Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Rivièra Maison, een iconisch internationaal woon- en interieurmerk, kondigt een samenwerking aan met Insider, ’s werelds meest toonaangevende Growth Management Platform. Sterke onsite personalisatie, geoptimaliseerde- en relevante klantervaringen voor elk digitaal contactmoment zijn de fundering van een langetermijnstrategie voor digitale transformatie.
Growth Management Platform
In samenwerking met Insider biedt Rivièra Maison haar klanten online dezelfde persoonlijke ervaringen die ze gewend zijn in de winkel. Insider’s eenvoudige integratie, complementair productaanbod en de ervaren digital growth consultants, maken dat Insider’s Growth Management Platform (GMP) de juiste keuze is om de ambitieuze digitale doelen van het merk te bereiken.
“Insider’s Growth Management Platform stelt Rivièra Maison in staat om snel gepersonaliseerde scenario’s te testen. Ons volledige scala aan personalisatie- en growth mogelijkheden versterkt online groei, creëert waarde voor consumenten en helpt Riviera Maison om belangrijke KPI’s door de gehele funnel te verbeteren met als doel een positieve ROI realiseren. Ik zie een mooie toekomst tegemoet betreft het personaliseren van de customer journeys van Riviera Maison,” aldus Bas Drogtrop, Country Manager Benelux bij Insider.
Personalisatie strategieën
Rivièra Maison zal haar online verkopen verhogen door personalisatie strategieën, waaronder cross-selling van accessoires met intelligente productaanbevelingen voor vaak samen gekochte items. Het merk zal personalisatie ook gebruiken voor inspiratie, en om producten te bundelen en aan te bevelen door middel van segmentatie en zo inspelen op realtime klantgedrag.
Insider’s Growth Management Platform helpt Rivièra Maison haar eCommerce doelen te bereiken door de inzet van geïndividualiseerde- en relevante cross-channel ervaringen. Hierbij wordt door middel van uitvoerige A/B tests, inzet van predictive segmentatie en cart abandonment campagnes waarde gecreëerd voor klanten in elke fase van het aankoopproces.
Door gebruik te maken van de personalisatie functies van Insider, zoals ‘recent bekeken items’, heeft Rivièra Maison inmiddels een stijging van 1.6% in hun conversieratio en een stijging van 15.7% in de gemiddelde bestelwaarde (AOV) bereikt.
Verder lezen over E-Commerce
Online14.11.2024
In aanloop naar de feestdagen komt Sendcloud met WhatsApp Tracking
Online31.10.2024
Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!
Nieuwe campagne tegen onbetrouwbare webshopsOnline23.09.2024
Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat
Online04.09.2024
Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen
Online01.07.2024
Albert Heijn opent een nieuw gemechaniseerd Home Shop Center
en zet in op verdere groei e-commerceOnline27.06.2024
Catawiki komt met een ‘nu kopen’ functie
Daarmee skip je de veilingOnline17.06.2024
5 x waarom een goede verpakking telt bij webshops
Events30.05.2024