DC Business is het zakelijke platform van Dutchcowboys en wordt beheerd door Sylvia. Met veel passie en energie helpt Sylvia organisaties en merken gericht te communiceren in het huidige tijdperk van information overload. Zij doet dat door een doordachte inzet van SEO, de DC websites en haar social media kanalen.
Als verkooppartner van het retail platform bol.com krijg je van fintech platform Floryn de kans om sneller groei te realiseren door gebruik te maken van hun kredieten. En dat je ook niet lang hoeft te wachten op inzichten of het financieel mogelijk is of niet voor jou bedrijf is een mooie bijkomstigheid.
Innovatieve technologie
Floryn maakt gebruik van innovatieve technologie zoals machine learning om kredietaanvragen snel te kunnen beoordelen. Het fintech platform kijkt niet naar gedateerde jaarrekeningen, maar met behulp van een koppeling worden banktransacties en andere databronnen – zoals bol.com verkopen – real-time geanalyseerd. Een verkooppartner van bol.com heeft binnen 2 minuten inzicht in zijn financiële gezondheid en mogelijkheden. Daarnaast is een financiering tot €3 miljoen binnen 24 uur geregeld.
Omzet e-commerce bedrijven toegenomen
Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) is de omzet van e-commerce bedrijven dit jaar toegenomen met 59%. Bij multichannel e-commerce bedrijven is dit zelfs 86% ten opzichte van een jaar eerder. Ook Floryn heeft de afgelopen jaren het aantal kredietaanvragen van e-commerce bedrijven flink zien toenemen en zag de eerste helft van dit jaar haar uitstaande leningen met 44% stijgen. “We zien dat ondernemers weer positief gestemd zijn om te investeren en daardoor een grotere behoefte hebben aan werkkapitaal, in de e-commerce sector in het bijzonder.” zegt Sven van der Biezen, CEO en medeoprichter van Floryn. “In samenwerking met bol.com kunnen we nu veel e-commerce ondernemers helpen om hun groei en ambities te realiseren.”
Hogere acceptatiegraad
Floryn wordt gedreven door technologie, data en processen, waardoor het fintech platform veel efficiënter en nauwkeuriger is dan banken, met als resultaat een hogere acceptatiegraad. Floryn wil met deze nieuwe vorm van krediet voor partners van bol.com haar positie als financier in de e-commerce markt vergroten. Voor partners onderscheidt bol.com zich door dichtbij te zijn, door te laten zien dat bol.com de partner echt snapt. Bol.com denkt bij alle ontwikkelingen eerst aan de ontwikkeling van het platform. Bol.com wil verkopers helpen om aan de toenemende vraag van verkopen op het platform te kunnen blijven voldoen en ondernemen daarbij zo makkelijk mogelijk te maken.
Verder lezen over Bol.com
Online05.09.2024
Bol verhoogt de prijs van zijn Select-abonnement
Gadgets01.05.2024
De eerste LEGO-bloemenwinkel in Nederland is open
In samenwerking met bol.comOnline02.10.2023
Bol.com heeft last van AI-boeken: en zijn klanten dus ook
Nieuws26.09.2023
Consumentenbond: Bol.com vraagt woekerprijzen voor Action-spul
Kat in de.. doosOnline05.07.2023
Onveilige producten makkelijk te verkopen via Bol en Amazon
Online28.02.2023
Derde partijen zijn erger dan pop-ups
Nieuws09.12.2022
Bol moet bezuinigen en schrapt 300 banen
Maar volgens de online winkel gaat het niet slechtNieuws10.12.2021
Bol gaat karton ophalen in Amsterdam
Vandaag en morgen rijdt een kartonvreter door de stadVerder lezen over E-Commerce
Online14.11.2024
In aanloop naar de feestdagen komt Sendcloud met WhatsApp Tracking
Online31.10.2024
Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!
Nieuwe campagne tegen onbetrouwbare webshopsOnline23.09.2024
Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat
Online04.09.2024
Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen
Online01.07.2024
Albert Heijn opent een nieuw gemechaniseerd Home Shop Center
en zet in op verdere groei e-commerceOnline27.06.2024
Catawiki komt met een ‘nu kopen’ functie
Daarmee skip je de veilingOnline17.06.2024
5 x waarom een goede verpakking telt bij webshops
Events30.05.2024