden. “Dat gat in de markt willen we invullen. Het bedrijf staat bekend om haar premium kwaliteit op het KPN-netwerk, eenvoud en gemak, maar bovenal lage prijzen. Dit valt weer te combineren we met zakelijke accenten waar de markt om vraagt.”
Efficiëntie door slimme innovaties
In 2020 is er een uitgebreid marktonderzoek gedaan naar de behoefte van de business partners in de telecommarkt. In de telecommarkt ontstond er veel veranderingen, waardoor er afgelopen jaar veel behoefte is ontstaan aan een flexibele propositie voor een scherpe prijs. “Onze partners bedienen zakelijk Nederland. Door alle veranderingen in de werksituatie willen zij snel in kunnen spelen op deze veranderingen zonder ergens aan vast te zitten,” aldus Borst.
Youfone Zakelijk heeft daarom bij het bouwen van de propositie extra focus gelegd op flexibiliteit, eenvoud en gemak. In dit proces zijn slimme innovaties ingepast, waarmee significant efficiënter wordt gewerkt. Wouter legt uit: “onze partners hebben ons bijna niet meer nodig. Ze hebben toegang tot alle relevante data en tools, zodat ze hun klanten direct zelf kunnen bedienen en wij ons kunnen focussen op het leveren van uitmuntende service en een hoogwaardig product voor een scherpe prijs.”
[Fotocredits © metamorworks – Adobe Stock]
Verder lezen over Bellen
Mobile14.12.2023
5 redenen om voor een zakelijk sim only-abonnement te kiezen
Nieuws05.07.2023
Pakkans smartphone gebruik achter stuur gaat omhoog
Slimme flitspalen verschijnen vanaf 2024 langs de Nederlandse wegenMobile12.04.2023
We bellen en sms’en weer veel minder
Voorraad 06-nummers nog steeds schaarsNieuws24.11.2022
Verbod op dure doorschakeldiensten voor 0800-nummers
Online20.10.2022
Videobellen op WhatsApp makkelijker door linkjes
Mobile10.06.2022
Waarom de rode, typisch Engelse telefooncel nog niet verdwijnt
Mobile06.06.2022
Rustig bellen in peperdure telefooncellen bij Buitenlandse Zaken
Buitenlandse Zaken koopt 60 ‘telefooncellen’ van 127.000 euro per stuk!Mobile17.05.2022
Bellen of appen achter het stuur in België: Doei rijbewijs!
Rijbewijs wordt direct ingevorderd en komt pas acht dagen later terugVerder lezen over Smartphone
Mobile06.11.2024
iPhone krijgt een oplaadfunctie die we op alle toestellen willen
Mobile16.10.2024
Android 15 is nu uit: wat brengt de update?
Mobile15.10.2024
Nieuw op smartphones: de digitale detox-modus
Mobile07.10.2024
Wanneer mag de politie in je telefoon kijken?
Mobile07.10.2024
Google komt met hulp voor als je telefoon wordt gestolen
Tech in Asia03.10.2024
Justitiepaleis in Brussel is digitaal gerestaureerd met de OnePlus Nord 4
Mobile02.10.2024
Heeft de aankomende iPhone SE geen home-knop meer?
Mobile10.09.2024