DC Business08.06.2017

Redkiwi: in 12,5 jaar van zolderkamer-startup naar full service digital agency


Het verhaal van Redkiwi begon in 2005, waar op een zolderkamer de ambitie werd uitgesproken om hét bureau van Nederland te zijn met de grootste digitale impact. Twee oud-studiegenoten uit Delft, Victor Straatman en Jasper Verbunt, richten een internetbureau op, en met succes. In 12,5 jaar tijd hebben honderden klanten Redkiwi laten groeien en is het bedrijf van een echte startup gegroeid naar een full service Digital Agency. Het team bestaat inmiddels uit 40 digitale designers en doeners.

Nieuw jasje en nieuwe visie

Het 12,5-jarige jubileum geeft een zwaai aan de manier waarop Redkiwi te werk gaat. In de afgelopen 12,5 jaar werden klanten succesvol geholpen met websites en webshops, maar de aanpak is veranderd. Niet de website of webshops staat nog langer centraal, maar de gehele (digital) customer journey.

Die andere kijk verdient ook een ander jasje. Vandaar dat Redkiwi naast de nieuwe positionering ook een nieuwe huisstijl heeft ontwikkeld. Tijdens het jubileumfeest voor klanten en medewerkers zal de Relaunch van Redkiwi onthuld worden en zal vooraanstaande keynote spreker, ir Kees Aarts, Technology Pioneer verrassende verbanden leggen die op zowel een positieve als ongemakkelijke manier je aan het denken zet. De dag staat in teken van zakelijke én duurzame ambities.

...