DC Business25.03.2021

PVO kiest Ogilvy Social.Lab voor hun nieuwe campagne


Zonnepanelenleverancier PVO International heeft Ogilvy Social.Lab gekozen als bureau om hun ambities voor een duurzamere wereld tot leven te brengen met een nieuwe campagne.

Zonne-energie

De nieuwe campagne moet PVO ondersteunen in hun ambitie om de transitie naar een wereld die draait op zonne-energie te versnellen. Om die ambitie vorm te geven, heeft PVO zich ten doel gesteld om 180 miljoen zonnepanelen – één voor elk huishouden in de Europese Unie – in 2030 geïnstalleerd te hebben. Om deze ambitieuze doelstelling te verwezenlijken moeten nieuwe markten worden betreden, ondersteund door onderscheidende, menselijke communicatie.

Nieuwe markten

Frank Heijckmann, Commercial Director, PVO: “Om nieuwe markten te ontwikkelen, hebben we een grote share of voice nodig, ondersteund door een breed bereik. Tegelijkertijd willen we onszelf positioneren als een menselijk merk in plaats van een afstandelijk B2B-merk. Wij geloven dat Ogilvy Social.Lab het best uitgerust is om ons met beide te helpen en we kijken ernaar uit om met ze samen te werken.

Ogilvy Social.Lab

Ogilvy Social.Lab, onderdeel van het wereldwijde Ogilvy-netwerk, is de laatste twee jaar exponentieel gegroeid met nieuwe mensen en nieuw leiderschap op zowel business, strategie als creatie. Deze opleving is mogelijk gemaakt door de komst van nieuwe klanten waarvan PVO de meest recente is.

Jai Kotecha, Chief Executive Officer, Ogilvy Social.Lab Amsterdam: “Omdat duurzaamheid een van de grootste uitdagingen van onze generatie is, zijn we er trots op aan de bevordering ervan bij te dragen door de samenwerking met een ambitieus bedrijf als PVO, dat niet alleen een mooi doel nastreeft, maar er ook handen en voeten aan kan geven met concrete oplossingen.

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

...

Verder lezen over Duurzaam

COMIN: De Franse Ride-Hailing Startup die de markt op wil schudden

In november 2024 lanceerde COMIN, een innovatieve Franse ride-hailing startup, haar eerste grootschalige advertentiecampagne in Parijs. Deze campagne, zichtbaar vanaf 14 november, markeert een belangrijke stap in hun missie om de gevestigde orde in de vervoerssector uit te dagen.

Automotive20.11.2024

COMIN: De Franse Ride-Hailing Startup die de markt op wil schudden

Consumentenbond: ‘zonnestroomsubsidie’ als alternatief voor salderingsregeling

De Consumentenbond presenteert een alternatief voor de salderingsregeling. Het gaat om een zonnestroomsubsidie.

Nieuws16.11.2024

Consumentenbond: ‘zonnestroomsubsidie’ als alternatief voor salderingsregeling

Ericsson Nederland verplaatst hoofdkantoor naar Breda

Ericsson gaat met zijn Nederlandse hoofdkantoor naar Breda. Na 100 jaar in Rijen verhuist het bedrijf in het eerste kwartaal van 2025 naar het moderne 5Tracks-gebouw in Breda. De nieuwe locatie in de buurt van het centraal station Breda is gekozen vanwege de bereikbaarheid, duurzaamheid en de mogelijkheid om jong talent aan te trekken. Hoewel de verhuizing het einde van een tijdperk betekent, blijft Ericsson’s screening en logistiek centrum in Rijen.

DC Business14.11.2024

Ericsson Nederland verplaatst hoofdkantoor naar Breda

voor groei, innovatie en duurzaamheid
Mag er straks nog wel reclame worden gemaakt voor vliegen?

Reclame maken voor roken is uit den boze, want iedereen weet toch hoe slecht het is? Gemeente Den Haag wil nu ook reclame voor vliegvakanties weren.

Advertising06.11.2024

Mag er straks nog wel reclame worden gemaakt voor vliegen?

Steeds meer negatieve geluiden over de thuisbatterij

Het imago van de thuisbatterij is juist dat het een heel duurzame oplossing is, maar toch is er negativiteit: hoe zit dat?

Technology04.11.2024

Steeds meer negatieve geluiden over de thuisbatterij

Refurbished iPhones: slimme keuze voor 2024

Refurbished iPhones winnen snel aan populariteit door hun duurzaamheid en lagere prijs. Voor consumenten die op zoek zijn naar een betrouwbaar en betaalbaar alternatief voor nieuwe modellen, bieden refurbished iPhones zoals de iPhone 14 en iPhone 14 Pro uitstekende prestaties tegen een gereduceerde prijs.

Lifestyle31.10.2024

Refurbished iPhones: slimme keuze voor 2024

3 manieren om je huiskamer te verlengen naar de tuin

De zomer is nu wel echt op zijn einde aan het lopen en dat betekent dat er bladeren naar beneden komen, vaker een spatje valt en het ook weer kouder wordt. Toch hoeft dat niet te betekenen dat je naar binnen moet gaan en je tuin weer moet laten overnemen door de natuur. Op deze 3 manieren kun je ook in de herfst genieten van een buitenhuiskamer in je tuin.

Lifestyle23.10.2024

3 manieren om je huiskamer te verlengen naar de tuin

Phoenix is de nieuwe duurzame auto van studententeam TU/ecomotive

Studententeam TU/ecomotive presenteert vanmiddag Phoenix, en hoopt hiermee autofabrikanten te inspireren nu nieuwe wetgeving vanuit Brussel in aantocht is.

Automotive11.10.2024

Phoenix is de nieuwe duurzame auto van studententeam TU/ecomotive